Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe neem jij je kristal/poederMDMA in?

Hoe neem jij je kristal/poederMDMA in?

79 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zoals de topic het zegt, hoe neem jij het in, en wat zijn de voordelen? Je kan het natuurlijk in een bommetje draaien, maar ook in een glas water gooien en drinken, of juist snuiven of zelfs pluggen. Capsules heb je ook nog... Maar hoe doe JIJ het, en waarom? Alvast bedankt!
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#2
In een vloeitje draaien.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kreeg je weer een geniaal idee voor een topic binnen joh?

Als ik kristallen heb dan maak ik een bommetje met vloei. Capsules duren uren bij mij voordat ik wát begin te voelen..
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#4
TrippyShit zei:
Kreeg je weer een geniaal idee voor een topic binnen joh?

Als ik kristallen heb dan maak ik een bommetje met vloei. Capsules duren uren bij mij voordat ik wát begin te voelen..
Klik om te vergroten...
Ik ga zaterdag voor het eerst in capsules proberen, daarvoor deed ik het altijd gewoon doorslikken.
Duurt het nu echt langer met capsules?
Daar zit ik namelijk niet echt op te wachten :(
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Normaal gezien lossen de capsules snel op in uw maag...
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Normaal gezien ja. Maar bij mij voel ik na een anderhalf uur IETS anders. Het mept er niet in zoals bij een bommetje.. en het duurt veeel langer. Ook bij vrienden merk ik dit. Ik zou een bommetje aanraden..
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
In je drinken is vies :P En slechte voor je gebit :openmouth:
Lekker in een vloeitje stoppen. Werkt sneller dan een pilletje, slaat lekker in en tiss een klein propje wat je zonder drinken nog weg zou kunnen krijgen :P

Tenminste, ik draai altijd een strak bommetje en het overige vloei haal ik eraf. Heb altijd een klein propje dus :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
TrippyShit zei:
In je drinken is vies :P En slechte voor je gebit :openmouth:
Lekker in een vloeitje stoppen. Werkt sneller dan een pilletje, slaat lekker in en tiss een klein propje wat je zonder drinken nog weg zou kunnen krijgen :P

Tenminste, ik draai altijd een strak bommetje en het overige vloei haal ik eraf. Heb altijd een klein propje dus :P
Klik om te vergroten...
tja twas maar een keer, volgende keer (als ik weer mdma poeder haal) maak ik idd een bommetje
snuiven is wel het laatste dat ik met dat spul ga doen, dan plug ik nog liever :beer:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#9
in een bommetje of capsule.
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb het ooit eens gesnoven, eerst te weinig en omdat ik hiervan niks van effect had een tweede keer, maar dan veel te veel... Het sloeg immens hard in en ik herinner me enkel een paar flitsen van die avond :P. Ook was het redelijk pijnlijk, niet branderig ofzo, gewoon pijnlijk. Kortom, ik slik het liever.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
pluggen
H
HardstylrLid
01-01-2024, 00:00
#12
Is er trouwens speciale manier om m in een vloeitje te draaien?
Wil nog steeds keertje bommetje droppen maar heb tot nu toe steeds door men drinken gedaan omdat me dat makkelijker leek. Lost t vloeitje zegmaar op in je maag.... moet natuurlijk wel vrij komen :)
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hardstylr zei:
Is er trouwens speciale manier om m in een vloeitje te draaien?
Wil nog steeds keertje bommetje droppen maar heb tot nu toe steeds door men drinken gedaan omdat me dat makkelijker leek. Lost t vloeitje zegmaar op in je maag.... moet natuurlijk wel vrij komen :)
Klik om te vergroten...

het vloeitje is van rijst gemaakt dus lost zo op in je maag, daarna heeft de mdma vrij spel.. :hearteyes:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Just eat it.
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#15
zoals iedereen zegt bommetje.
en als je lui bent en dol op je tande verneuken ben. ff met een natte vinger door je pakkie roeren en in je mond stoppen.
snuiven is niet zo chill, kost je neus.
en in je reet steken kan, maar ik heb persoonlijk liever dat er niks me reet ingaat. dus dat is net de keuze die je maakt.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
3970 zei:
Ik weeg de gewenste hoeveelheid af, en doe dat in 1 of 2 lege capsules. Ik maak er altijd op voorhand een aantal klaar, mocht ik bij willen nemen, dan hoef ik niet meer te gaan rommelen terwijl ik goed waus ben :P
Klik om te vergroten...
dan gebeuren altijd de leukste dingen :P
ik neem meestal alleen muziek+drinken mee en de rest zie ik altijd wel :tearsofjoy:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ook geen speen? :openmouth:
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik draai het in een vloeitje en werk het naar binnen met een flinke slok water.
het opsnuiven of in mn reet drukken lijkt me tog niet echt wat dus laat het hier maar bij :)
f
flexlexieLid
01-01-2024, 00:00
#19
laatse keren stop ik het in mijn mond.

als de stenen wat groter zijn kauw ik ze eerst kapot en spoel ze dan meteen goed door met een drankje.

Zijn MDMA kristallen echt zo slecht voor je gebit?
dan moet ik ermee kappen om mijn mooie tanden te sparen :grin:
F
Frisian UserLid
01-01-2024, 00:00
#20
flexlexie zei:
laatse keren stop ik het in mijn mond.

als de stenen wat groter zijn kauw ik ze eerst kapot en spoel ze dan meteen goed door met een drankje.

Zijn MDMA kristallen echt zo slecht voor je gebit?
dan moet ik ermee kappen om mijn mooie tanden te sparen :grin:
Klik om te vergroten...


meen je niet ?! :| ziek man

bij de smaak van MDMA ga ik geheid over m'n nek :kots:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."