#1
Als er honden bij het poortje staan ben je wel de sjaak. Het is een risico dat je neemt ![:)]()
:PTechNora zei:Bedankt voor alle tips! Ik ben nu in Praag zonder pil... zo is het gegaan... ik had hem meegenomen, mijn vader brengt me naar Schiphol, we stappen in de auto. Ineens denk ik klote, en zeg: ik ben iets vergeten, ren terug naar binnen, en drop die pil eruit.Haha ik ben echt de grootste scheiterd. Ik dacht ineens: het is me allemaal niet waard voor een avondje daar spacen.. kan beter wachten en in Nederland een weekje later naar een tof feest gaan... Dus zo is het afgelopen
Ik had in ieder geval een erg relaxte vlucht, anders had ik misschien voortdurend lopen flippen hehe.
![]()
TechNora zei:Bedankt voor alle tips! Ik ben nu in Praag zonder pil... zo is het gegaan... ik had hem meegenomen, mijn vader brengt me naar Schiphol, we stappen in de auto. Ineens denk ik klote, en zeg: ik ben iets vergeten, ren terug naar binnen, en drop die pil eruit.Haha ik ben echt de grootste scheiterd. Ik dacht ineens: het is me allemaal niet waard voor een avondje daar spacen.. kan beter wachten en in Nederland een weekje later naar een tof feest gaan... Dus zo is het afgelopen
Ik had in ieder geval een erg relaxte vlucht, anders had ik misschien voortdurend lopen flippen hehe.
![]()
TechNora zei:Bedankt voor alle tips! Ik ben nu in Praag zonder pil... zo is het gegaan... ik had hem meegenomen, mijn vader brengt me naar Schiphol, we stappen in de auto. Ineens denk ik klote, en zeg: ik ben iets vergeten, ren terug naar binnen, en drop die pil eruit.Haha ik ben echt de grootste scheiterd. Ik dacht ineens: het is me allemaal niet waard voor een avondje daar spacen.. kan beter wachten en in Nederland een weekje later naar een tof feest gaan... Dus zo is het afgelopen
Ik had in ieder geval een erg relaxte vlucht, anders had ik misschien voortdurend lopen flippen hehe.
![]()
W.F.L. zei:Bestaan er manieren om speurhonden niet te kunnen laten ruiken? Afgezien van inslikken, volgens mij ruiken ze het zelf als het in je aars zit. Ik begrijp het niet goed, als je iets vacuumverpakt hebt gekregen zijn er toch geen moleculen meer die in het rond vliegen, en zo werkt het reukorgaan toch?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."