Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hasj is isolater, maar ik rook zelda hasj wiet is sugar haze ^^ nog witter als een suikerklontje :P haha"
"hersenspinsel zei: Wow!, dit klinkt echt zo ontzettend vreemd, doch super vet. Ik vind ook dat je het ontzettend mooi hebt beschreven, en mooi op ging in de details! probz! Klik om te vergroten... beer mijn art geb ruiken als avater =P zie het maar als compliment"
"je zou schrijver moeten worden,.. het is ongelofelijk meelsepend,.. heel me geschreven en erg heftig"
"in paar willekeurige flessen uit de wijnkelder halen, en voor elke pint die je vrienden drinken zelf een fles drinken. ben je toch al flink aangeschoten als je vrienden nog met hun eerste biertje bezig zijn"
"ok, ik was gister dus vrij van school en vroeg me dus af hoe het me af zou gaan een waterpijp te bouwen gewoon van een plastic flesje, een stuk pen en een joint. gat door de fles, huls pen erin en joint daarop en alles bevestigd en afgeplakt met tape. ik ging dus echt knetterwazig, en had maar de helft vd joint opgerookt om de rest voor later te bewaren. nu vraag ik me af of ik nu echt harder ging omdat de waterpijp echt harder inklapt, ofdat dit mijn verbeelding is aangezien het toch om een gelijke hoeveelheid wiet ging als bij een joint die ik normaal rook"
"Sithis zei: Bij mij klapt die er door een waterpijp ook altijd harder in. Daarom ben ik sinds de eerste keer nooit meer terug gegaan naar de normale smoke manier. Klik om te vergroten... haha het was mij ook goed bevallen, en word zeker herhaald. mschien handig als met een man of 3 maar 1 joint hebt."
"Riel zei: heb je een pure gerookt of met tabak? Klik om te vergroten... met tabak, gewoon een jointje zoals ik ze normaal rook. had er gewoon een joint met ong. 50% wiet 50% halfzware vannellie in zitte ik wou eerst een pure draaie, maar toen bedacht ik me dat ik niet met peuk kan draaien, en dat puur mschien nog wat moeilijker zou gaan."
"DreamWeaver zei: lysergine25 zei: 3970 zei: Meteen ook een verwarrende voor mij, ik had op een of andere manier de indruk gekregen dat je een twintiger was Daar heb ik me dus danig in vergist, je bent zelfs een beetje ouder dan ik Klik om te vergroten... Serieus ik ben bijna groeps oudste heb ik begrepen op dit forum. Stonie Klik om te vergroten... Stonie het opperhoofd Klik om te vergroten... precies, ik zou willen dat ik destijds al leefde zodat ik lekker gemaakt kon worden door iets wat niews, xtc mijn 1e keer was geweldig maar ik denk dat op die manier de 1e keer nog 10 keer beter zou zijn, maar dat kan ook komen omdat jij het zo mooi geschreven is stonie je zou schrijver moeten worden boeken schrijven met drugs gebruikers waar het goed mee afloopt inplaats van cliche verhalen waar drugsgebruikers allemaal in de goot belanden"
"erg mooi geschreven inderdaad,.. denk niet dat ik ooit ketamine ga doen, gaat me toch net stapje te ver,.. ik denk dat de moderators gewoon de goede naam van de site willen behouden en zorgen dat beginnende gebruikers niet al te gekke dingen gaan doen en er ongelukke gebeuren omdat ze het zo onderschad hadden,.. zeker niet als het de schuld is van een report op de site wat ze gelezen hebben op dit forum en ze te hongerig gemaakt,.. nogmaals ergmooi geschreven, ik werd compleet in het verhaal gezogen"
"2 rode/roze met een sexy silout van een met haar bene liggende en op haar achterarm leunende mevrouw geen idee hoe ze hete. had al lekker ingedronken en daarna pillen en nietveel later opstap was een dolle avond."