Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk nummer hoorde je toen je voor de eerste keer XTC nam?

Welk nummer hoorde je toen je voor de eerste keer XTC nam?

117 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lauu zei:
El_V zei:
sabe007 zei:
wat ik me afvraag zit iedereen op de peppillen of mdma pillen ?
Klik om te vergroten...

xtc=mdma
Klik om te vergroten...

xtc = combi van speed & mdma :P
Klik om te vergroten...
Hou je bek als je het niet weet, noob. MDMA is de werkzame stof in xtc kthnxbye.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goeie XTC zit geen pep in... Jammer genoeg in de praktijk vaak wel omdat het zoon belachelijk goedkope (kut)drugs is, en dus ook veel goedkoper in productie
N
NighthunterLid
01-01-2024, 00:00
#3
"Smoke City - Mr Gorgeous" was het nummer toen m'n eerste pilletje insloeg.

Krijg ik nog steeds rillingen van als ik er aan denk.
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zat in een parkje op een zonnige dag met me zus en wat vrienden en had toen de mp3-speler van een van die vrienden ingepikt, en toen heb ik Neophyte - Braincracking opgezet, is nog steeds het allervetste hardcore nummer OOIT gemaakt :mrgreen: :mrgreen:
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#5
de eerste keer was ik zo ver weg dat ik begod niet meer weet welk nummer, het was in ieder geval drumm&bass op een festival.
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#6
kzou t eeegt niet weten, er is wel 1 nummer blijven hangen, Korsakoff - my empty bottle, daar krijg ik de rillingen van :hearteyes:
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#7
-spaceman- zei:
Ik heb The Doors heel erg leren waarderen door xtc... liggend op een fatboy, ogen dicht, koptelefoon met The Doors op :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

The Doors FT. Snoop Dogg - Riders on the storm dus.
die hooorde ik toen ook voor het eerst blijf ik egt luisteren (L)
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#8
eyebeekaii zei:
Goeie XTC zit geen pep in... Jammer genoeg in de praktijk vaak wel omdat het zoon belachelijk goedkope (kut)drugs is, en dus ook veel goedkoper in productie
Klik om te vergroten...

stop talking shit dude....

in minder dan 1% van de geteste pillen zit een andere amfetamine dan MDMA.....

Bron zou ik es moeten opzoeken als je die wil lezen ...
L
LEXLid
01-01-2024, 00:00
#9
Er werdt carnavalsmuziek gedraaid, weet alleen nog van een filmpje dat er een liedje van Doe Maar werdt gedraaid.. die met 'over m'n oren smoorverliefd op jou' en dat we dr helemaal los op gingen =]
S
Soad16Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Green Day- Poprocks and Coke
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jefferson Airplane - Somebody to love :hearteyes:

Ik steeg op en zweefde op mijn roze wolk verder
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Infected mushroom- Gamma Goblins

Nu nog krijg ik rillingen in mijn ruggegraat als ik het nummer hoor!
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik weet niet meer juist hoe het noemt, maar het ging zo: XTC, it's really got me going,.... :grin:
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Een vriend van mij had de eerste keer klassieke muziek opgezet, het beste van mozart omdat we te lui waren om boven muziek te halen.
Goede muziek dat het was! Klassieke muziek geeft enorm emoties weer en dat is echt zow chill bij mdma, me die climaxen enal^^

maarja, volgens mij is alle muziek goed op mdma hoor :grin:
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#15
te lang geleden, dat weet ik echt niet meer :confused:
B
BombLid
01-01-2024, 00:00
#16
de eerste keer op x was jammer genoeg geen al te goede ervaring bij mij. Had net eentje binnen en begon langzaamaan lekker warm en goed te voelen, en opeens speelt het volgende liedje...
http://www.youtube.com/watch?v=6lYZVetEnro
solid groove - this is sick

en om de een of andere reden werd ik helemaal paranoia van dat liedje (in die discotheek was er een heel heftige bass en dan nog eens lasers + strobos). Had het gevoel alsof ik in die muziek gezogen werd en alle controle over alles verloor, het was iets te heftig en ik ben buiten moeten gaan om te bekomen :(
sindsdien krijg ik altijd een beetje een naar gevoel als ik dat liedje hoor

grtz
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja dat is ook wel een lekker nummer op para op te worden... Lekker freaky enzo...

X
a
apieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Laatste oud en nieuw was m'n eerste keer, en het nummer waar de avond om draaide was: Bone Thugs-N-Harmony - Ecstasy
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."