Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"eeh, pffff alles draait en keeert, kga eff liggen."
"oke, daar gaan we, ik had het al eens beloofd geloof ik. heb een in de hasjolie gedoopte sigaret voor me liggen. ik ben erg benieuwd. Het stinkt als een tierelier, heb er zin in :P ik hoop mijn ervaring hier neer te zetten, live. het is net de top die erin gedoopt is, weet niet of dit genoeg is? naja, ik hoop hem rond vieren te nuttigen Updates volgen # Update: 15:55 Heb hem aangestoken, sterke geur, en een verschrikkelijk branderig gevoel in mijn keel. het zakt allemaal naar mijn benen toe. en alles is best fel om te zien, maar weet eigenlijk niet of het echt al "stoned"voelt :P of jah, toch ergens wel"
"# Update Voel niet zoveel ervan, ben wel behoorlijk stoney :P het is of ik al een hele joint gerookt heb, terwijl het maar een puntje was. Hardcore slaat ongelofelijk hard op mijn gevoel, me ogen zijn wel rood en benen voel ik ook wel. voel me voor de rest wel oké."
"weenie, de top was er in gedoopt. maar zoals ik al zei wist ik niet goed hoe het moest, maja, voor mijn gevoel is dit wel genoeg, valt niet bijzonder zwaar, maar het gevoel is gewoon dat je een dun joint ophebt, ik geloof niet dat je je hele toeter er onder moet dompelen want dat wordt je volgens mij afgevoerd"
"nou, oke, heb het laatste restje erop gesmeerd en we zullen wel zien, there we go again."
"Haha, ik ben er weer, en weer een beetje nuchter :P Heb heel wat meegemaakt vanmiddag. in het begin was het niet echt leuk, want zoals jullie al lazen draaide en keerde alles en mijn hart ging als een trommel tekeer, ben toen gaan liggen om wat bij mezelf te komen, toen ik mezelf wat lekkerder voelde ging ik een wandeling buiten maken door het park, had echt het gevoel dat iedereen naar me zat te kijken dus ik naar iedereen lachen, op een bankje eenden kijken (met veel pret :P) Toen ben ik op een terrasje gaan zitten, kwam er een serveerster naar me toe en vroeg of ik wat wilde bestellen, ik keek echt zo van waar heb je het over? ze herhaalde haar vraag en toen ik nog niet reageerde vroeg ze of ik wat moest drinken, "eeeeh, eeeehm, drinken? eeeeh, ja eh," zij vroeg: "cola?" ik zo van "hehe,ja,hehe" (als ik dit nalees staat het schaamrood me op de wangen ) dus toen ik mijn cola kreeg keek ik eerst een paar minuten gefascineerd naar het glas en de ijsblokjes en het koolzuur staren was bijna weggelopen zonder de rekening betalen, maar dat ging niet door, ben toen naar huisgegaan. nog even wazig geweest. twas zeker heftiger dan normale wiet/hasj en 't lijkt me niet echt iets om dagelijks te gebruiken."
"Ja, maar niet zo hard als van MDA"
"Om mijn behoefte te bevredigen"
"Amitriptyline, Tryptizol"
"lysergine25 zei: Klik om te vergroten..."