Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk nummer hoorde je toen je voor de eerste keer XTC nam?

Welk nummer hoorde je toen je voor de eerste keer XTC nam?

117 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
M
Mr. LoverLoverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb je dat ook, dat je nog EXACT kunt herinneren welk liedje je hoorde toen je voor de allereerste keer van de kaart was?

Ikke wel! Het is inmiddels ongeveer anderhalf jaar geleden toen we naar de eerste Club X-reünie gingen in Rotterdam. DJ Rob draaide in zijn set Marshall Masters - Return To Zero:.......kippevel!

Nu was de setting ook wel perfect: goeie dj's, mooie discotheek, partypeople van rond de 30 en een ultieme sfeer! Heerlijk om al die 'oudjes' uit de bol te zien gaan.

Tegenwoordig vind ik minimal/groove/house veel relaxter met als favorieten:
- Patrick Chardronnet - Eve By Day (Ripperton's Lovelee Dae Mix) http://nl.youtube.com/watch?v=WQR0elAQ5-8 én
- Gui Boratto - Beautiful Life http://nl.youtube.com/watch?v=YFoJM2tTFlY

Welke herinneringen heb jij?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toen ik voor het eerst xtc had gebruikt en ik en mijn vrienden nog half spacend waren gingen we in een vriend's auto chillen. Hij zette toen Pendulum - Slam op. Kzal t nooit meer vergete :grin: was de chillste muziek die ik ooit heb gehoort :hearteyes: Kben sindsdien ook naar drum & bass gaan luisteren :mrgreen:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
BigBadWeirdo zei:
Toen ik voor het eerst xtc had gebruikt en ik en mijn vrienden nog half spacend waren gingen we in een vriend's auto chillen. Hij zette toen Pendulum - Slam op. Kzal t nooit meer vergete :grin: was de chillste muziek die ik ooit heb gehoort :hearteyes: Kben sindsdien ook naar drum & bass gaan luisteren :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Dat is echt een mooi verhaal! :hearteyes:

In je space een nieuwe muziek soort ontdekken! :hearteyes:
S
Special_KLid
01-01-2024, 00:00
#4
Green Velvet (live) - Drunk & High
Ik weet ook dat ik toen dacht: "Coolste neger ooit"
(De woordkeuze neger heeft niets met racisme ofzo te maken)
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou bij mij heb je een naam gemaakt!

Ik weet het al...

S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hahaha, vet topic !

De eerste keer dat ik X had genomen, werd ik net 5 minuten nadat ik het had gepakt gebeld dat ik naar huis MOEST komen, dus ik dat maar gedaan en wist echt niet wat ik moest verwachten...

Ik was toen 13 en moest gewoon op tijd thuis zijn, maar ik herinner me nog dat ik zat te zappen, en toen kwam ik langs TMF en liet ik de zender even staan, nog half in afwachting op het effect dus ik deed mijn ogen even dicht en begon opeens ultiem te spacen... Toen ik mijn ogen open deed stond er een nummer op wat ik als dnb fan normaal verschrikkelijk vond, iets van Sophie Ellis Bextor, ben de naam van t nummer zelf even vergeten, maar dat vond ik toen opeens ook geweldig, en zelfs toen, onder invloed vond ik dat vet vreemd omdat ik het normaal zoon kutnummer vond... Sinds dien altijd een vet nummer blijven vinden, laatste tijd echter niet meer gehoord...
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#7
hmm ub40..heerlijk! relaxt..doen we nu nog steeds..als we naar feestjes gaan..(hardstyle of hardcore) neem ik altijd me cd mee..voor op de trg weg!
N
NimphLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ooooh dat was magisch!

Feist - My moon my man (Boys Noize rmx) :hearteyes:
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#9
deze 3 waren mijn 1ste nummers..het was gewoon op en top wegzeven op de beat:grin:

1.DJ Smokie - My House
2.Dj Smokie - Sadness To The Madness
en nja nog een 3de...Dj Stone -Waterproof (Jump Mix)

Jump:P Nu luister ik namelijk wel trance:)

Wat mij opvalt is dat wanneer ik naar muziek luister op mijn mp3,vaker een ander nummer opzet..en dat is wel jmmr want dan ben ik op 1.2.3 door al mijn nummers heen geluistert:(:P Een nummer duurt ook veel langer..duurt ie 3minuten..lijkt het wel een nummer van 6minuten :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
El_V zei:
sabe007 zei:
wat ik me afvraag zit iedereen op de peppillen of mdma pillen ?
Klik om te vergroten...

xtc=mdma
Klik om te vergroten...

xtc = combi van speed & mdma :P
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#11
^nee man
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#12
Promiscuous Girl van Nelly Furtado. Eerste keer dat ik m hoorde en vond m sowieso erg vet, vooral toen :mrgreen:
M
Mokum3.33Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Jep ik weet t nog en zal t ook nooit meer vergeten :grin:
Angerfist - Dance Whit The Wolves :openmouth: :hearteyes:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lauu zei:
El_V zei:
sabe007 zei:
wat ik me afvraag zit iedereen op de peppillen of mdma pillen ?
Klik om te vergroten...

xtc=mdma
Klik om te vergroten...

xtc = combi van speed & mdma :P
Klik om te vergroten...
Hou je bek als je het niet weet, noob. MDMA is de werkzame stof in xtc kthnxbye.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#15
Goeie XTC zit geen pep in... Jammer genoeg in de praktijk vaak wel omdat het zoon belachelijk goedkope (kut)drugs is, en dus ook veel goedkoper in productie
N
NighthunterLid
01-01-2024, 00:00
#16
"Smoke City - Mr Gorgeous" was het nummer toen m'n eerste pilletje insloeg.

Krijg ik nog steeds rillingen van als ik er aan denk.
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zat in een parkje op een zonnige dag met me zus en wat vrienden en had toen de mp3-speler van een van die vrienden ingepikt, en toen heb ik Neophyte - Braincracking opgezet, is nog steeds het allervetste hardcore nummer OOIT gemaakt :mrgreen: :mrgreen:
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#18
de eerste keer was ik zo ver weg dat ik begod niet meer weet welk nummer, het was in ieder geval drumm&bass op een festival.
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#19
kzou t eeegt niet weten, er is wel 1 nummer blijven hangen, Korsakoff - my empty bottle, daar krijg ik de rillingen van :hearteyes:
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#20
-spaceman- zei:
Ik heb The Doors heel erg leren waarderen door xtc... liggend op een fatboy, ogen dicht, koptelefoon met The Doors op :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

The Doors FT. Snoop Dogg - Riders on the storm dus.
die hooorde ik toen ook voor het eerst blijf ik egt luisteren (L)
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."