#1
extacy you got what i need van rob gee ![:sunglasses:]()
Annæ zei:Lauu zei:Annæ zei:loadrunner zei:mijn eerste waar ik echt op spacete was stuk van the partysquad want dat was toevallig op tmf. ik heb m zo kapot gespacet dat ik het nummer nu niet kan horen zonder te gaan trillen en te klappertanden ...
partysquad?...dan moest je wel heel vaag zijn geweest
Ik heb dit ook niet vrijwillig geluisterd.
misschien dat het daarom zo lelijk is blijven hangen.
nb: Ik was ook best wel heel erg leip :}
Lauu zei:Annæ zei:Lauu zei:Annæ zei:loadrunner zei:mijn eerste waar ik echt op spacete was stuk van the partysquad want dat was toevallig op tmf. ik heb m zo kapot gespacet dat ik het nummer nu niet kan horen zonder te gaan trillen en te klappertanden ...
partysquad?...dan moest je wel heel vaag zijn geweest
Ik heb dit ook niet vrijwillig geluisterd.
misschien dat het daarom zo lelijk is blijven hangen.
nb: Ik was ook best wel heel erg leip :}
gellukig...je krijgt wazige ziektes van PS als je het nuchter luistert
loadrunner zei:I'll fly with you, Gigi Agoustino , nog steeds als ik dat nummer hoor, ben ik bijna weer in de zelfde staat.


DAT IS ECHT ZO'N FUCKING VET NUMMER!!!!pretender zei:inferno brothers- slave to the rave(1994)

PLASTIC.doll zei:kzat in de klas :')
en doordat ik kouwgom had werd k buite gegooit,
en een paar klasse verder is het MO lokaal.
en ze waren net een heel zielig liedje aan het zingen :')
ik dacht dat ik gek werd :')
x

Drientje zei:DAT IS ECHT ZO'N FUCKING VET NUMMER!!!!pretender zei:inferno brothers- slave to the rave(1994)
Ik hoorde het voor het eerst toen ik in mijn bed lag te luisteren naar Harder Mach 3 van Gizmo. Had een pilletje op omdat ik me dood verveelde en had nog nooit zulke vette muziek gehoord!!!
X
vergeet je niet zo snel.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."