Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wiet/hash xtc/mdma sos"
"1x gepakt in botanique mechelen door 2 van die flikke op hun fietske.....Had juist 2gr coke gekocht(half uur ervoor) en had nog 1gr wiet op zak.. Ik loop dus door het park naast een marokaan en een rus. Ik geef deze mensen een hand omdat ik door moest, natuurlijk komen de flikke op hun fiets naar mij(naar MIJ alleen en niet die andere 2??). Natuurlijk fouillage..2gr coke & 1gr wiet gevonden dus. Ben de hele avond verhoord geweest(van 18u-00u), ondertussen hebben ze ook huiszoeking gedaan en 18gr wiet op de kamer gevonden..jammer. Hierdoor heb ik 6maand naar de sleutel moeten gaan en is de zaak geseponeerd. Enkele maanden geleden ben ik ook in Roosendaal gepakt door een drugshond op het station met 17gr wiet op zak, ook 4 uurtjes in de cel gezeten en 100eur boete..."
"hahahg en nu btje sos (bored eh )"
"daarstrax speed, nu xtc bier en wiet <3"
"goa"
"aroumi zei: Er ligt hier een lijn coke klaar... nog nooit niet gedaan, en ik ga binnen paar uur smoren (hasj). zal'k het snuiven? 1 lijn, witte coke... Klik om te vergroten... zeker dat het wit was? :P hf"
"wiet: New York Diesel & Amnesia hash: Select & Afghaan"
"Roosendaal ist grootste rip-off stadje in NL ... Kom je uit de shop, gelijk groepje marokanen die je willen rippen of zogezegt 'wiet/hasj' verkopen... 99% van de tijd zijn ze weg met je geld Sorry Roosendalers"
"is dat niet isolator?"
"Als je gepakt wordt(zoals ik 1keer in Roosendaal station, drugshond) kan je ff 4uur op het bureau gaan zitten en 100eur boete betalen.. .. www.courage.nu .."