Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc in BH

Xtc in BH

62 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
c
challengeLid
01-01-2024, 00:00
#1
je moet de geur insluiten
dus in een ballon of condoom doen.
deze in je kijkdoos proppen.
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#2
TechNora zei:
Hallo xtc vrienden :grin:

Ik ben 8 maanden geleden begonnen met xtc, en heb elke maand 1 pil genomen (paar keer 2 keer halfje) best verstandig dus. Ik ben altijd leiper van de alcohol, dan van de xtc.
Nu ben ik van plan iets minder verstandigs te gaan doen. Ik wil xtc gaan meenemen in t vliegtuig naar Tsjechie. Dit omdat ik de vorige keer daar op vakantie in een club kwam waar het zooo geweldig was, en ik baalde verschrikkelijk dat ik niks mee had. Daar regelen vind ik te link. Maar smokkelen is natuurlijk ook link. Ik denk dat mijn hart wel even sneller klopt als ik door het poortje ga, aan de andere kant... Als ik m in mn bh doe, en dan nog in de vulling van mn bh (gewoon gaatje in knippen...) dan kan het toch niet misgaan? Het is belangrijk voor me om het juist nu te gebruiken, omdat ik al heb gezien dat er supertoffe dj's komen in de club waar ik de vorige keer ook was.... Het is dan toch wel erg belangrijk voor mijn avond dat ik lekker een halfje neem (meer hoeft t ook niet te zijn, want ik ga wel alleen)
Kut ik ben bestwel een scheiterd haha, hoor meteen al die verhalen van mensen die al jaren opgesloten zitten. Aan de andere kant... 1 pilletje, zou je daar hard voor aangepakt worden??

Ben benieuwd naar jullie meningen. Ben zo aan het twijfelen :flushed: :mrgreen:

Gr. Nora
Klik om te vergroten...
Dat is best dom, waarom drink je gewoon niet een slokje meer?
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Sja, ik zou ook echt niet zo ver gaan en zo onrustig willen reizen voor een halfje...
Heb je geen medicijnen en een medicijnpaspoort?
Stop je die ene erbij in het potje.
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
wat zien we precies :confused:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou het pilletje in een plastic zakje doen, toebranden parfum erover, nog een zakje, toebranden en nog eens parfum erover en dan in die ene plaats steken die jongens niet hebben...
Good luck :wink:
Ps van een pil komt dus wel degelijk een geur af die honden herkennen, je moet als je de kans eens hebt je neus boven een zak met veel pillen hangen, ruikt er chemisch...
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bedankt voor alle tips! Ik ben nu in Praag zonder pil... zo is het gegaan... ik had hem meegenomen, mijn vader brengt me naar Schiphol, we stappen in de auto. Ineens denk ik klote, en zeg: ik ben iets vergeten, ren terug naar binnen, en drop die pil eruit. :flushed: Haha ik ben echt de grootste scheiterd. Ik dacht ineens: het is me allemaal niet waard voor een avondje daar spacen.. kan beter wachten en in Nederland een weekje later naar een tof feest gaan... Dus zo is het afgelopen :grin: Ik had in ieder geval een erg relaxte vlucht, anders had ik misschien voortdurend lopen flippen hehe. :)
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
TechNora zei:
Bedankt voor alle tips! Ik ben nu in Praag zonder pil... zo is het gegaan... ik had hem meegenomen, mijn vader brengt me naar Schiphol, we stappen in de auto. Ineens denk ik klote, en zeg: ik ben iets vergeten, ren terug naar binnen, en drop die pil eruit. :flushed: Haha ik ben echt de grootste scheiterd. Ik dacht ineens: het is me allemaal niet waard voor een avondje daar spacen.. kan beter wachten en in Nederland een weekje later naar een tof feest gaan... Dus zo is het afgelopen :grin: Ik had in ieder geval een erg relaxte vlucht, anders had ik misschien voortdurend lopen flippen hehe. :)
Klik om te vergroten...

Verstandig hoor :grin:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#8
TechNora zei:
Bedankt voor alle tips! Ik ben nu in Praag zonder pil... zo is het gegaan... ik had hem meegenomen, mijn vader brengt me naar Schiphol, we stappen in de auto. Ineens denk ik klote, en zeg: ik ben iets vergeten, ren terug naar binnen, en drop die pil eruit. :flushed: Haha ik ben echt de grootste scheiterd. Ik dacht ineens: het is me allemaal niet waard voor een avondje daar spacen.. kan beter wachten en in Nederland een weekje later naar een tof feest gaan... Dus zo is het afgelopen :grin: Ik had in ieder geval een erg relaxte vlucht, anders had ik misschien voortdurend lopen flippen hehe. :)
Klik om te vergroten...

uiteindelijk niet gecontroleerd zeker?? :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
TechNora zei:
Bedankt voor alle tips! Ik ben nu in Praag zonder pil... zo is het gegaan... ik had hem meegenomen, mijn vader brengt me naar Schiphol, we stappen in de auto. Ineens denk ik klote, en zeg: ik ben iets vergeten, ren terug naar binnen, en drop die pil eruit. :flushed: Haha ik ben echt de grootste scheiterd. Ik dacht ineens: het is me allemaal niet waard voor een avondje daar spacen.. kan beter wachten en in Nederland een weekje later naar een tof feest gaan... Dus zo is het afgelopen :grin: Ik had in ieder geval een erg relaxte vlucht, anders had ik misschien voortdurend lopen flippen hehe. :)
Klik om te vergroten...

Als je in praag bent moet je naar de Karlov Laznec gaan... is vet daar!
Wat ook een gave club is, is in hetzelfde straatje als die club... op den duur gang in links en dan snel naar rechts, anders kom je bij een chique restaurant uit.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
1 pilletje is geen probleem, als het gevonden wordt pakken ze het af o.i.d.

Veel succes! :)
m
mijavereLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb een aantal jaar in de beveiliging gezeten op Schiphol en kan je vertellen dat er toch echt wel controle is op bepaalde vluchten. Vooral de vluchten met bestemmingen die populair zijn bij de jeugd, bv Spanje, griekenland en turkije. In de kelders op schiphol loopt de douane of marechausse met honden tussen de koffers te snuffelen. Bij de check op de pieren staan ze soms. Via de x-ray is drugs niet te onderscheiden van andere materialen, omdat er geen metaal in zit. Ziet een x-ray kijker iets verdachts wat op een wapen lijkt dan wordt je tas er tussen uit gehaald en wordt hij doorzocht. Dit in het bijzijn van jezelf,beveiliging en eventueel iemand van de marechaussee. Ik zou dus niks verdachts van wapens in je tas doen. Toilettas wordt globaal in gekeken en kleding eigenlijk niet. Camera-tassen daarintegen worden grondig doorzocht omdat daar veel electronica inzit. Stop niks in je kleding wat je draagt, want de detectiepoortjes zijn scherper afgesteld nar 9-11, wat betekent dat als je maar enige metaal draagt zoals horloge,riem of zware ketting,gaat het poortje af en wordt je gefouilleerd. En ze kijken echt overal in, dus ook je zakken en buideltasjes. De kans dat je gepakt wordt met drugs voor eigen gebruik is dus klein, maar risico is er altijd. Zoals eerder is gezegd, hier in nederland kan je jezelf verstaanbaar maken, maar in turkije, wordt het toch wat lastiger en dan ben jij de kwaaie toerist en ook al verstaan ze je, op dat moment dus echt niet. Als je begrijpt wat ik bedoel. Wordt je hier gepakt dan heb je de kans om je vlucht te missen en een boete te krijgen, wordt je in het buitenland gepakt dan heb je de kans om een deel van leven daar te verblijven. Dus trek je conclusie en vraag je zelf af,wat wil ik.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wow je geeft daar nogal veel informatie weg waar mensen toch wel erg blij mee zouden zijn !

Vanwaar de ommekeer ? :tongueout:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je zo een paranoide persoon bent dan heb je kans dat je eruit gehaald wordt als je gewoon als rustig/normaal persoon daar komt is het geen probleem. Ken jezelf :)
w
wakawakaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Daarom, als je bij de gate het vliegtuig ingaat wordt een klein deel van de passagiers (verdachte mensen die bijv. nerveus kijken) eruit gepikt om te fouilleren.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
wakawaka zei:
Daarom, als je bij de gate het vliegtuig ingaat wordt een klein deel van de passagiers (verdachte mensen die bijv. nerveus kijken) eruit gepikt om te fouilleren.
Klik om te vergroten...
ja bij vluchten uit curacao ofzo..

ik heb het nog nooit meegemaakt in ieder geval dat er iemand werd uitgehaald
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#16
2,5 jaar :)

Das een mooie kick :P
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zou toch oppassen. Het blijft verboden, of het nu 10 pillen zijn ... of maar 1tje, denk dat er dezelfde straf op staat. B-carefull :)
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik denk niet dat daar dezelfde straf of boete op staat.

10 pillen kan gedealt worden, 1 pil is duidelijk eigen gebruik.
Maar waarschijnlijk bepaalt de rechter dit.
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#19
In nederland ja, het landje waar alles mag. Maar buitenland zijn ze daar over het algemeen iets strenger op.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat, plus iets de grens over nemen is nog iets anders dan er gewoon mee rondlopen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."