Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Benzo Fury (6-APDB) ik ben wel benieuwd allesinds alles wat mdma achtig is is welkom. als het nu nog een volwaardig alternatief zou zijn, nog beter"
"Hallo, ik ben nog maar net begonnen met een RC'tje te proberen, nl. Mephedrone. Ik wou eigelijk methylone maar deze bleek niet te krijgen, en mephedrone wel dus ik dacht, let's give it a shot. mijn eerste indruk was ; als niemand me vertelt had dat het mephedrone was , dan was ik er zeker van overtuigd geweest dat het pure mdma kristallen waren. voor mij persoonlijk heeft mephedrone een heerlijk effect. maar dan las ik op internet dingen over bij-effecten bij grotere hoeveelheden en frequenter gebruik... gevoelloze handen en voeten en verkleuringen van de huid enz, hoeveel schrik moet ik hier eigelijk van hebben? kan ik van deze toestanden makkelijk uit de buurt blijven bij een beetje verantwoordelijk gebruik? of moet ik bijvoorbeeld na inname van meer dan een halve gram toch al rekening houden dat er kans is op rare (redelijk extreme?) bijwerkingen? en hoe zit het met de verslavingsgrootte van mephedrone? want ik kan makkelijk aan mephedrone komen maar ik wil hier niet verslaafd aan zijn binnenkort... ik heb nl. wel gemerkt dat de craving heel groot is als de dosis uitwerkt... (ik neem het enkel oraal, door de neus brandt te hard en duurt minder lang) grtzz noiZe"
"underworld zei: is mephedrone geschikt voor op een feest te gebruiken, ook in combi met andere middelen? iemand ervaring? Klik om te vergroten... ik heb het al gemengd met wiet, alcohol en coke, valt heel goed te doen. bij coke werd ik er wel een beetje para van en mijn hart ging echt heel snel... dus waarschijnlijk niet heel gezond. icm wiet vond ik het een beetje een rare stonedheid als effect hebben. wel apart. Ik heb nu mephedrone enkele keren al getest en vind het een lekkere drug. wel enkele minpuntjes: -ik persoonlijk kan er niet goed van slapen. als ik in mijn bed lig lijkt het alsof ik gewoon nog heel wakker ben, terwijl ik best wel moe ben lichamelijk. maar ik ben dan zo gefocus'ed op alles wat ik hoor , voel en denk, en ik hoor dan mijn hart kloppen enzo... ik slaap ook in stukken (word een paar x wakker op een nacht / voormiddag) en ik word redelijk verward wakker, alsof ik diep in een wirwar van gedachten zit wanneer ik ontwaak en dat even allemaal moet ontwarren , voor ik verder kan slapen ofzo. iemand ook zo'n nadeeltjes gemerkt aan Mephedrone? want de +- 6 vrienden van me die ook al getest hebben, zeiden allen dat ze dit niet merken of ervaren. grtzzz Noize"
"In a statement, the commission repeated a claim made first in October that the drug has been "linked to at least 37 deaths in the UK and Ireland alone." "Young people should not be fooled. These drugs are harmful," said the commissioner. The commission statement also claimed that a scientific risk assessment carried out by the Lisbon-based European Monitoring Centre on Drugs and Drug Addiction (EMCDDA i) "showed that mephedrone can cause acute health problems and lead to dependency." However, as EUobserver reported in October, the EMCDDA document said that no direct causal link can be made between the drug and any deaths and actually warned against prohibition. Of the 37, there are only two reported fatalities in which meow meow appears to be the sole cause of death - one in Sweden and one in the United Kingdom. As for the rest: "In some of these cases it is likely that other drugs and/or other medical conditions or trauma may have contributed to or been responsible for death." "The inquests into the deaths are pending for the majority of these cases therefore it is not possible at this time to determine the contribution of mephedrone," the report goes on. The commission did not want to be drawn on how many deaths in Europe there were where alcohol, tobacco, or caffeine "appear to be the sole cause of death." However, according to the commission's own data, harmful alcohol consumption is estimated to be responsible for approximately 195,000 deaths a year in the EU, while smoking kills 1.2 million in Europe annually. Klik om te vergroten... komt van op een website dat teknozem gaf: http://www.denederlandsegrondwet.nl/935 ... 9pl2emdcyl fantastisch toch"
"Ik heb de search functie gebruikt maar vond helemaal niets hier over! Ik heb een klein zakje mephedrone teruggevonden van , volgens mij, 6 - 8 maand terug ... Het is droog en donker bewaard, maar ik weet niet of dit wel goed genoeg is ... Ik heb er gisteren een redelijk klein lijntje nasaal van genomen, en dan (ik vermeld het maar omdat ik niet weet of het met elkaar te maken heeft) 2 biertjes gedronken tijdens Brazilie - Ivoorkust . Daarna kreeg ik serieuze buikkrampen, het begin echt in de maag en na verloop van tijd ging het richting darmen, maar het had niets met naar het toilet gaan te maken, echt gewoon pijn vanbinnen, alsof er iets in zat wat niet gezond was... Ik dacht dan direct aan de behoorlijke oude mephedrone die ik had genomen! Zou het hierdoor kunnen komen? Of is het gewoon toeval geweest? Want ik wil voor zo'n stom lijntje niet opeens de eerste zijn die merkt dat je ziek kan worde van oude mephedrone... Maar ik wil wel het zakje nog opgebruiken Alvast bedankt! Grtz Pepnoize"
"mephuser zei: Voor zover ik weet, kan et niet oud worden. Het kan zijn omdat et in combi is met alcohol.. Ik heb zelf nog niet gecombineerd, maar ken wel die krampen, maar dan was et ff op de pot zitten en dan was et weg.. Ik zou zeggen, probeer et de volgende keer zonder alcohol Klik om te vergroten... Ja dacht ik ook ... maar het is dus al van gisteren 22-23 uur tot nu dat ik krampen/buikpijn heb, op de pot zitten helpt niet ^^. Ik hoop dat het niets met de mephedrone te maken heeft, maar zal wel niet dan . Sublimo zei: Met die mephedrone is denk ik niks mis. Het kan aan de alcohol hebben gelegen. Maar ook aan zoveel andere dingen. Klik om te vergroten... Inderdaad!"
"Sublimo zei: Pepnoize zei: Ja dacht ik ook ... maar het is dus al van gisteren 22-23 uur tot nu dat ik krampen/buikpijn heb, op de pot zitten helpt niet ^^. Ik hoop dat het niets met de mephedrone te maken heeft, maar zal wel niet dan . Klik om te vergroten... Misschien even naar de dokter gaan ? Ik denk eerder dat er iets anders aan de hand is. Een maagontsteking bijvoorbeeld. En die krijg je net toevallig na het gebruik van de mephedrone en alcohol. En jij denkt dan dat het van de mephedrone komt. Ga gewoon vandaag even langs bij de dokter en zeg dat je al sinds gister last hebt van je maag. Klik om te vergroten... Het is toch eerder mijn buik/darmen, van de maag zelf niet meer zoveel last. Ik ben eerlijk gezegd niet zo heel snel met naar de dokter te lopen, ik ga dus nog eventjes afwachten, het is niet het geval dat ik dood ga van de pijn ofzo maar als het nog blijft voortduren morgen enz dan ga ik toch eens langs de huisdokter . Op de moment zelf leek het me van de mephedrone te komen maar denk nu niet meer dat het daar van komt, de kans lijkt me klein... mephuser zei: Had je ervoor nog gegeten? Maar idd.. Kan nu zoveel dingen bedenken waaraan het heeft gelegen.. Had je van dit zakje al eens eerder wat gehad? Klik om te vergroten... Jup ik had al van dat zakje gebruikt, ik had altijd zakjes van een gram en het is zeker geen volle gram meer... Ik had ervoor nog gegeten ja, heb al gedacht dat het misschien aan het eten lag maar niemand anders thuis had last dus ja."
"vandaag nog maar weinig merkbaar, mag een slotje op dus van mijn part. bedankt voor de hulp iedereen"