Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc in BH

Xtc in BH

62 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als er honden bij het poortje staan ben je wel de sjaak. Het is een risico dat je neemt :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
éém pilletje, tja...

lastig... je gaat naar Tjechië... heb zelf ook geen idee hoe ze daar om zullen gaan met één pilletje.

Ik zou het zelf niet doen :)
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is dat ALS ik pillen mee zou nemen, ik er gelijk meer zou willen meenemen en het daarom waarschijnlijk niet zou doen. Maar 1 pilletje in je bh, lijkt mij toch niet al te gevaarlijk toch? Als ik jou was, zou ik het doen.. maarja, wie ben ik nou? :rolleyes: :P
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#4
waarom het risico lopen voor één pilletje. Is het echt zo moeilijk jezelf te weerhouden op vakantie nota bene van ééééééén pilletje :tongueout:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maar één pilletje kan wel verdomd veel plezier geven natuurlijk. :wink: Ik snap wel dat je het wil meenemen.. naar alle waarschijnlijkheid lukt het ook gewoon, maja je zult net die vette pech hebben dat je door de mand valt..
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
1 pil is wel makkelijk te verstoppen en als er een hond is dan smijt je het gewoon subtiel weg hé.. er zijn genoeg verstopplaatsen en normaal gezien is er toch geen controle

pillen zou ik nooit smokkelen, maar ik heb wel al een trip gesmokkeld in het vliegtuig en dat ging probleemloos
s
svenvdhLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als het maar 1 pilletje is en je ziet controle..gewoon innemen?
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha heb je nog een fijne vlucht ook. :P
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
TechNora zei:
Bedankt voor alle tips! Ik ben nu in Praag zonder pil... zo is het gegaan... ik had hem meegenomen, mijn vader brengt me naar Schiphol, we stappen in de auto. Ineens denk ik klote, en zeg: ik ben iets vergeten, ren terug naar binnen, en drop die pil eruit. :flushed: Haha ik ben echt de grootste scheiterd. Ik dacht ineens: het is me allemaal niet waard voor een avondje daar spacen.. kan beter wachten en in Nederland een weekje later naar een tof feest gaan... Dus zo is het afgelopen :grin: Ik had in ieder geval een erg relaxte vlucht, anders had ik misschien voortdurend lopen flippen hehe. :)
Klik om te vergroten...

Verstandig hoor :grin:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#10
TechNora zei:
Bedankt voor alle tips! Ik ben nu in Praag zonder pil... zo is het gegaan... ik had hem meegenomen, mijn vader brengt me naar Schiphol, we stappen in de auto. Ineens denk ik klote, en zeg: ik ben iets vergeten, ren terug naar binnen, en drop die pil eruit. :flushed: Haha ik ben echt de grootste scheiterd. Ik dacht ineens: het is me allemaal niet waard voor een avondje daar spacen.. kan beter wachten en in Nederland een weekje later naar een tof feest gaan... Dus zo is het afgelopen :grin: Ik had in ieder geval een erg relaxte vlucht, anders had ik misschien voortdurend lopen flippen hehe. :)
Klik om te vergroten...

uiteindelijk niet gecontroleerd zeker?? :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
TechNora zei:
Bedankt voor alle tips! Ik ben nu in Praag zonder pil... zo is het gegaan... ik had hem meegenomen, mijn vader brengt me naar Schiphol, we stappen in de auto. Ineens denk ik klote, en zeg: ik ben iets vergeten, ren terug naar binnen, en drop die pil eruit. :flushed: Haha ik ben echt de grootste scheiterd. Ik dacht ineens: het is me allemaal niet waard voor een avondje daar spacen.. kan beter wachten en in Nederland een weekje later naar een tof feest gaan... Dus zo is het afgelopen :grin: Ik had in ieder geval een erg relaxte vlucht, anders had ik misschien voortdurend lopen flippen hehe. :)
Klik om te vergroten...

Als je in praag bent moet je naar de Karlov Laznec gaan... is vet daar!
Wat ook een gave club is, is in hetzelfde straatje als die club... op den duur gang in links en dan snel naar rechts, anders kom je bij een chique restaurant uit.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
1 pilletje is geen probleem, als het gevonden wordt pakken ze het af o.i.d.

Veel succes! :)
m
mijavereLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb een aantal jaar in de beveiliging gezeten op Schiphol en kan je vertellen dat er toch echt wel controle is op bepaalde vluchten. Vooral de vluchten met bestemmingen die populair zijn bij de jeugd, bv Spanje, griekenland en turkije. In de kelders op schiphol loopt de douane of marechausse met honden tussen de koffers te snuffelen. Bij de check op de pieren staan ze soms. Via de x-ray is drugs niet te onderscheiden van andere materialen, omdat er geen metaal in zit. Ziet een x-ray kijker iets verdachts wat op een wapen lijkt dan wordt je tas er tussen uit gehaald en wordt hij doorzocht. Dit in het bijzijn van jezelf,beveiliging en eventueel iemand van de marechaussee. Ik zou dus niks verdachts van wapens in je tas doen. Toilettas wordt globaal in gekeken en kleding eigenlijk niet. Camera-tassen daarintegen worden grondig doorzocht omdat daar veel electronica inzit. Stop niks in je kleding wat je draagt, want de detectiepoortjes zijn scherper afgesteld nar 9-11, wat betekent dat als je maar enige metaal draagt zoals horloge,riem of zware ketting,gaat het poortje af en wordt je gefouilleerd. En ze kijken echt overal in, dus ook je zakken en buideltasjes. De kans dat je gepakt wordt met drugs voor eigen gebruik is dus klein, maar risico is er altijd. Zoals eerder is gezegd, hier in nederland kan je jezelf verstaanbaar maken, maar in turkije, wordt het toch wat lastiger en dan ben jij de kwaaie toerist en ook al verstaan ze je, op dat moment dus echt niet. Als je begrijpt wat ik bedoel. Wordt je hier gepakt dan heb je de kans om je vlucht te missen en een boete te krijgen, wordt je in het buitenland gepakt dan heb je de kans om een deel van leven daar te verblijven. Dus trek je conclusie en vraag je zelf af,wat wil ik.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wow je geeft daar nogal veel informatie weg waar mensen toch wel erg blij mee zouden zijn !

Vanwaar de ommekeer ? :tongueout:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#15
W.F.L. zei:
Bestaan er manieren om speurhonden niet te kunnen laten ruiken? Afgezien van inslikken, volgens mij ruiken ze het zelf als het in je aars zit. Ik begrijp het niet goed, als je iets vacuumverpakt hebt gekregen zijn er toch geen moleculen meer die in het rond vliegen, en zo werkt het reukorgaan toch?
Klik om te vergroten...

Geuren 'vervliegen' (er is een exacte term voor, die me nu even is ontschoten).

Dat wil zeggen dat er tussen de moleculen van een lucht-dichte zak, nog ruimte zit, waar de geur-moleculen zich doorheen kunnen friemelen. Hoe langer een stof in die zak zit, hoe meer geurmoleculen zich naar buiten wurmen, en hoe beter je het dus te ruiken is. Neem bijvoorbeeld een vers zakje MDMA. Als het net in het zakje zit zal je weinig er doorheen ruiken. Laat je het een week erin zitten, dan ruik je het al hard door het zakje heen.

Daarbij komt dat honden niet zo ruiken als de mens. Een hond ruikt geuren apart, niet als één geheel.
Voorbeeldje: Als een mens een pizza ruikt denken we "Hee, een pizza!". Als een hond een pizza ruikt gaat het "Hee, deeg!", "Hey tomatensaus!", "Hey gesmolten kaas!". Vandaar heeft het ook weinig tot geen nut om knoflooksaus/cayennepeper/mosterd/whatever bij je drugs te stoppen om de hond proberen te misleiden. Die ruikt daar gewoon langsaf.

Als je goed (lees: logisch, aan de hand van natuurwetten) nadenkt, kan je zelf de beste manieren verzinnen om spulletjes ongemerkt te vervoeren. Ik neem aan dat smokkel-tips en dergelijke niet op prijs worden gesteld op dit forum, daarom ga ik hier verder niet inhoudelijk op in.
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zou het risico niet nemen.

Ikzelf zou trouwens helemaal opgefokt en blozend en onrustig door de douane moeten Zou ik echt niet rielekst vinden :tearsofjoy:

Maar als je zo nodig iets mee wilt nemen, stop het dan gewoon tussen je vitaminepillen in je toiltettas ofzo. Je hoort verhalen van drugshonden. Je kan het in iets van plastic/condoom oid moet doen en dan dichtbranden en dan nog een keer in plastic en dan in je shampoo of badschuimfles doen zodat ze het niet ruiken.

Ongeteste dope is natuurlijk uitermate onverstandig!!! Maar.... wat ik soms doe (Ervaring in Nederland en Belgie en dus niet in Tsjechië) als ikzelf niks bij heb en toch wat wil gebruiken, dan maak ik meestal contact met een meisje ( ben zelf ook een meisje) bij de toiletten die lekker gaat en vraag of ze wat te koop heeft. Vaak hebben ze dan een fout vriendje bij die wel wat heeft. Bij mij is het tot nu toe altijd goed gegaan, maar verstandig is het natuurlijk niet!!.

Beeeb
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een andere sidenote kan zijn dat het beleid in Tjechië recent veranderd is..hoe het is geworden kun je waarschijnlijk zelf wel opzoeken. Google is je vriend (Y)
Heeft pas in krantjes gestaan, gezien het tijdstip ga ik het nu niet opzoeken!
K
KatatoniaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als ik ooit in de verleiding zou komen tot smokkelen...

...stel ik me héél even het gezicht van mijn moeder voor, als ze het bericht krijgt dat haar dochter in het buitenland is opgepakt met drugs.

Damn! :(
y
yugoslaafLid
01-01-2024, 00:00
#19
1 pilletje daar doet de nederlandse doane zovizo niet moeilijk voor. Waar jij naartoe gaat is het grootste drug juist xtc. Honden ruiken 1 pil niet zo goed als je gewoon kalm blijft zal er niks gebeuren
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik neem gewoon nooit drugs mee naar het buitenland, risico niet waar vind ik :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."