Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe neem jij je kristal/poederMDMA in?

Hoe neem jij je kristal/poederMDMA in?

79 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
Z
ZoekendezoekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Door het drinken heen..
Ga wel overstappen op bommetjes, wist niet dat het zo slecht voor je tanden is!
Heb t nog nooit gesnoven, zal ik ook niet doen.
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Pluggen!
Helaas valt er niet zoveel te pluggen de laatste tijd :angry: Ik vind dit de ideale manier, geen vieze smaak,slaat rustig en snel in en natuurlijk niet schadelijik voor je tandjes.

Nee doe mij maar een pondje????????? ( en die gaat niet door het mondje :tearsofjoy:)
P
Pixiedust7Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Is pluggen echt zoveel beter? hmm? :P
Zou wel weer eens goeie kristalletjes willen, is ook alweer een tijdje geleden.
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zoekendezoeker zei:
Door het drinken heen..
Ga wel overstappen op bommetjes, wist niet dat het zo slecht voor je tanden is!
Heb t nog nooit gesnoven, zal ik ook niet doen.
Klik om te vergroten...

Je leest alleen op fora dat het slecht voor je tanden is. Ik lees het nooit op informatie sites of dergelijke.

Kan mij niet goed voorstellen dat als je 1x per maand gebruikt dat het daadwerkelijk zo slecht voor je tanden is.
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#5
die witte kristallekes zitten nu hier gelovek :grin:
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ehm 2 x kristallen gehad en die legden wij gewoon op de tong.

Ik kan nergens aan die kristallen komen gvd :angry:
R
RondjeslopenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Met een vinger, even nat maken en dan erin dopen en vervolgens eraf zuigen.
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik maak altijd bommetjes met korte blaadjes dan heb ik die smaak niet in mn mond
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rondjeslopen zei:
Met een vinger, even nat maken en dan erin dopen en vervolgens eraf zuigen.
Klik om te vergroten...

I prefer to lick! :wink:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik neem gewoon een vingertje, en na 'n tijdje steeds meer vingertjes.

Gewoon sabbelen op die zooi dus.

Olle
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#11
berten zei:
ik maak altijd bommetjes met korte blaadjes dan heb ik die smaak niet in mn mond
Klik om te vergroten...

die smaak is zooo super geil. :flushed:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
In een capsule en dan de keel af laten glijden
V
VitamineXLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb t gesnoven en in drinken opgelost, werkte allebei goed. Bekenden pakken weleens een vingerlikje zo uit de seal, schijnt ook goed te werken en is voldoende voor een paar uurtjes rond te stuiteren! :rock:
p
peachLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je dus een goede pil hebt kun je die dan ook vermalen en in een vloetje doen en als bommetje innemen?
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Josimo zei:
Als je dus een goede pil hebt kun je die dan ook vermalen en in een vloetje doen en als bommetje innemen?
Klik om te vergroten...
Dat gaat zeker.

Maar waarom zou je dan in godsnaam doen????????????

Ze hebben juist MDMA samen met bindmiddel in elkaar geflanst zodat je een mooi pilletje hebt, en niet je MDMA poeder in een vloeitje hoeft te doen en af te slikken.

Nu wil jij dus dat mooi pilletje kapot maken om het toch in een vloeitje te doen.

Beetje onlogisch lijkt mij, denk je zelf ook niet? :rockband:

(Ps ik vind die rockband smiley zooo vet he. :P Die moeten ze op elk forum hebben.)
p
peachLid
01-01-2024, 00:00
#16
sjelepopi zei:
Josimo zei:
Als je dus een goede pil hebt kun je die dan ook vermalen en in een vloetje doen en als bommetje innemen?
Klik om te vergroten...
Dat gaat zeker.

Maar waarom zou je dan in godsnaam doen????????????

Ze hebben juist MDMA samen met bindmiddel in elkaar geflanst zodat je een mooi pilletje hebt, en niet je MDMA poeder in een vloeitje hoeft te doen en af te slikken.

Nu wil jij dus dat mooi pilletje kapot maken om het toch in een vloeitje te doen.

Beetje onlogisch lijkt mij, denk je zelf ook niet? :rockband:

(Ps ik vind die rockband smiley zooo vet he. :P Die moeten ze op elk forum hebben.)
Klik om te vergroten...


Gewoon omdat het sneller en harder zou inslaan.
vooruit doen we er een paar smiley's voor je bij :xtc: :rockband: :rockband: :rockband: :rock:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pure mdma krijg ik altijd in capsules, toen ik deze de eerste keer nam (toen had ik paar maanden geen mdma meer gehad) besloot ik hem open te maken en 3 kwart van de inhoud in water te doen, dit smaakte echt vreselijk! Werkte wel lekker snel, maar na deze ene keer nam ik het in capsules. Geen gore smaak, knalt er heerlijk in.

Ik heb er een keer een lijntje van gelegd, het brandde wel, maar niet zo erg als ik had verwacht na gelezen te hebben hoe een hel dit zou moeten zijn. Het effect viel tegen, misschien te weinig genomen?

Ik wil het opzich nog wel eens in hogere dosis snuiven (60 mg?), maar voor nu zou ik toch een capsule aanraden, een bommetje zou ook kunnen.
N
Nicky-123Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Hey,

Heb witte MDMA kristallen op de kop getikt :) 84,1 % laten testen :)
Ik deed gisteren gewoon een slok cola in me mond en liet wat kristallen erin vallen ging ook prima.

Weet trouwens iemand hoe ik makkelijk een groot kristal fijn krijg???
:confused:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nicky-123 zei:
Hey,

Heb witte MDMA kristallen op de kop getikt :) 84,1 % laten testen :)
Ik deed gisteren gewoon een slok cola in me mond en liet wat kristallen erin vallen ging ook prima.

Weet trouwens iemand hoe ik makkelijk een groot kristal fijn krijg???
:confused:
Klik om te vergroten...

Dikke doei doei xavier
A
Appe DoevertLid
01-01-2024, 00:00
#20
een lekker mengsapje, persoonlijk frubbel disss appel perzik, hier mdma kristallen doorheen n terwijl je met t lepeltje de kristallen roert scheut ghb toevoegen :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."