Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Aquilta zei: Ik versnij het zelfs 1:1 want hij is veel te sterk en scherp. Puur prive gebruik uiteraard Klik om te vergroten... Hrrm 'veels te sterk', stuur maar op anders (onversneden dan wel), wil het wel proberen. En zelf versnijden, daar kan ik echt niks zinnigs over zeggen..."
"Ik neem aan dat de amfetamine word verstrekt want anders zijn de test resulaten niet echt vergelijkbaar?"
"Je kan natuurlijk ook gewoon een weekje wachten"
"Cuppie zei: Hoelang nadat het begint te werken of inslag neem je de volgende? Hoelang duurt het ongeveer bij zo'n dosis? Klik om te vergroten... Ik neem meestal bij als ik op mijn piek zit, na de piek bij nemen heeft bij mij weinig zin. Ik ga dan niet meer terug naar m'n piek maar word dan alleen nog maar vager. Reken kwa duur op zo'n 4 tot 6 uur, verschilt ook een beetje per persoon. Cuppie zei: Moet ook ff kijken hoelaat ik slik dan, aangezien het feestje voor 00:00 begint tot 07:00. Wil toch wel tot het einde volhouden Klik om te vergroten... Meestal ga ik eerst ff lekker rondlopen op je feestje, lekker in de stemming komen met een biertje ofzow. Dan rond een uur of 1/2 je pilletje erin, dan kun je tot het eind er heerlijk van genieten. Toch raad ik je aan om gelijk je hele dosis te nemen, werkt in iig bij mij het lekkerste. Ik zou zeggen, veel plezier!"
"Zazuu. zei: als je te vaak bommetje doet is dat ook slecht voor je maagwand toch? of is dit uiteindelijk toch de beste manier als je nagaat wat het met je neus of tanden doet? Klik om te vergroten... De slijmvliesen in je neus worden flink aangetast door MDMA en je gebit ook. De maag kan wel een stootje hebben."
"tomz0r zei: Omdat het zware onherstelbare schade aan je hersenen aan kan richten en omdat het zeker bij getraumatiseerde en niet-sociale mensen langdurige depressies aan kan richten na afloop van gebruik. Klik om te vergroten... Dit is volgens mij nooit bewezen? Anders zou ik daar graag een bron van zien. En waarom zou MAPS onderzoek doen naar juist behandeling met MDMA bij patienten die Posttraumatic Stress Disorder hebben? Lijkt me niet dat ze dat zouden doen als al bewezen was dat het zulke negatieven effecten had. "MAPS’ flagship Phase 2 pilot study is the first-ever protocol evaluating MDMA’s therapeutic applications in clinical trials conducted under an FDA IND. Like all of MAPS’ psychedelic-assisted psychotherapy studies, the protocol is randomized, double-blind and placebo-controlled. All twenty-one subjects with treatment-resistant PTSD, as a result of sexual abuse, crime, or war, have completed the experimental treatment. The study was completed in September 2008. The data analysis, writing a scientific paper for publication, and the one-year follow-up remain to be completed. " http://www.maps.org/mdma/"
"Tja wat is verstandig en dé manier? Sommige mensen beginnen al vroeg met slikken en ga zo de hele avond door. Ik ben iemand die pas op een feestje gaat snoepen, eerst eens ff rond snuffelen en de sfeer te pakken krijgen daarna gooi ik er meestal rond de 150mg in. Als ik eenmaal de piek heb bereikt neem ik nog een halve dosis bij en daarna misschien nog een keertje... Zo hou ik het meestal wel uit tot dat ik thuis ben en volledig crash ;o De werking van een pil is niet anders op een feestje. Alleen de hele setting is niet wat je thuis hebt wat ook een andere gevoel geeft en dat word versterkt door de MDMA. Maar ja wie ben ik,.. er zullen nog wat meer adviezen volgen denk ik zo."
"Uiteindelijk weet niemand wat het nou percies met je doet. Wat we wel weten is dat MDMA je serotine voorraad voor een groot deel of niet alles opmaakt als je een degelijke dosis neemt. Ook weten we dat ons lichaam 5-htp gebruikt om serotine aan te maken ... Ik heb zitten graven op een ander vlak en vooral in de organisatie maps.org. Deze organisatie is bezig om testen op te zetten met posttraumatische stressstoornis (PTSS) en deze te behandelen met MDMA. Grappige is dat ik nergens daar een onderzoek kan vinden over MDMA en de relatie met serotine, wat ik eigenlijk had verwacht. Zeker omdat ze op een psychologisch gebied bezig zijn. Toch geeft drugsinfo een duidelijk antwoord om te zeggen dat als je het gebruikt het beste na je XTC/MDMA feestje Bedankt wietplant dat je het even hebt gevraagd!."
"Mijn vrouwtje (is heel streng ;o) en gewoon mijn leven daar past simpel weg geen regelmatig gebruik in."
"Gisteren test resultaat terug, 36% amf, 36% caf. Na dit forum aandachtig gevolgd te hebben wil ik toch ook eens wat gaan zuiveren. Die rottige cafiëne moet eruit. Nu heb ik wel aceton maar er zit ook ethanol in, kan ik dat ook gebruiken? Advies iemand?"