Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hello, ik heb al ongeveer 12 keer xtc gedaan enneh, ik zie nou de hele tijd voor mn ogen zoeen soort rondje met een lijn drnaast. maar het is alleen op mn rechter oog. ik zit nou te twijfele wat het is... want het is of een beschadeging op mn oog, of het is HPPD denk ik? heeft iemand enig idee wat het is? want heb het nu een maand lang en er is zover ik weet nix gebeurd met mn ogen."
"toen ik een overdose paddos had genomen waren mijn pupillen ook MEGA groot dat was niet normaal. gewoon helemaal zwart. hoe komt dat dan?"
"ell0, naja ik heb gisteravond voor ongeveer iets van mn 10e keer pille gedaan. elke keer moet ik er ook van halicuneren. maar wat opvallend is... is dat elke keer als ik ga halicuneren met mdma dan word opeens heel het beeld gewoon heeelemaal blauw. en na een tijdje weer helemaal geel. ik kon ook trouwens in de wolken ERG goed halicuneren wat ik maar zoeen beetje in de wolken wou zien die kreeg ik dan ook te zien. kijk, natuurlijk kan je halicuneren met mdma. maar nu zit ik hier achter mn pc en heb mn laatste pil al 14 uur geleden voor et laatst genome... ik voel geen effect van de mdma nu alleen ik zie constant nog de hele tijd dat alles weer helemaal blauw word en dan weer geel en oranje en groen enz... het waren zeker goede pillen.. maar dat ik 14 uur erna nog steeds halicuneer? weet iemand hoe dit kan? en hoe vaker ik nu blauw tiep of zeg in mn hoofd hoe vaker ik alles blauw ga zien -.- Appelflap,"
"ja, ik had ook niet geslapen nee :P heb net lekker 16 uur lang geslapen en het halicuneren is gelukkig voorbij bedankt nog mensen."
"het maakt eigelijk niet uit of het nou suikerwater is of redbull of wat dan ook... met mdma is het dat als je gelooft dat je door een glaasje suikerwater ofzo beter gaat voelen dan gebeurt het ook... als je gelooft dat als je van een appel beter zou gaan dan gebeurt het ook. het zit allemaal in je hoofd met mdma..."
"hey, elke keer als ik een pilletje op heb dan zweet ik me helemaal kapot mn hande zijn ook helemaal nat van de zweet en mn hele lichaam... maar ik heb tegelijketijd ook echt super koud. ook al zitte we ergens warm binne te trippe hou ik altijd jas aan en handschoenen :P Iemand hier ervaring mee?"
"Re: Welk nummer hoorde je toen je voor de eerste keer XTC na Dj Speed - Hardcore Hooligan EN HAAAAKKUUUUHHHH!"
"laatst had een vriend van mij zn xtc pil helemaal fijngemaakt en opgesnoven. hij lag daarna iets van 3-4 uur op de grond compleet te trippen. zn ogen draaide constant rond en heel de tijd maar klaptanden :P soms probeerde die dan iets te zeggen maar je verstond gewoon niet wat hij zei. dag drna verteld die opeens dat hij die avond van alles had gedaan... gecomputert, allemaal verschillende games gedaan terwijl die heel de tijd op de grond lag... iemand anders nog ervaring met xtc snuiven?"
"linnie3 zei: Hallo! Ik heb nu al een redelijk aantal x xtc gebruikt. De eerste paar x verliep prima. Daarna moest ik opeens een x overgeven nadat ik had geslikt. En nu moet ik elke x minstens 1x overgeven als ik heb geslikt. Heeft iemand een idee hoe dit kan en hoe ik dit kan voorkomen? Het verpest behoorlijk wat namelijk. Alvast bedankt! xxx Klik om te vergroten... lol had ik ook mn eerste keer :P heel de avond ging het perfect en pas toen het uitgewerkt was... alles ondergekotst. ik had die avond patat en kipfilet en sla op :P. er kwam echt gewoon wel 20 hele stukken sla dingen uit mn kots... en was bij een vriend en moest het nog zelf opruime ook"
"hoi mede HPPD'ers, ik zat vandaag te denken, ik heb vaak moeite met mensen verstaan. ik moet echt altijd aan mensen eerst zeggen "he?" voordat ik het pas versta. Is het niet mogelijk dat dit door mijn hppd komt? aangezien mensen met hppd meer moeite hebben met beeld waarnemen, kan het niet mogelijk zijn dat wij dit ook hebben met geluid waarnemen? Want zover ik me herriner begon ik dit pas echt te krijgen toen ik hppd kreeg, wat inmiddels al 3 jaar geleden is (en al 2 jaar compleet gestopt met drugs) en het is niet dat die mensen onduidelijk spreken ofzo, want ik heb het dus echt met alle mensen :P Post maar als je enig idee hebt:P"