#1
je moet de geur insluiten
dus in een ballon of condoom doen.
deze in je kijkdoos proppen.
dus in een ballon of condoom doen.
deze in je kijkdoos proppen.
Dat is best dom, waarom drink je gewoon niet een slokje meer?TechNora zei:Hallo xtc vrienden
Ik ben 8 maanden geleden begonnen met xtc, en heb elke maand 1 pil genomen (paar keer 2 keer halfje) best verstandig dus. Ik ben altijd leiper van de alcohol, dan van de xtc.
Nu ben ik van plan iets minder verstandigs te gaan doen. Ik wil xtc gaan meenemen in t vliegtuig naar Tsjechie. Dit omdat ik de vorige keer daar op vakantie in een club kwam waar het zooo geweldig was, en ik baalde verschrikkelijk dat ik niks mee had. Daar regelen vind ik te link. Maar smokkelen is natuurlijk ook link. Ik denk dat mijn hart wel even sneller klopt als ik door het poortje ga, aan de andere kant... Als ik m in mn bh doe, en dan nog in de vulling van mn bh (gewoon gaatje in knippen...) dan kan het toch niet misgaan? Het is belangrijk voor me om het juist nu te gebruiken, omdat ik al heb gezien dat er supertoffe dj's komen in de club waar ik de vorige keer ook was.... Het is dan toch wel erg belangrijk voor mijn avond dat ik lekker een halfje neem (meer hoeft t ook niet te zijn, want ik ga wel alleen)
Kut ik ben bestwel een scheiterd haha, hoor meteen al die verhalen van mensen die al jaren opgesloten zitten. Aan de andere kant... 1 pilletje, zou je daar hard voor aangepakt worden??
Ben benieuwd naar jullie meningen. Ben zo aan het twijfelen![]()
![]()
Gr. Nora
TechNora zei:Bedankt voor alle tips! Ik ben nu in Praag zonder pil... zo is het gegaan... ik had hem meegenomen, mijn vader brengt me naar Schiphol, we stappen in de auto. Ineens denk ik klote, en zeg: ik ben iets vergeten, ren terug naar binnen, en drop die pil eruit.Haha ik ben echt de grootste scheiterd. Ik dacht ineens: het is me allemaal niet waard voor een avondje daar spacen.. kan beter wachten en in Nederland een weekje later naar een tof feest gaan... Dus zo is het afgelopen
Ik had in ieder geval een erg relaxte vlucht, anders had ik misschien voortdurend lopen flippen hehe.
![]()
TechNora zei:Bedankt voor alle tips! Ik ben nu in Praag zonder pil... zo is het gegaan... ik had hem meegenomen, mijn vader brengt me naar Schiphol, we stappen in de auto. Ineens denk ik klote, en zeg: ik ben iets vergeten, ren terug naar binnen, en drop die pil eruit.Haha ik ben echt de grootste scheiterd. Ik dacht ineens: het is me allemaal niet waard voor een avondje daar spacen.. kan beter wachten en in Nederland een weekje later naar een tof feest gaan... Dus zo is het afgelopen
Ik had in ieder geval een erg relaxte vlucht, anders had ik misschien voortdurend lopen flippen hehe.
![]()
TechNora zei:Bedankt voor alle tips! Ik ben nu in Praag zonder pil... zo is het gegaan... ik had hem meegenomen, mijn vader brengt me naar Schiphol, we stappen in de auto. Ineens denk ik klote, en zeg: ik ben iets vergeten, ren terug naar binnen, en drop die pil eruit.Haha ik ben echt de grootste scheiterd. Ik dacht ineens: het is me allemaal niet waard voor een avondje daar spacen.. kan beter wachten en in Nederland een weekje later naar een tof feest gaan... Dus zo is het afgelopen
Ik had in ieder geval een erg relaxte vlucht, anders had ik misschien voortdurend lopen flippen hehe.
![]()
ja bij vluchten uit curacao ofzo..wakawaka zei:Daarom, als je bij de gate het vliegtuig ingaat wordt een klein deel van de passagiers (verdachte mensen die bijv. nerveus kijken) eruit gepikt om te fouilleren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."