Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe neem jij je kristal/poederMDMA in?

Hoe neem jij je kristal/poederMDMA in?

79 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
afwegen en in een capsule
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jij hebt straks voor je 30e al een kunstgebit

have fun :wink:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik pak een klein leeg flesje van 25 ml
vul dat met een aantal mg MDMA en daarna met een alchoholisch drankje
Shaken en slikken slet
k
kotssmurfLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik verkies boven alles een capsule of een bommetje, ik merk geen verschil tussen beide.
Vroeger stak ik altijd gewoon een natte vinger in mn sealtje, maar voor één of andere reden doet de smaak van MDMA me nu gegarandeert kokhalzen. :kots:

Vroeger ook wel een paar keer gesnoven, maar dit kan ik niet aanraden: het brandt dat het niet normaal meer is en het smaakt erna ook nog eens enorm vuil in de keel.
Wel vindt ik een lijntje speed vermengen met MDMA een goede combo, maar dan enkel om te snuiven. (En het smaakt nog altijd enorm vuil!)
F
Frisian UserLid
01-01-2024, 00:00
#5
flexlexie zei:
Frisian User zei:
flexlexie zei:
laatse keren stop ik het in mijn mond.

als de stenen wat groter zijn kauw ik ze eerst kapot en spoel ze dan meteen goed door met een drankje.

Zijn MDMA kristallen echt zo slecht voor je gebit?
dan moet ik ermee kappen om mijn mooie tanden te sparen :grin:
Klik om te vergroten...


meen je niet ?! :| ziek man

bij de smaak van MDMA ga ik geheid over m'n nek :kots:
Klik om te vergroten...

Ooit wel een GHB puur genomen?

je leert het wel respecteren,

net zoals je vroeger sterke drank vergif vond :)
Klik om te vergroten...


GHB puur is makkelijker naar binnen te werken dan MDMA, (GHB is eigenlijk wel lekker in een bepaald opzicht)
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
In een capsule, en bij gebrek aan gewoon met de vinger :P . Dat het met een capsule langzaam gaat is bullshit, want als ik zo'n capsule in mijn mond doe dan zit er na een minuut al een gat in. Dit is alleen nog maar met speeksel, met maagzuur los zo'n capsule helemaal snel op.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Altijd al met een capsule gedaan. :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
2 weken geleden had ik voor het eerst MDMA poeder.
ik had de helft gesnoven (puur om te weten hoe het is) en de andere helft in mijn drinken gedaan.
Bommetje moet ik ook nog eens proberen.
Pluggen is niet mijn ding.
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Frietzakje maken van je vloeitje..
je houd het vloeitje in een verticale positie zodat de plakrand van boven naar beneden loopt dan vouw je de ene kant van de vloei tegen de plakrand zo dat je aan de onderkant de vorm heeft van een frietzak laat de bovenste stuk er eerst aan want dit is zeer handig om je bom/frietzak te vullen
gooit het spul op het bovenste stuk en pak de vloei op en het zak het spul direct in de frietzak en is compact en je scheurt de bovenst stuk er af draai er een puntje aan voordeel is geen overtollig vloei+plakrand {kun je beroerd van worden} lost sneller op en allemaal in een keer voor optimaal effect je hebt van die dodo's gooien wat in een vloetje en vouwen het gehele ding dicht zonde want dan word je spul niet in een keer opgenomen maar geleidelijk.

Maar pure goudgele doorzichtige klonten slik ik gewoon door net als een asperientje
ik ga niet kauwen want het zijn kristallen en vreten je glazuur weg. En heb geen zin als ik ergens ben er stukken tand uit mijn mond vallen.

Vriend van mij deed het ook en heeft door blootliggende tanden wolfinfectie in zijn mond gekregen en alles moest eruit en heeft nu een kunstgebit. :(
k
kicknoizeLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik neem het meestal met een bommetje in.. wel MDMA poeder..
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb het al altijd gesnoven ik weet dat het niet goed is omdat het nogal erg dikke kristallen zijn, maar toch, hij slaat direct in dan en ook heftiger, je weet meteen of je nog moet bijnemen of niet!

en trouwens hihi as ik het opsnuif krijg ik altijd gigantisch veel snot, ik slik die handel gewoon in en dat kan dan ook lekker inslaan :grin:

het is wel eve op je tande bijte voor de pijn in je neus, want das echt ni normaal
maar dan kan het chillen beginne :grin:

btw ik doe het niet zo vaak, als je dat vaak doet heb je geen neustussenschot meer na een tijd :wink:
grtz
m
monkahLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zazuu. zei:
als je te vaak bommetje doet is dat ook slecht voor je maagwand toch?

of is dit uiteindelijk toch de beste manier als je nagaat wat het met je neus of tanden doet?
Klik om te vergroten...

De slijmvliesen in je neus worden flink aangetast door MDMA en je gebit ook.
De maag kan wel een stootje hebben.
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#13
De paar keer dat ik MDMA kristallen had likte ik meestal aan mijn vinger, dan mijn vinger in het zakje met mdma dippen en dan achter op mijn tong leggen en nog een beetje je vinger aflikken. En daarna natuurlijk een slok drinken.
j
ja88Lid
01-01-2024, 00:00
#14
wat is ongeveer de hoeveelheid mdma dat in in bommentje moet doen?
ik weeg zelf rond de 65 kg, heb geen idee hoeveel ik erin moet doen.
er is hier vast iemand met meerervaring, die mij dat kan vertellen..
alvast bedankt
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
ja88 zei:
wat is ongeveer de hoeveelheid mdma dat in in bommentje moet doen?
ik weeg zelf rond de 65 kg, heb geen idee hoeveel ik erin moet doen.
er is hier vast iemand met meerervaring, die mij dat kan vertellen..
alvast bedankt
Klik om te vergroten...
ligt er aan hou hard je wilt gaan :P
een beetje redelijke pil zal rond de 100mg mdma bevatten denk ik.

als ik jou was had ik gewoon 150mg gedropped, en ff gekeken hoe het gaat :) dan kan je altijd later nog 50-100mg bij pakken, als denk ik dat je aan 150 genoeg hebt :wink:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#16
plantenbak zei:
ja88 zei:
wat is ongeveer de hoeveelheid mdma dat in in bommentje moet doen?
ik weeg zelf rond de 65 kg, heb geen idee hoeveel ik erin moet doen.
er is hier vast iemand met meerervaring, die mij dat kan vertellen..
alvast bedankt
Klik om te vergroten...
ligt er aan hou hard je wilt gaan :P
een beetje redelijke pil zal rond de 100mg mdma bevatten denk ik.

als ik jou was had ik gewoon 150mg gedropped, en ff gekeken hoe het gaat :) dan kan je altijd later nog 50-100mg bij pakken, als denk ik dat je aan 150 genoeg hebt :wink:
Klik om te vergroten...
Als beginner wordt een milligram per kg lichaamsgewicht aangeraden. Op een milligram of 80 moet je wel hard kunnen gaan in het begin hoor.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik had voor de 1e x rode duifjes (100-130mg?) en met 1tje voelde ik wel iets maar op 2 was het echt fijn, en ik stond niet super strak ofzo.

maar dit is voor iedereen anders.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik moet toch echt 150-250 hebben om echt goed hard te gaan, en ik gebruik het niet vaak.. Eens in de 2 maanden ongeveer, en ik slik dagelijks 5-HTP (Tegen depressie, heeft geen zak te maken met MDMAgebruik, werkt bij mij beter dan SSRIs).
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
Angramar Temenos zei:
Ik moet toch echt 150-250 hebben om echt goed hard te gaan, en ik gebruik het niet vaak.. Eens in de 2 maanden ongeveer, en ik slik dagelijks 5-HTP (Tegen depressie, heeft geen zak te maken met MDMAgebruik, werkt bij mij beter dan SSRIs).
Klik om te vergroten...

Kom zullen we samen anaal doen? :flushed:
Dan heb je minder nodig. Kunnen we langer knuffelen. Nadeel is wel dat het best lang werkt en dat het dus best lang duurt voordat we weer samen gezellig anaal kunnen bijpakken. :(
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoelang is eigenlijk de werking van MDMA? Als ik ga stappen en ik neem rond 11/12 uur 150mg in, is dit genoeg voor de nacht :)

Ik ben niet zo bekend met uitgaan + drugs, vooral niet om mee te nemen naar binnen. Anders maak ik gewoon een extra bommetje en doe deze in me portomonee ofzo..

:grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."