#1
In je drinken is vies :P En slechte voor je gebit
Lekker in een vloeitje stoppen. Werkt sneller dan een pilletje, slaat lekker in en tiss een klein propje wat je zonder drinken nog weg zou kunnen krijgen :P
Tenminste, ik draai altijd een strak bommetje en het overige vloei haal ik eraf. Heb altijd een klein propje dus :P
Lekker in een vloeitje stoppen. Werkt sneller dan een pilletje, slaat lekker in en tiss een klein propje wat je zonder drinken nog weg zou kunnen krijgen :P
Tenminste, ik draai altijd een strak bommetje en het overige vloei haal ik eraf. Heb altijd een klein propje dus :P



