Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zeer schandalig dit... waar gaat t heen met nederland"
"pinheadlarry zei: zeer schandalig dit... gaan ze tog lekker naar een ander stadshuis toe,,,waar geen abstracte naakte vrouwen hangen waar gaat t heen met nederland Klik om te vergroten..."
"Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt? Wiet Hasj Spacecake ( wiet / hasj ) Alcohol Nicotine Cafeïne XTC ( MDMA en Pep ) MDMA Kristallen Ritallin ( als medicatie ) Concerta ( als medicatie ) Paddo's Salvia LSA verdere Herbal Caps binnenkort nog te doen: LSD Speed salvia nog maar is,,,om te kijken of het nu wel lukt."
"Hasj. Wiet. Alcohol. Paddo's. Speed. Ketamine. Xtc. MDMA Kristallen. Salvia. Lachgas. Rotzooi uit de smartshop. en verder weet ik t zo niet."
"Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual Toen ik uit mijn Bad-trip ontwaakte van mexicaanse paddo's en mijn moeder in eens voor me stond. mijn hele bek onder het bloed, want was van de trap af gemieterd ( neus gebroken ). En maar lekker kronkelen op de vloer, en daar stond ze,,te schreeuwen tegen me. ze heeft me gelukkig wel lekker rustig uit laten trippen op de bank met een muziekje aan. godsamme wat baalde ik. maar nu wat jaartjes later kunnen we er allebij om lachen. [ het is niet echt een visual...maar op dat moment zit je vol angst en voel je je zwaaar kut]"
"zeer slecht filmpje,, ik zie liefer de zelf opgenomen filmpjes waarbij de mensen echt datura gebruiken."
"Mn eerste paddo trip was toch wel het vetste en vaagste wat ik ooit heb meegemaakt ondanks dat het ietwat verkeerd was afgelopen :P Ik had zeer sterke hallucinaties,,,mn lichaam smolt,,,mn armen op mn hoofd,,voelde me piep klein en toen weer heel overdreven groot etc en op t moment toen ik op de overloop bij me thuis stond,,,leek het net of mn lichaam horizontaal op de grond lag,,maar met mn voeten vlak op de grond en dat ik met t puntje van mn neus de vloer raakte en toen een hele cirkel draaide ( was te vaag om nog goed uit te leggen ) maar toen wou ik naar beneden,,,stond voor de trap ( die was op dat moment kilometers lang ) lag binnen een fractie van een seconde beneden,,had mn neus gebroken en mn trip was daarna ook al aan het uit werken. waren trouwens gedroogde mexicaanse mushi's"
"waarom zou je het in godsnaam snuiven,,je kan het wel proberen,,maar ik zie er echt werkelijk geen nut van in. het enigste wat ik er aan overhou is een pot met stront als ik er teveel op heb gegeten."
"Re: ExceptionalInsight zei: Flugeltje zei: Van roken ga je dood Klik om te vergroten... Ik zal je uit de droom helpen, van niet roken ga je ook dood. Klik om te vergroten... Uiteindelijk gaan we allemaal dood."
"tss,,al die jaren voor niks mn best gedaan op school als het allemaal zo gevaarlijk zou kunnen zijn...vraag ik me tog af, waarom ze er in de media en de politiek er nogal laks over doen, o wee als iran met een kern wapen aan komt zetten,,dan staat amerika wel weer met zn neus voorop en hoor je elke week het zelfde verhaaltje weer op het nieuws, dus uiteindelijk zal het allemaal wel weer meevallen zoals gewoonlijk. en stel dat de aarde vergaat, geen mens die er verdriet van heeft, of zich er nog druk om kan maken, want dan is er uit eindelijk tog niks en niemand meer."