Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wat is een sterke wiet soort? en qua kwaliteit/prijs verhouding ? Want van paar joints uit de stad word ik niet snel stoned.."
"Oke, zal es daar naar kijken, weet iemand ook toevallig hoe duur zoiets is ?"
"en hoeduur is dat? prijs per gram ?"
"en in de omgeving van groningen ?"
"kan white widow 5 € per gram krijgen.."
"Paar maand geleden mijn eerste XTC pil gehad, Zovere ik nog weet.. was het iets groens driehoekig.. Ik had om 23.00 een joint gehad voor ik de trein in stapte. Om 23.10 stapte ik de trein in en merkte vrij weinig. 23.40 was ik bij de central station. Hier stonden kennisen van me te wachten.. We hebben samen Xtc en met per persoon nog eens 5 gram wiet erbij gerookt. Helaas voelde ik me de hele avond (na de xtc pil) vrij moe en had bijna nergens geen zin in. Ik heb om 3.00 en om 6.00 nog 1 ½ pil gehad, hier werd het niet veel beter van. Om 7.30 had ik de trein terug gepakt. Eenmaal in de trein zag ik de vloer omhoog komen en stoelen bewegen. Zovere is Xtc en/of wiet niet echt iets voor mij."
"Ja, we hadden wat mee genomen van iemand.. om te testen, stel het was goed namen we het ook mee naar thunderdome.. me vrienden die het ook hadden waren ook allemaal beetje moe en traag,"
"van Xtc word je actief etc.. maar ik werd er alleen maar moe, traag, en beetje mislijk van.. pas in de trein zag ik dinge anders:P"
"Maar ik was niet moe, Trouwens de hele groep had precies de zelfde dingen, Beetje moe.. traag.. en weinig zin in dingen.."
"Laat ik maar de wijze mensen spreken, misschien werd de mdma wel omgezet in MDA zoals je zei.. Maar dan was de trip nog niet echt heftig."