Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe neem jij je kristal/poederMDMA in?

Hoe neem jij je kristal/poederMDMA in?

79 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
2 weken geleden had ik voor het eerst MDMA poeder.
ik had de helft gesnoven (puur om te weten hoe het is) en de andere helft in mijn drinken gedaan.
Bommetje moet ik ook nog eens proberen.
Pluggen is niet mijn ding.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weeg de gewenste hoeveelheid af, en doe dat in 1 of 2 lege capsules. Ik maak er altijd op voorhand een aantal klaar, mocht ik bij willen nemen, dan hoef ik niet meer te gaan rommelen terwijl ik goed waus ben :P
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
als je te vaak bommetje doet is dat ook slecht voor je maagwand toch?

of is dit uiteindelijk toch de beste manier als je nagaat wat het met je neus of tanden doet?
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoelang is eigenlijk de werking van MDMA? Als ik ga stappen en ik neem rond 11/12 uur 150mg in, is dit genoeg voor de nacht :)

Ik ben niet zo bekend met uitgaan + drugs, vooral niet om mee te nemen naar binnen. Anders maak ik gewoon een extra bommetje en doe deze in me portomonee ofzo..

:grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik had altijd extra meegenomen.. maar het is lastig om te zeggen wat jij aan 150mg heb.
g
grinderLid
01-01-2024, 00:00
#6
volgend weekend eerste keer mdma poeder, ik ga eers 2 kleine lijntjes snuiven en zien hoe het me bevalt, anders ook in m'n drinken kappen... :)
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Geen gemiddelde tijd van de werking bekend met een bepaalde dosis? Voor mij gaat het er ook eigenlijk om of het "safe" is om dit in je portomonee te doen :)

Anders is het geen probleem, kan ik gewoon bijdoseren :hearteyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
tipsyflipsy zei:
Frietzakje maken van je vloeitje..
je houd het vloeitje in een verticale positie zodat de plakrand van boven naar beneden loopt dan vouw je de ene kant van de vloei tegen de plakrand zo dat je aan de onderkant de vorm heeft van een frietzak laat de bovenste stuk er eerst aan want dit is zeer handig om je bom/frietzak te vullen
gooit het spul op het bovenste stuk en pak de vloei op en het zak het spul direct in de frietzak en is compact en je scheurt de bovenst stuk er af draai er een puntje aan voordeel is geen overtollig vloei+plakrand {kun je beroerd van worden} lost sneller op en allemaal in een keer voor optimaal effect je hebt van die dodo's gooien wat in een vloetje en vouwen het gehele ding dicht zonde want dan word je spul niet in een keer opgenomen maar geleidelijk.

Maar pure goudgele doorzichtige klonten slik ik gewoon door net als een asperientje
ik ga niet kauwen want het zijn kristallen en vreten je glazuur weg. En heb geen zin als ik ergens ben er stukken tand uit mijn mond vallen.

Vriend van mij deed het ook en heeft door blootliggende tanden wolfinfectie in zijn mond gekregen en alles moest eruit en heeft nu een kunstgebit. :(
Klik om te vergroten...


Ok, ik ga dus nooit meer MDMA slikken zonder bommetje, of ik ga het snuiven...

Heb vorig weekend nog wat gesnoven, had ook veel minder nodig.
s
spazznLid
01-01-2024, 00:00
#9
maiskorrel zei:
De paar keer dat ik MDMA kristallen had likte ik meestal aan mijn vinger, dan mijn vinger in het zakje met mdma dippen en dan achter op mijn tong leggen en nog een beetje je vinger aflikken. En daarna natuurlijk een slok drinken.
Klik om te vergroten...


Zo doe ik het ook, als je het vanachter op je tong legt proef je er bijna niets van. :)
V
VivaLaBlondeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een lijntje brokjes op m'n hand, een limoentje en een shotje onverdunde carvan cevitam (dát klinkt nog eens stoer). En dan á la het tequilla ritueel achterover klokken, géén vieze smaak, en het is nog gezellig ook.

Voor het bijpakken onder m'n tong op laten lossen en snel wegspoelen met een sportdrankje. Daarna altijd even spoelen met chloorhexedine (ontsmettingsmiddel) tegen de ontzettende tandrot die het veroorzaakt.

Letwel, dit geldt voor gebruik in huiselijke kring, op feesten zorg ik altijd voor goede tabletjes.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
grinder zei:
volgend weekend eerste keer mdma poeder, ik ga eers 2 kleine lijntjes snuiven en zien hoe het me bevalt, anders ook in m'n drinken kappen... :)
Klik om te vergroten...

had het maar in je drinken gedaan, brand een beetje in je neus :rolleyes:
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Snuive is goor 1 x gedaan bah! en t effect was lang niet zo goed als vingertopje
ik doe het meestal op me vingertoppe en likke:P
en heel soms in me drinke, wel goed schudde als je dat doet anders blijft het grotendeels aan je glas hange :wave:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gewoon pluggen, sinds ik het 1 keer geprobeerd heb zal ik het niet meer anders doen. Aan alle mensen die hier angst voor hebben zou ik willen zeggen; probeer het gewoon eens, echt het valt best mee. De inslag is stukken leuker, het spul werkt langer en je spaart je lever. Alleen is het zo goed als onmogelijk om bij te nemen via die methode, dus als ik bijneem maak ik een bommetje. (ik krijg het onder invloed echt niet voor elkaar om zo'n spuitje klaar te maken, laat staan dat ik hem op de juiste manier weet in te brengen...)
Voor de mensen die het gewoon in hun mond doen: NIET DOEN! Het sloopt echt je tanden, zelfs als je daarna je mond goed spoelt. Stop het dan gewoon in een vloeitje en slik het door. Maar stop het niet in je mond!!!!
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#14
MDMA<3 zei:
Snuive is goor 1 x gedaan bah! en t effect was lang niet zo goed als vingertopje
ik doe het meestal op me vingertoppe en likke:P
en heel soms in me drinke, wel goed schudde als je dat doet anders blijft het grotendeels aan je glas hange :wave:
Klik om te vergroten...

Beter koop je capsules in de smartshop, MDMA is ontzettend slecht voor je tanden. Die dingen zijn overal te krijgen en kosten geen drol.
g
grinderLid
01-01-2024, 00:00
#15
plantenbak zei:
grinder zei:
volgend weekend eerste keer mdma poeder, ik ga eers 2 kleine lijntjes snuiven en zien hoe het me bevalt, anders ook in m'n drinken kappen... :)
Klik om te vergroten...

had het maar in je drinken gedaan, brand een beetje in je neus :rolleyes:
Klik om te vergroten...

ja, maar ik ben er nochal nieuwschierig naar, ik experimenteer graag eens :grin: eers eens een lijntje proberen en dan zullen we wel zien :)
k
killer3505Lid
01-01-2024, 00:00
#16
ik doe het nu een maandje of 3 en ik doe gewoon in me bek en drinke maar :beer: , maar volgend weekend gak bommetje doen is tog wa beter voor me tanden :mrgreen:
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Natte vinger in het zakje en likken maar.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#18
sjelepopi zei:
Natte vinger in het zakje en likken maar.
Klik om te vergroten...

+1
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb veel liever een verneukte neus dan verneukte tanden :wave:
Z
ZoekendezoekerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Door het drinken heen..
Ga wel overstappen op bommetjes, wist niet dat het zo slecht voor je tanden is!
Heb t nog nooit gesnoven, zal ik ook niet doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."