#1
afwegen en in een capsule
flexlexie zei:Frisian User zei:flexlexie zei:laatse keren stop ik het in mijn mond.
als de stenen wat groter zijn kauw ik ze eerst kapot en spoel ze dan meteen goed door met een drankje.
Zijn MDMA kristallen echt zo slecht voor je gebit?
dan moet ik ermee kappen om mijn mooie tanden te sparen![]()
meen je niet ?! :| ziek man
bij de smaak van MDMA ga ik geheid over m'n nek![]()
Ooit wel een GHB puur genomen?
je leert het wel respecteren,
net zoals je vroeger sterke drank vergif vond![]()
Zazuu. zei:als je te vaak bommetje doet is dat ook slecht voor je maagwand toch?
of is dit uiteindelijk toch de beste manier als je nagaat wat het met je neus of tanden doet?
ligt er aan hou hard je wilt gaan :Pja88 zei:wat is ongeveer de hoeveelheid mdma dat in in bommentje moet doen?
ik weeg zelf rond de 65 kg, heb geen idee hoeveel ik erin moet doen.
er is hier vast iemand met meerervaring, die mij dat kan vertellen..
alvast bedankt
Als beginner wordt een milligram per kg lichaamsgewicht aangeraden. Op een milligram of 80 moet je wel hard kunnen gaan in het begin hoor.plantenbak zei:ligt er aan hou hard je wilt gaan :Pja88 zei:wat is ongeveer de hoeveelheid mdma dat in in bommentje moet doen?
ik weeg zelf rond de 65 kg, heb geen idee hoeveel ik erin moet doen.
er is hier vast iemand met meerervaring, die mij dat kan vertellen..
alvast bedankt
een beetje redelijke pil zal rond de 100mg mdma bevatten denk ik.
als ik jou was had ik gewoon 150mg gedropped, en ff gekeken hoe het gaatdan kan je altijd later nog 50-100mg bij pakken, als denk ik dat je aan 150 genoeg hebt
![]()
Angramar Temenos zei:Ik moet toch echt 150-250 hebben om echt goed hard te gaan, en ik gebruik het niet vaak.. Eens in de 2 maanden ongeveer, en ik slik dagelijks 5-HTP (Tegen depressie, heeft geen zak te maken met MDMAgebruik, werkt bij mij beter dan SSRIs).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."