Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Festivals - Defqon (hopelijk, ivm de rappe kaartverkoop) - Dance Valley ( waarschijnlijk) - Lowlands ( zeg ik ieder jaar weer, ben twee keer ook echt geweest) - Mysteryland ( zekersss)"
"Ik ben op dit moment heulemaal into BookaShade... Krijg er geen genoeg van!!!"
"TE Ik ga naar Trance energy. Kleding? Pfff, beetje vroeg om daar over na te denken. Maar okee: makkelijke schoenen en mijn big ass zonnebril, wat ik verder aanheb maakt me niet zoveel uit eigenlijk..."
"Ghehehe Ghehehe, dan ineens wel? Mag ik wel beenwarmers aan? Ik heb zo het gevoel dat ik dan vet origineel ben..."
"Check Ik ben er, kaart is in the pocket. Geen idee wat ik ervan moet verwachten by the way... Ben nog nooit naar een trancefeest geweest, vond ik altijd een beetje te soft... Hoop dat het diep is en de pillen de rest doen... Je herkent me trouwens aan mijn grote zonnebril en de sterren op mijn linkerarm... En de wezenloze blik in mijn ogen, maar die zal niet bijzonder zijn..."
"Oxa Ik heb een poos oxazepam geslikt. Ik kreeg 10 miligram en daarvan viel ik al in een hele diepe slaap. Ik vind het pittig spul. Maar als iemand bijvoorbeeld manisch depressief is gaan er heel wat meer pilletjes doorheen op een dag en dan van 50 mg. Ik zou er niet eens over denken die pillen te nemen als ik niet nuchter ben."
"Freaky Het zijn wel heftige middeltjes... Als ik zie wat de concerta met mijn broertje doet. Eerst was ie druk, maar dat heb ik liever dan de sufferd die hij nu vaak is, helemaal afgevlakt. Maar zijn schoolprestaties zijn wel beter, kan zich beter concentreren en dat is nu belangrijk voor hem. Weet je wat goed werkt als je ADHD hebt? Een fles rooie Fernandez leegdrinken, hou je je kop voorlopig niet."
"Re: Smintjes Spam? lol[/quote]"
"Illies, snoepies, pillen"
"Kilometers Miles Davis"