#1
ik heb het zelfs op film staam mijn 1e keer ...
250mg kristallen
kippenvel
250mg kristallen
kippenvel
Mr. LoverLover zei:El_V zei:chemical brothers - hold tight london (http://www.youtube.com/watch?v=ft7dJMH3OM0)
die is dan wel erg mooi ja!! man man.. ik wou dat ik me altijd zo kon voelen als toen ik de eerste keer xtc gebruikte en dat nummer hoorde!
WOW....die kende ik nog niet...maar heb 'em nu gedl.
super!


Nick de Neger zei:Het eerste nummer wat ik hoorde op XTC was.... een hele goeie vraag!
Ik kan me nog wel vaag de playlist herrinneren die ik toen had en dat was met: The prodigy, The azoic, Roni Size en voor de rest nog een heleboel losse nummers die ik goed vond![]()

Hou je bek als je het niet weet, noob. MDMA is de werkzame stof in xtc kthnxbye.Lauu zei:El_V zei:sabe007 zei:wat ik me afvraag zit iedereen op de peppillen of mdma pillen ?
xtc=mdma
xtc = combi van speed & mdma :P

-spaceman- zei:Ik heb The Doors heel erg leren waarderen door xtc... liggend op een fatboy, ogen dicht, koptelefoon met The Doors op![]()
![]()
eyebeekaii zei:Goeie XTC zit geen pep in... Jammer genoeg in de praktijk vaak wel omdat het zoon belachelijk goedkope (kut)drugs is, en dus ook veel goedkoper in productie
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."