Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedzo! Komt wel goed. Beter geen alcohol ook inderdaad. Alcohol kan bij sommige mensen ook deprimerend werken. Als ik met mijn vriendin vrijdag en zaterdag aan de zuip ga dan is het zondag standaard janken .Kan ik de klok op gelijk zetten. Hilarisch. Gelukkig niet zo erg als bij xtc. Daarom ben ik ook een beetje huiverig om met haar xtc te proberen."
"atbboy zei: mrreno zei: Jij hebt ook een beetje teveel van die snoepjes gesnoept zo te lezen, hoe wou die in 2001 aan dubbele mitsus van 2007/2008 komen? .... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... check."
"Oom Klaas zei: Vorig weekend at ik op de pillen nog 3 grote broodjes shoarma, wat neerkomt op zo'n 6 a 700 gram shoarma. Klik om te vergroten... Oom Klaas, seriously... HELD 600 a 700 gram shoarma terwijl je van je stoel zit te knetteren? Praise the lord!!! Kon ik het maar naar binnen krijgen als ik x in me mik heb, zou geweldig zijn, ik ben gek op shoarma. Zou trouwens ook een hilarisch gezicht zijn denk ik want bij 250mg mdma wil die onderkaak wel."
"Was idd gewoon een beetje teveel voor een eerste keer. Naar mijn idee is het beter om bij je eerste keer gewoon netjes de 1mg per kg lichaamsgewicht aan te houden. Ik probeer zelf in het algemeen niet meer dan totaal 200mg per keer te gebruiken. De doseringen liggen dan een beetje aan de setting."
"Dat herken ik heel goed. Ik ben geen stevige roker maar ik paf ook zo twee pakjes weg als ik m op heb. En als je normaal niet zo veel rookt dan krijg je redelijk snel last, althans dat heb ik."
"10-16uur is gewoon heel lang en hoeveelheid mdma die je moet hebben is ook bestwel persoonlijk. Nu treft het toeval dat ik zelf 1,96 / 85 kg ben... 8 uur, weet ik uit ervaring, is goed haalbaar. Persoonlijk zou ik niet meer dan 250-300mg max nemen ( wat in mijn geval dus zou betekenen dat ik het ook niet op zak moet hebben want dan weet ik dat het op gaat ). Want ik weet gewoon dat het bij mij m'n lichaam erg uitput en dat kan ik een week voelen. Optie 1. Lekker over de tijd verdelen, dan ben je waarschijnlijk niet helemaal koekieknetter, maar wel de hele dag waus. Optie 2. Proberen 2x te pieken. Dus zoiets als half(beetje inkomen), heel (piek1), anderhalf (piek2). Maar zoals ik al zei; het is persoonlijk."
"Laatste keer dat ik pillen heb laten testen vertelden ze mij bij het trimbos instituut dat nogsteeds zo'n 60% van de pillen op de markt "vervuild" is. Dus ik vraag het me af... Maar idd, op pillreports zie je wel wat goeie dingen voorbij komen en je kan met een beetje common sense ook wel redelijk beoordelen welke reports geloofwaardig zijn."
"CestMoi zei: Ik heb een tijdje ongeveer 4 euro betaald voor blauwe mitsu's, maar ongeveer een maand terug lag de prijs op 15euro per pil Echt niet dat ik er dat voor neerleg, doe me dan maar een grammetje poeder.. Klik om te vergroten... 15e per pil echt overdreven inderdaad. Laatste dat ik betaald heb is 2 euro voor zuivere 60-76mg shrekjes. Dat was overigens wel een aankoop die ik met een paar vrienden tegelijk heb gedaan dus werd daardoor wat goedkoper. Kristallen ben ik trouwens al lang niet tegen gekomen."
"langeman zei: Die prijs boeit me niet zo. Tuurlijk..., die 15 euro is wat extreem, maar voor een goede pil (>100mg)en dus een leuke avond is 5 euro toch niet veel en 10 eigenlijk ook niet. Klik om te vergroten... Ben het helemaal met je eens... Als ik het vergelijk met een avond biertjes drinken dan ben je met 5 of zelfs 10 euro voor een goeie pil goedkoop uit. Een avond biertjes drinken kost je al gauw 30 euro of meer. Als ik twee prima pillen kan krijgen voor 10 of 15 euro ben ik alsnog goedkoop uit. Niet dat ik het uit financiele uitgangspunten zou doen... Maar toch 15euro voor een lekker avondje knetteren... Niet duur zou ik zeggen. Zeker als je het niet zo vaak doet."
"CheetoDust zei: Ik had toen 2 dubbele mitsubishis gehad Klik om te vergroten... Halleluja in de sky. Als dit de Mitsus uit 2007/2008 zijn heb je dus 2x 2x 140 = 560mg mdma ff naar binnen geklapt. Alhoewel ik het verhaal over dubbele mitsus nogsteeds een beetje broodje aap vind, kunnen we stellen dat dat een beetje veel was. (en ook nog op je 16e, hilarisch). CheetoDust zei: en de dagen Klik om te vergroten... Yup. CheetoDust zei: weken Klik om te vergroten... uhuh. CheetoDust zei: maanden daarop ging het niet goed met me. Klik om te vergroten... Was ook wel een beetje veel... CheetoDust zei: Ik ontwikkelde paniek aanvallen en heb daar voor cognitieve gedragstherapie gehad etc etc. Al met al een zeer donkere periode uit mijn leven. Klik om te vergroten... Nare shit dude. CheetoDust zei: Alles is verder prima in orde met me nu. Ik heb een goede baan en ben gezond. Klik om te vergroten... Fijn te horen. CheetoDust zei: Kwa drugs is het puur recreatief, Hier en daar een jointje en soms een grammetje coke in het weekend. Klik om te vergroten... Deugniet die je bent... CheetoDust zei: Nu was er laatst een festival waar ik op dacht dat het mss weer eens een goed id zou kunnen zijn om een xtc pilletje te pakken. Klik om te vergroten... Bijna 10 jaar later... Had ik ook gedaan. CheetoDust zei: Toen heb ik 1 dag , 1 pil gepakt Klik om te vergroten... Prima. CheetoDust zei: Dus de dag erna Klik om te vergroten... DE DAG ERNA? CheetoDust zei: met goed vertrouwen Klik om te vergroten... GOED VERTROUWEN? CheetoDust zei: 2 pillen genomen. Klik om te vergroten... WTF? Twee dagen achter elkaar gebruiken is zowiezo geen goed idee... Zeker niet met zo'n geschiedenis dude. Maarja... Nu even stoppen met zorgen maken. Ff chillen. Er zijn meer mensen die als ze te veel xtc gehad hebben last hebben van rare hersenkronkels en depressiviteit. Ik heb ook welleens twee weken last gehad, maar geloof me, in 99% van de gevallen gaat het echt weer over. Ik kan een lang verhaal gaan houden over mdma, de afgifte van serotonine in je hersens enz. enz. Maar er zijn vast mensen op dit forum die dit veel beter kunnen. Maar echt: Stoppen met zorgen maken, relaxen, en vertrouw er voor nu gewoon op dat het goed komt."