#1
Heb je dat ook, dat je nog EXACT kunt herinneren welk liedje je hoorde toen je voor de allereerste keer van de kaart was?
Ikke wel! Het is inmiddels ongeveer anderhalf jaar geleden toen we naar de eerste Club X-reünie gingen in Rotterdam. DJ Rob draaide in zijn set Marshall Masters - Return To Zero:.......kippevel!
Nu was de setting ook wel perfect: goeie dj's, mooie discotheek, partypeople van rond de 30 en een ultieme sfeer! Heerlijk om al die 'oudjes' uit de bol te zien gaan.
Tegenwoordig vind ik minimal/groove/house veel relaxter met als favorieten:
- Patrick Chardronnet - Eve By Day (Ripperton's Lovelee Dae Mix) http://nl.youtube.com/watch?v=WQR0elAQ5-8 én
- Gui Boratto - Beautiful Life http://nl.youtube.com/watch?v=YFoJM2tTFlY
Welke herinneringen heb jij?
Ikke wel! Het is inmiddels ongeveer anderhalf jaar geleden toen we naar de eerste Club X-reünie gingen in Rotterdam. DJ Rob draaide in zijn set Marshall Masters - Return To Zero:.......kippevel!
Nu was de setting ook wel perfect: goeie dj's, mooie discotheek, partypeople van rond de 30 en een ultieme sfeer! Heerlijk om al die 'oudjes' uit de bol te zien gaan.
Tegenwoordig vind ik minimal/groove/house veel relaxter met als favorieten:
- Patrick Chardronnet - Eve By Day (Ripperton's Lovelee Dae Mix) http://nl.youtube.com/watch?v=WQR0elAQ5-8 én
- Gui Boratto - Beautiful Life http://nl.youtube.com/watch?v=YFoJM2tTFlY
Welke herinneringen heb jij?
