Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk nummer hoorde je toen je voor de eerste keer XTC nam?

Welk nummer hoorde je toen je voor de eerste keer XTC nam?

117 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
n
nummer4Lid
01-01-2024, 00:00
#1
extacy you got what i need van rob gee :sunglasses:
c
chrzz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
http://www.youtube.com/watch?v=wPGGfd8b9DE

:hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Annæ zei:
Lauu zei:
Annæ zei:
loadrunner zei:
mijn eerste waar ik echt op spacete was stuk van the partysquad want dat was toevallig op tmf. ik heb m zo kapot gespacet dat ik het nummer nu niet kan horen zonder te gaan trillen en te klappertanden ...
Klik om te vergroten...

partysquad?...dan moest je wel heel vaag zijn geweest
Klik om te vergroten...


Ik heb dit ook niet vrijwillig geluisterd.
misschien dat het daarom zo lelijk is blijven hangen.

nb: Ik was ook best wel heel erg leip :}
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

gellukig...je krijgt wazige ziektes van PS als je het nuchter luistert
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lauu zei:
Annæ zei:
Lauu zei:
Annæ zei:
loadrunner zei:
mijn eerste waar ik echt op spacete was stuk van the partysquad want dat was toevallig op tmf. ik heb m zo kapot gespacet dat ik het nummer nu niet kan horen zonder te gaan trillen en te klappertanden ...
Klik om te vergroten...

partysquad?...dan moest je wel heel vaag zijn geweest
Klik om te vergroten...


Ik heb dit ook niet vrijwillig geluisterd.
misschien dat het daarom zo lelijk is blijven hangen.

nb: Ik was ook best wel heel erg leip :}
Klik om te vergroten...

gellukig...je krijgt wazige ziektes van PS als je het nuchter luistert
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

misschien word ik daarom telkens zo gek als ik het weer luister.
drugs ain't bad ! thanks mate :}
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#5
loadrunner zei:
I'll fly with you, Gigi Agoustino , nog steeds als ik dat nummer hoor, ben ik bijna weer in de zelfde staat.
Klik om te vergroten...

herkenbaar... heb ik toevallig met 'car wash' van mw Aguilera.. nummer stelt niet veel voor maar ja.. kon ik ook niet helpen.. eerste keer en zo ja

:smoke:
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#6
inferno brothers- slave to the rave(1994)

wat heb ik zit space op flinstoontjes

caoi
u
utregt16Lid
01-01-2024, 00:00
#7
SHOWTEK - FUCK THE SYSTEM :smoke:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
pretender zei:
inferno brothers- slave to the rave(1994)
Klik om te vergroten...
DAT IS ECHT ZO'N FUCKING VET NUMMER!!!!
Ik hoorde het voor het eerst toen ik in mijn bed lag te luisteren naar Harder Mach 3 van Gizmo. Had een pilletje op omdat ik me dood verveelde en had nog nooit zulke vette muziek gehoord!!!

X
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
die jaren blijven vet...early rave/old school :hearteyes:
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#10
label: mokum

chosen few: bring that beat back, chosen paradise, the name of the dj

mooie tijden waren dat.... :smoke:

caoi :wave:

ps deze platen waren gigantisch op mee te mixen
P
PLASTIC.dollLid
01-01-2024, 00:00
#11
..

kzat in de klas :')
en doordat ik kouwgom had werd k buite gegooit,
en een paar klasse verder is het MO lokaal.
en ze waren net een heel zielig liedje aan het zingen :')
ik dacht dat ik gek werd :')

x
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: ..

PLASTIC.doll zei:
kzat in de klas :')
en doordat ik kouwgom had werd k buite gegooit,
en een paar klasse verder is het MO lokaal.
en ze waren net een heel zielig liedje aan het zingen :')
ik dacht dat ik gek werd :')

x
Klik om te vergroten...

Je bent ook gek, je eerste pil nemen op school.. :wave:
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#13
eerste maal tijdens dj set van Motor met drugspunk 'I need drugs'
beter kon het niet :grin:
D
De7ir1umLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
pretender zei:
inferno brothers- slave to the rave(1994)
Klik om te vergroten...
DAT IS ECHT ZO'N FUCKING VET NUMMER!!!!
Ik hoorde het voor het eerst toen ik in mijn bed lag te luisteren naar Harder Mach 3 van Gizmo. Had een pilletje op omdat ik me dood verveelde en had nog nooit zulke vette muziek gehoord!!!

X
Klik om te vergroten...

:| eerste keer dak da gehoord heb nu .
omfg ? hoe goed is dat ! :grin: . en ik maar denken dat alle goeie bass muziek nu pas uitgekomen was . LIES :P !
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#15
mijn eerste keer was op een privé feestje en was inderdaad met totaal andere dingen bezig dan met de muziek.maar enkele dagen nadien op een concert van faithless in het antwerpse sportpaleis ja daar wist ik het wel :grin: :grin: :wave: vergeet je niet zo snel.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#16
XTC Love :hearteyes: :grin:
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#17
De eerste keer was bij een verjaardag van een maat, we waren toen tv aan het kijken o.a maar kan me niet me herinneren wat er op was, was te druk aan het spacen :grin:
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#18
lx
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#19
twas een drum 'n' bass liedje maar welk weet ik niet meer
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het eerste nummer wat ik hoorde op XTC was.... een hele goeie vraag! :mrgreen:

Ik kan me nog wel vaag de playlist herrinneren die ik toen had en dat was met: The prodigy, The azoic, Roni Size en voor de rest nog een heleboel losse nummers die ik goed vond :mrgreen:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."