Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb wel een 3 pillen gepakt op een klein feestje bij mij thuis. Mijn ouders waren op dat moment ook thuis en hadden niks door Was wel behoorlijk stom en was ook gelijk de laatste keer. Volgens mij heb ik me nog behoorlijk ingehouden, maar heb wel lopen zweten als een rund"
"Dat was een Groene pil zonder opdruk. Mij was verteld dat dat de verhouding ongeveer 80/20 mdma/speed was. Heb deze genomen op een verjaardag. Voel de meer de speed dan de MDMA."
"Ik slik het nu al een jaar ongeveer dagelijks en ondervind geen problemen met lichamelijke afhankelijkheid Ik heb die 5-HTP van Azarius die doorzichtige potjes met blauw label en die bevallen goed. Het intense dromen is idd leuk hoewel het nu wel minder wordt. Lijkt wel of je lichaam er aan wendt. Maar kan het dat je levensecht droomt nadat je 5HTP hebt genomen 2 dagen na MDMA!? ( netals dromen op GHB) Klik om te vergroten... Lol...ik droom juist helemaal niet bewust op GHB"
"Het langste dat ik zonder die HTP caps heb gezeten is ongeveer 3 weken. Ik heb niet echt verschil gemerkt eigenlijk. Ben mischien iets sneller beetje down maar geen drastische moodswings ofzo Ik denk, en dat weet ik niet zeker, is dat als je lang genoeg stopt met slikken van de htp-caps dat je vanzelf weer serotonine aan gaat maken. Dacht dat ik ooit ergens gelezen had. Volgens mij stopt het eigenlijk ook nooit want je haalt het ook uit eten. Melk, bananen enz. Alleen met die caps verhoog je je serotonine gehalte in je bloed veel meer waardoor je "vaatje" in je hersenen sneller vol wordt. Weet wel dat je bloeddruk iets stijgt door het nemen van die HTP caps. Heb ook ooit een potje van die Tyrosine caps geprobeert en daar merk ik vrij weinig van behalve dat je libido stijgt hehehe"
"Ik hou het tegenwoordig bij 2 pillen op een avond. Heb een poosje terug wel gekker gedaan. Maar las je last krijgt van Brainzaps enz is de lol er al snel af. plus ik neem nu de 3 dagen daarna altijd een capsule 5-htp voor dat ik ga slapen. Heb nu nergens geen last meer van"
"Ik ken het gevoel. Ik had het met Coke. Als ik een weekend niks kon regelen was eigenlijk mijn weekend verpest. ik geloof dat ik wel redelijk verslaafd was in die tijd.... Gelukkig is die tijd voor mij voorbij..... dealer hield ermee op. Was ff balen maar uiteindelijk wel goed voor me geweest. Mjah...het enige advies wat ik je kan geven is groter inkopen. Aangezien je het toch maar 1 keer in de 3 maanden gebruikt Dan hoef je ook niet elke keer in spanning te gaan zitten wachten."
"EternalParanoid zei: Wat voor troep zit in ecstasy pillen en speed die kater veroorzaakt en onaangename gevoelens die 10 weken lang duren na de laatste inname MAAR wel ontbreekt in MDMA kristallen? Klik om te vergroten... Dus als ik het goed begrijp krijg je het zowel van Speed als van de Xtc pillen ? Hoeveel gebruik je dan ? En wat zijn die onaangename gevoelens ? Depressief ? Volgens mij doe jij dan veels te gek Een flinke kater en onaangename gevoelens die 10 weken aanhouden is zeker niet normaal. Van pillen weet ik wel mcpp je serotonine flink kan slinken en dat je er een kater aan overhoud. Ik heb met Koninginnedag en de dag daarna een 2 gram speed en 4 xtc pillen gebruikt. was flink naar de klote maar was met 4 dagen toch wel weer aardig hersteld. Dus een kater van 10 weken is beetje lang"
"Petrovic zei: Als je goed op zoek gaat vind je het heus wel. Gewoon beetje rond het centraal station dwalen... Ik haal nooit dope op zo'n manier, maar ik zie zo nu en dan het wel gebeuren. Klik om te vergroten... Jah...ga maar lekker bij station dwalen als je graag afgezet wil worden en waarschijnlijk rotzooi krijgt moet je zoiets gaan doen. Laat het deze keer gewoon zitten en wacht tot je eigen contact er weer is. lijkt me het wachten wel waard"
"Voor zover ik weet krijg je het gevoel niet meer terug. Je zal er in ieder geval nog wel flink waus van worden"
"Heb gisteravond nog 1,5 genomen. Had vandaag om 17:00 uur nog grote schijven Vind het er altijd wel gaaf uit zien."