Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"een maat vroeg of ok nog zin had mee te gaan naar tiesto in arnhem. ik ben niet zo'n tiesto fan maar vooruit. toen ik hoorde dat de kaartje vanaf €60,- ex fee waren hoefde dat niet meer. wat een belachelijke berdragen. pak wel een ander feestje"
"vorigjaar in de HMH betaalde je nog €36,- per kaartje. ach 7 april maar naar de Hemkade (crazyland) kost een stuk minder en belooft weer een leuk feest te worden"
"tja das duidelijk lijkt me"
"je moet de geur insluiten dus in een ballon of condoom doen. deze in je kijkdoos proppen."
"in de macdonalds haha"
"hey ik ben hier nieuw dus nog niet echt op de hoogte. ik heb gelezen dat je GHB niet moet gebruiken in combi met alcohol maar dat het heerlijk is in combi MDMA. zelf nooit gebruikt want ik heb de laatste tijd vreemde bijwerkingen van drugs. al jeukt het wel om het een keertje te doen. op het bodybuildings forum word het heel positief omschreven voor de groei van het lichaam en vet afbraak. mits bij juist gebruik. dosering is moeilijk te bepalen?? voorheen maar wat gebruik, maar tegenwoordig wil ik toch eerst goed te weten komen wat ik gebruik. mijn doelstelling voor GHB is dus niet gelijk voor de sex maar echt om te kijken wat het is. mede omdat speed en xtc vaak verkeert valt, maar dat kan ook komen omdat ik daar teweinig van weet (nog wel)"
"ik gebruik nooit drugs samen met alcohol (ik drink ook niet dus dat scheelt dan weer ) op feesten drink ik alleen maar water om uitdroging te voorkomen. maar ik heb nog een hoop te leren als het om drugs en drugs gebruik gaat. tot nu toe goede en slechte ervaringen gehad, die slechte ervaringen is omdat ik zomaar wat gebruikt heb zonder dat ik eigenlijk wist hoe en wat. vandaar ik me hier heb aangemeld. gr jeroen"
"zo'n injectie spuitje daar staan ook ml staven op beter kan het toch niet?"
"laatste keer wou ikm ook niks nemen. was in de happydays. toch uit frustratie om een uurtje of 2 maar iets naar binnen getrapt. en toen ging de nacht wel erg snel voorbij."
"hoi allemaal. mijn ervaring met pillen: ik heb het al een tijdje niet meer gebruikt omdat de pillen niet goed vielen. tijdens in "inslag" werd ik duizelig en stond ik midden in een tent over mn nek te gaan. das erg rot als het een keertje gebeurt. maar het gebeurde me elke keer weer. ik probeer ook maar met een halve pil te proberen maar die doet niet veel bij mij, bij een hele pil gaat het dan toch fout. het duurt ook vaak erg lang voordat ie inslaat en voel het ook niet aan (slaat ineens in)lang werken doen ze ook niet (ongveer 3 uur) maar dat kan door de kwaliteit komen natuurlijk. mijn vrienden nemen de zelfde pillen en hebben werkelijk nergens last van. formaat lichaam en gewicht maakt denk niet zoveel uit want ik weeg ong 100kg. ook met speed gaat het fout. bij thuiskomst hyperventilatie en hartkloppingen. eerste keer dat ik dat kreeg heb ik de ambulance gebeld. de laatste keer was na trance energie en wis ik wat ik moest doen toen ik het weer kreeg. lekker is anders natuurlijk. wat kan ik doen om wel lekker uit mn bol te gaan??? ik hoor dat een combi van GHB en MDMA geweldig moet zijn. ook heb ik zelf het idee dat ik teveel speed heb geruikt. gr, jeroen"