#1
2 weken geleden had ik voor het eerst MDMA poeder.
ik had de helft gesnoven (puur om te weten hoe het is) en de andere helft in mijn drinken gedaan.
Bommetje moet ik ook nog eens proberen.
Pluggen is niet mijn ding.
ik had de helft gesnoven (puur om te weten hoe het is) en de andere helft in mijn drinken gedaan.
Bommetje moet ik ook nog eens proberen.
Pluggen is niet mijn ding.


, maar volgend weekend gak bommetje doen is tog wa beter voor me tanden 