Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe neem jij je kristal/poederMDMA in?

Hoe neem jij je kristal/poederMDMA in?

79 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
In je drinken is vies :P En slechte voor je gebit :openmouth:
Lekker in een vloeitje stoppen. Werkt sneller dan een pilletje, slaat lekker in en tiss een klein propje wat je zonder drinken nog weg zou kunnen krijgen :P

Tenminste, ik draai altijd een strak bommetje en het overige vloei haal ik eraf. Heb altijd een klein propje dus :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
TrippyShit zei:
In je drinken is vies :P En slechte voor je gebit :openmouth:
Lekker in een vloeitje stoppen. Werkt sneller dan een pilletje, slaat lekker in en tiss een klein propje wat je zonder drinken nog weg zou kunnen krijgen :P

Tenminste, ik draai altijd een strak bommetje en het overige vloei haal ik eraf. Heb altijd een klein propje dus :P
Klik om te vergroten...
tja twas maar een keer, volgende keer (als ik weer mdma poeder haal) maak ik idd een bommetje
snuiven is wel het laatste dat ik met dat spul ga doen, dan plug ik nog liever :beer:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#3
in een bommetje of capsule.
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb het ooit eens gesnoven, eerst te weinig en omdat ik hiervan niks van effect had een tweede keer, maar dan veel te veel... Het sloeg immens hard in en ik herinner me enkel een paar flitsen van die avond :P. Ook was het redelijk pijnlijk, niet branderig ofzo, gewoon pijnlijk. Kortom, ik slik het liever.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
pluggen
H
HardstylrLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is er trouwens speciale manier om m in een vloeitje te draaien?
Wil nog steeds keertje bommetje droppen maar heb tot nu toe steeds door men drinken gedaan omdat me dat makkelijker leek. Lost t vloeitje zegmaar op in je maag.... moet natuurlijk wel vrij komen :)
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hardstylr zei:
Is er trouwens speciale manier om m in een vloeitje te draaien?
Wil nog steeds keertje bommetje droppen maar heb tot nu toe steeds door men drinken gedaan omdat me dat makkelijker leek. Lost t vloeitje zegmaar op in je maag.... moet natuurlijk wel vrij komen :)
Klik om te vergroten...

het vloeitje is van rijst gemaakt dus lost zo op in je maag, daarna heeft de mdma vrij spel.. :hearteyes:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Just eat it.
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#9
zoals iedereen zegt bommetje.
en als je lui bent en dol op je tande verneuken ben. ff met een natte vinger door je pakkie roeren en in je mond stoppen.
snuiven is niet zo chill, kost je neus.
en in je reet steken kan, maar ik heb persoonlijk liever dat er niks me reet ingaat. dus dat is net de keuze die je maakt.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
3970 zei:
Ik weeg de gewenste hoeveelheid af, en doe dat in 1 of 2 lege capsules. Ik maak er altijd op voorhand een aantal klaar, mocht ik bij willen nemen, dan hoef ik niet meer te gaan rommelen terwijl ik goed waus ben :P
Klik om te vergroten...
dan gebeuren altijd de leukste dingen :P
ik neem meestal alleen muziek+drinken mee en de rest zie ik altijd wel :tearsofjoy:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ook geen speen? :openmouth:
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik draai het in een vloeitje en werk het naar binnen met een flinke slok water.
het opsnuiven of in mn reet drukken lijkt me tog niet echt wat dus laat het hier maar bij :)
f
flexlexieLid
01-01-2024, 00:00
#13
laatse keren stop ik het in mijn mond.

als de stenen wat groter zijn kauw ik ze eerst kapot en spoel ze dan meteen goed door met een drankje.

Zijn MDMA kristallen echt zo slecht voor je gebit?
dan moet ik ermee kappen om mijn mooie tanden te sparen :grin:
F
Frisian UserLid
01-01-2024, 00:00
#14
flexlexie zei:
laatse keren stop ik het in mijn mond.

als de stenen wat groter zijn kauw ik ze eerst kapot en spoel ze dan meteen goed door met een drankje.

Zijn MDMA kristallen echt zo slecht voor je gebit?
dan moet ik ermee kappen om mijn mooie tanden te sparen :grin:
Klik om te vergroten...


meen je niet ?! :| ziek man

bij de smaak van MDMA ga ik geheid over m'n nek :kots:
f
flexlexieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Frisian User zei:
flexlexie zei:
laatse keren stop ik het in mijn mond.

als de stenen wat groter zijn kauw ik ze eerst kapot en spoel ze dan meteen goed door met een drankje.

Zijn MDMA kristallen echt zo slecht voor je gebit?
dan moet ik ermee kappen om mijn mooie tanden te sparen :grin:
Klik om te vergroten...


meen je niet ?! :| ziek man

bij de smaak van MDMA ga ik geheid over m'n nek :kots:
Klik om te vergroten...

Ooit wel een GHB puur genomen?

je leert het wel respecteren,

net zoals je vroeger sterke drank vergif vond :)
s
spazznLid
01-01-2024, 00:00
#16
maiskorrel zei:
De paar keer dat ik MDMA kristallen had likte ik meestal aan mijn vinger, dan mijn vinger in het zakje met mdma dippen en dan achter op mijn tong leggen en nog een beetje je vinger aflikken. En daarna natuurlijk een slok drinken.
Klik om te vergroten...


Zo doe ik het ook, als je het vanachter op je tong legt proef je er bijna niets van. :)
V
VivaLaBlondeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een lijntje brokjes op m'n hand, een limoentje en een shotje onverdunde carvan cevitam (dát klinkt nog eens stoer). En dan á la het tequilla ritueel achterover klokken, géén vieze smaak, en het is nog gezellig ook.

Voor het bijpakken onder m'n tong op laten lossen en snel wegspoelen met een sportdrankje. Daarna altijd even spoelen met chloorhexedine (ontsmettingsmiddel) tegen de ontzettende tandrot die het veroorzaakt.

Letwel, dit geldt voor gebruik in huiselijke kring, op feesten zorg ik altijd voor goede tabletjes.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
grinder zei:
volgend weekend eerste keer mdma poeder, ik ga eers 2 kleine lijntjes snuiven en zien hoe het me bevalt, anders ook in m'n drinken kappen... :)
Klik om te vergroten...

had het maar in je drinken gedaan, brand een beetje in je neus :rolleyes:
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Snuive is goor 1 x gedaan bah! en t effect was lang niet zo goed als vingertopje
ik doe het meestal op me vingertoppe en likke:P
en heel soms in me drinke, wel goed schudde als je dat doet anders blijft het grotendeels aan je glas hange :wave:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gewoon pluggen, sinds ik het 1 keer geprobeerd heb zal ik het niet meer anders doen. Aan alle mensen die hier angst voor hebben zou ik willen zeggen; probeer het gewoon eens, echt het valt best mee. De inslag is stukken leuker, het spul werkt langer en je spaart je lever. Alleen is het zo goed als onmogelijk om bij te nemen via die methode, dus als ik bijneem maak ik een bommetje. (ik krijg het onder invloed echt niet voor elkaar om zo'n spuitje klaar te maken, laat staan dat ik hem op de juiste manier weet in te brengen...)
Voor de mensen die het gewoon in hun mond doen: NIET DOEN! Het sloopt echt je tanden, zelfs als je daarna je mond goed spoelt. Stop het dan gewoon in een vloeitje en slik het door. Maar stop het niet in je mond!!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."