Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ivoos zei: LSD Maar van die 3 xtc Klik om te vergroten..."
"Met LSD kan ik urenlang op bed liggen, maar de natuur bevalt me heel erg. Ik zit vaak in een klein parkje waar nooit iemand komt, helaas word het nu steeds kouder, en dat is niet zo fijn.."
"Eergister begon ik ineens keihard te trippen in mn droom, ik was in mn droom op een concert, en stond te flirten met de zanger, en ineens begon alles zo raar te vervormen, deed me allemaal denken aan acid, en alles veranderde, en werd boeiender en mooier etc etc En toen ik wakker werd, voelde ik me nogsteeds een beetje vaag =\\ Had 4 dagen daarvoor voor 't laatst een zegeltje genomen, dus kan het daar aan liggen?"
"Ewie zei: Kees Klapkaak zei: -Laten we onze neus snuiten met lange vloeitjes, dan kunnen we joints draaien met servetjes want die zijn groter. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Dat is echt 1 van de meest geniale dingen ooit XD 'MAN, wattefuck, we gaan kapseizen!' - heh? 'ja, wattefuck, hou je vast!' - ehh.. 'HOU JE JE VAST?' - eh ja? 'HOU MY VAST, HEB JE ME VAST?' - eh ja? 'FUCK! kyk die boom, kyk die booooom, ah man, daar gaan we weer, nog een golf, dit word te gek voor woorden..'' - ga slapen ofzo 'SLAPEN? midden in 't bos?' - net zat je nog in een boot, toch? 'huh? Ben je dom? We zitten in een boomhut, KYK DAN EEN BOOMHUT' Zolpidem is en blyft vaag spul"
"Altyd als ik begin te lachen, en ik heb iets op, of het nou lsd of hasj is, dan weet ik niet meer waarom ik lach zo van 'HAHAHAHAHAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA.. haaaaaaaaaahhhhh, wattefuck, waarom lachte ik ook alweer? HAHAAHAHAHAHAHAAHHHH'' etc etc"
"'Bestaan er nog Joden?'' 'Doe mijn deur uit en de muziek dicht.'' 'Man, dit is net Venetie, alleen dan met wat minder water.'' -Delft"
"Bij de bosjes in de Paleistuin (om de 3 minuten liep er politie langs) de Duinen (overal zand ...) By de sportvelden op school en seksuele handelingen verricht in het publiek in 013, onder een concert"
"ik weet écht niet wat het betekent, maar ik voel me poezelig .."
"Mijn ultieme tripnummer is toch echt Kingdom of Heaven van 13th floor elevators Sowieso luister ik ontzettend veel Goa/Full on, waarvan ik de meeste artiestennamen niet eens ken omdat ik Various Artist albums download Hallucinogen, Rinkadink en Boards of Canada zijn ook relaxed om naar te luisteren Met Joy Division heb ik ook wat"
"&& Shpongle de meeste nummers van hen zyn echt ultiem om op te trippen"