Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk nummer hoorde je toen je voor de eerste keer XTC nam?

Welk nummer hoorde je toen je voor de eerste keer XTC nam?

117 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb het zelfs op film staam mijn 1e keer ... :hearteyes:

250mg kristallen :beer:

kippenvel
a

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
acidboy
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Moet je misschien wat beter lezen en naar het subforum kijken?
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mr. LoverLover zei:
El_V zei:
chemical brothers - hold tight london (http://www.youtube.com/watch?v=ft7dJMH3OM0)

die is dan wel erg mooi ja!! man man.. ik wou dat ik me altijd zo kon voelen als toen ik de eerste keer xtc gebruikte en dat nummer hoorde!
Klik om te vergroten...

WOW....die kende ik nog niet :flushed: ...maar heb 'em nu gedl.
super!
Klik om te vergroten...

je moet dat hele album maar eens downloaden dan
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het eerste nummer wat ik hoorde op XTC was.... een hele goeie vraag! :mrgreen:

Ik kan me nog wel vaag de playlist herrinneren die ik toen had en dat was met: The prodigy, The azoic, Roni Size en voor de rest nog een heleboel losse nummers die ik goed vond :mrgreen:
1
1337Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nick de Neger zei:
Het eerste nummer wat ik hoorde op XTC was.... een hele goeie vraag! :mrgreen:

Ik kan me nog wel vaag de playlist herrinneren die ik toen had en dat was met: The prodigy, The azoic, Roni Size en voor de rest nog een heleboel losse nummers die ik goed vond :mrgreen:
Klik om te vergroten...

The prodigy en Roni Size zijn vet
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn eerste keer deed Good Charlotte- Boys and Girls het heel goed. Ik had een koptelefoon op en keerde toen in mn eigen wereld.
Tegenwoordig word er altijd wel een keer Liquido- Narcotic gedraaid.
Gewoon omdat het van die geweldige klanken heeft dan :hearteyes:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#7
mn eerste keer weet ik niet precies meer...
maar ik weet wel dat ik gouden nachten heb gehad op LSD (loveSensualityDevotion) van Enigma :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik was in elk geval op een privé houseparty, 100 man, en iemand ie cdtjes aan elkaar mixte, erg vet. gewoon een zaal afgehuurd bij een discotheek in zwolle. er was geen alcohol, maar dat maakte niets uit. een paar kratten fris gekocht van de zaalhuurder(was verplicht) en verder hielden ze de deur dicht, tot het feestje voorbij was ( kwam verdr ook niemand in of uit die niet was uitgenidigd). bij de achterdeur had je een plek wat normaal de personeelsparkeerplaats was, met hek eromheen, dus kon je gewoon naar buiten, zonder dat er volk van buiten af naar binnen kon glippen.
(ja want alles was al betaald, 25 euro de man, daarmee werden de zaalhuur, drankjes, dj en schoonmaakkosten betaald. en daar wilden we geen profiteurs bij hebben.)
h
housetabletLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb geen idee meer welk nummer ze draaide tijdens mijn 1ste keer, k was te druk met andere dingen (zoals tegen iedereen vertellen hou vet t was :P). Maar het vetste nummer wat ik ooit gehoord heb toen ik er lekker in zat was op Q-base 2007. Ik heb helaas niet meer kunnen achterhalen welk nummer het was :cry:
T was iig in de schranz bunker en had zo'n mario/snes melodie! Pffff...... als k er nu weer aan terug denk GEWELDIG! Wat was dat nummer vet!
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#10
Promiscuous Girl van Nelly Furtado. Eerste keer dat ik m hoorde en vond m sowieso erg vet, vooral toen :mrgreen:
M
Mokum3.33Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Jep ik weet t nog en zal t ook nooit meer vergeten :grin:
Angerfist - Dance Whit The Wolves :openmouth: :hearteyes:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lauu zei:
El_V zei:
sabe007 zei:
wat ik me afvraag zit iedereen op de peppillen of mdma pillen ?
Klik om te vergroten...

xtc=mdma
Klik om te vergroten...

xtc = combi van speed & mdma :P
Klik om te vergroten...
Hou je bek als je het niet weet, noob. MDMA is de werkzame stof in xtc kthnxbye.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#13
Goeie XTC zit geen pep in... Jammer genoeg in de praktijk vaak wel omdat het zoon belachelijk goedkope (kut)drugs is, en dus ook veel goedkoper in productie
N
NighthunterLid
01-01-2024, 00:00
#14
"Smoke City - Mr Gorgeous" was het nummer toen m'n eerste pilletje insloeg.

Krijg ik nog steeds rillingen van als ik er aan denk.
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zat in een parkje op een zonnige dag met me zus en wat vrienden en had toen de mp3-speler van een van die vrienden ingepikt, en toen heb ik Neophyte - Braincracking opgezet, is nog steeds het allervetste hardcore nummer OOIT gemaakt :mrgreen: :mrgreen:
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#16
de eerste keer was ik zo ver weg dat ik begod niet meer weet welk nummer, het was in ieder geval drumm&bass op een festival.
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#17
kzou t eeegt niet weten, er is wel 1 nummer blijven hangen, Korsakoff - my empty bottle, daar krijg ik de rillingen van :hearteyes:
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#18
-spaceman- zei:
Ik heb The Doors heel erg leren waarderen door xtc... liggend op een fatboy, ogen dicht, koptelefoon met The Doors op :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

The Doors FT. Snoop Dogg - Riders on the storm dus.
die hooorde ik toen ook voor het eerst blijf ik egt luisteren (L)
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#19
eyebeekaii zei:
Goeie XTC zit geen pep in... Jammer genoeg in de praktijk vaak wel omdat het zoon belachelijk goedkope (kut)drugs is, en dus ook veel goedkoper in productie
Klik om te vergroten...

stop talking shit dude....

in minder dan 1% van de geteste pillen zit een andere amfetamine dan MDMA.....

Bron zou ik es moeten opzoeken als je die wil lezen ...
L
LEXLid
01-01-2024, 00:00
#20
Er werdt carnavalsmuziek gedraaid, weet alleen nog van een filmpje dat er een liedje van Doe Maar werdt gedraaid.. die met 'over m'n oren smoorverliefd op jou' en dat we dr helemaal los op gingen =]
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."