Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"100 stuks voor €120 betere pillen zoals blauwe mitsu's toen ze er nog waren zijn wat meer"
"laatse keren stop ik het in mijn mond. als de stenen wat groter zijn kauw ik ze eerst kapot en spoel ze dan meteen goed door met een drankje. Zijn MDMA kristallen echt zo slecht voor je gebit? dan moet ik ermee kappen om mijn mooie tanden te sparen"
"Frisian User zei: flexlexie zei: laatse keren stop ik het in mijn mond. als de stenen wat groter zijn kauw ik ze eerst kapot en spoel ze dan meteen goed door met een drankje. Zijn MDMA kristallen echt zo slecht voor je gebit? dan moet ik ermee kappen om mijn mooie tanden te sparen Klik om te vergroten... meen je niet ?! :| ziek man bij de smaak van MDMA ga ik geheid over m'n nek Klik om te vergroten... Ooit wel een GHB puur genomen? je leert het wel respecteren, net zoals je vroeger sterke drank vergif vond"
"Nu ik een pot 5-HTP heb gehaald. Ik slik nu 1 zo'n cap 2 dagen nadag ik kristallen heb gebruikt. Ik heb me een waanzinnige droom!!! en sta op mijn maandagmorgen fris op! Maar kan het dat je levensecht droomt nadat je 5HTP hebt genomen 2 dagen na MDMA!? ( netals dromen op GHB) kan er niets over vinden op internet"
"Solidius zei: Ja. Voordat ik 5-HTP gebruikte had ik al jaren geen bewuste dromen meer gehad. Nu dagelijks. Klik om te vergroten... Hoevaak gebruik jij nu 5htp? 60 caps voor 20 euro Dagelijks wordt me beetje duur dagelijks voor het slapen gaan? Pas wel op dat je tijdje geen melk of ietsdegelijks hebt gedronken!!!"
"2 ml???weet je het zeker? Das wel erg weinig. Heb hier redelijk stroperige G , en heb toch 3,8 - 4 ml nodig voor een lekkere roes.. ben zelf 1,80 meter en 70 kilogram (M)"
"Blue 69 / Original 69 is een drankje met MDMA erin. Dus waar je vriend het over had is iets anders."
"Kan me niet voorstellen dat ie niets merkt omdat ie de dag ervoren iets anders heeft genuttigt. Als je G goed is, dan is ie goed. Vind het een raar verhaal... is de g gewoon niet te slap??"
"Ziet er goed uit!! Maar er is je verteld dat het 50% is?? hoeveel ml heb je nodig voor een lekkere roes?"
"Je bent echt stom bezig als je onzuivere NaOH gebruikt... die van de kruidvat kan nog wel geloof ik, maar zou m het luiefst ook willen afraden. Is je GBL wel zuiver genoeg ook?? Succes, en laat m wel meteen testen bij de gg & gd !!! weet je tenminste wat er allemaal inzit.... succes en gezondheid"