Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heey, Mijn sterkste die ik geslikt heb zijn de "roze rolex" (crown). Geschat boven de 160 mg mdma.. maar meestal had ik de blauw/licht blauw mutshus. Geschat rond de 150 mg mdma.."
"Stoneboot zei: Je kan pillen niet schatten zonder test resultaten. Als je het dan toch wel doet: In Blauwe Mitsu's zit over het algemeen 120 Mg, niet 150. 150 is veel voor een pil voor wat ik tot nu toe ben tegengekomen Klik om te vergroten... dat zat er dus ongeveer echt in die ik had, ben niet de eninge die dat vond. kan er ook niks aan doen dat erin de jouwe maar 120mg in zat. bij mij dus meer. Mitsu's rond 150 mg is wel mogelijk. doeg"
"heey ik doe het meestal met een vrienden groepje als er bijv iemand alleen thuis is. Of ergens buiten. Maar we gaan het nu ook met uitgaan afentoegebruiken, dat is ook wel leuk. maar toch vind ik het het beter gewoon ergens buiten ofzo."
"ik vind het goed spul, je gaat er echt lekker op. zolang je neit meer dan 250 mg neemt krijg je er ook geen kater van. en je ziet het bijna niet."
"o gaan we met de bus diedje, wist ik niet we moeten dan dus maar ff capsulles regelen doeg"
"wat is ongeveer de hoeveelheid mdma dat in in bommentje moet doen? ik weeg zelf rond de 65 kg, heb geen idee hoeveel ik erin moet doen. er is hier vast iemand met meerervaring, die mij dat kan vertellen.. alvast bedankt"
"niks bij de supplier kopen!! want hij verkoopt zetmeel met vitamie C als dex. dan zal die wel kandij-suiker als mdma verkopen."