Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC en GOD

XTC en GOD

96 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik en een vriendin van mij hebben afgesproken dat we met zijn tweeën onder invloed van MDMA naar zo'n biechthokje in de kerk gaan.
P
PinthoLid
01-01-2024, 00:00
#2
sja k geloof in alles of in niets, maar het lijkt me logisch(H) en onlogisch(G) om chemisch super sociaal tezijn.
S
ShizzahLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon om vergiffenis vragen op je sterfbed dan heb je niks te vrezen :rolleyes:

overgens vind ik religie sowieso onzin
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je dood gaat, ben je er niet meer, dus je hersenschade toch ook niet?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Volgens een kleine groep extremisten zijn wij varkens en moeten wij dood.

Wat zegt u daarop ? daar begint de ellende, ze nemen wraak op de kruistochten van de christenen.

Geloof is oorlog !!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Berbatov zei:
Ik en een vriendin van mij hebben afgesproken dat we met zijn tweeën onder invloed van MDMA naar zo'n biechthokje in de kerk gaan.
Klik om te vergroten...
Bestaan die dingen echt, ja?
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#7
ExceptionalInsight zei:
Berbatov zei:
Ik en een vriendin van mij hebben afgesproken dat we met zijn tweeën onder invloed van MDMA naar zo'n biechthokje in de kerk gaan.
Klik om te vergroten...
Bestaan die dingen echt, ja?
Klik om te vergroten...
Dat vroeg ik me ook af. Ik ben er achter gekomen dat ze er in veel gereformeerde kerken echt zijn.
Dat maakt het extra komisch.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Berbatov zei:
Dat maakt het extra komisch.
Klik om te vergroten...
Mits je het echt gaat doen natuurlijk. Neem het wel op, zo kunnen wij ook meelachen (:
T
TeknoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Irie zei:
God heeft helemaal niets tegen XTC , integendeel ... ik heb hem gezien toen ik voor het eerst XTC deed, en hij draaide vette platen onder de naam "PLASTICMAN" op dour!
Klik om te vergroten...

ja, want Richie Hawtin is god
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
TrippyShit zei:
Wat een raar topic eigenlijk nou ik het zo eens teruglees. :confused:
Klik om te vergroten...

hij begon
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Berbatov zei:
ExceptionalInsight zei:
Berbatov zei:
Ik en een vriendin van mij hebben afgesproken dat we met zijn tweeën onder invloed van MDMA naar zo'n biechthokje in de kerk gaan.
Klik om te vergroten...
Bestaan die dingen echt, ja?
Klik om te vergroten...
Dat vroeg ik me ook af. Ik ben er achter gekomen dat ze er in veel gereformeerde kerken echt zijn.
Dat maakt het extra komisch.
Klik om te vergroten...

Lijkt me sterk, ik zou katholiek proberen. Grifos doen dat niet, daar is geen verlossing, die gaan gewoon naar de hell.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wacky zei:
Berbatov zei:
Dat vroeg ik me ook af. Ik ben er achter gekomen dat ze er in veel gereformeerde kerken echt zijn.
Dat maakt het extra komisch.
Klik om te vergroten...

Lijkt me sterk, ik zou katholiek proberen. Grifos doen dat niet, daar is geen verlossing, die gaan gewoon naar de hell.
Klik om te vergroten...

Nee, papen hoeven niet te biechten, die kunnen d.m.v. aflaten hun zonden laten vergeven. :grin:
Overigens wel een übertof idee, om waus naar een kerk te gaan. Ik zou spontaan alle geestelijken een knuffel willen geven... :hearteyes:
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tekno zei:
Irie zei:
God heeft helemaal niets tegen XTC , integendeel ... ik heb hem gezien toen ik voor het eerst XTC deed, en hij draaide vette platen onder de naam "PLASTICMAN" op dour!
Klik om te vergroten...

ja, want Richie Hawtin is god
Klik om te vergroten...

Nou ... 'was' voor mij een god, maar ik kan me niet echt vinden in dat hele minimal-gedoe, net alsof de climax nooit komt. Nee, geef mij hem maar in zijn 'plasticman'-periode, en ook nog enkele jaren daarna.
Maar de laatste keren dat ik hem gehoord heb (op Dour ook alweer), kwam ik niet echt van de grond!
V
VitamineXLid
01-01-2024, 00:00
#14
Angramar Temenos zei:
Oh en, als er een god is is het wel het LSDmollecuul
Klik om te vergroten...

Spreuk van de week! :rock: We kunnen er weer een week tegenaan! Thanks! :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#15
ExceptionalInsight zei:
God bestaat niet. De paashaas ook niet. Sorry.
Klik om te vergroten...

Shit, dat meen je..? :(
P
PinthoLid
01-01-2024, 00:00
#16
antwoord:GEEEN IDEEE. danku ik ga maar twijfelen op een paddestoel .
P
PinthoLid
01-01-2024, 00:00
#17
God is een massapsychose. Geef me een argument dat god bestaat, die ook niet te gebruiken is om een psychotische waan te beargumenteren.

niemand kan argumenten geven dat god bestaat, echter als er chemisch een gevoel van verbondenheid met de medemens kan worden geschapen, lijkt me dit niet in acceptatie met het geloof, wat nog niet betekent dat er geen geloof bestaat.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#18
Irie zei:
God heeft helemaal niets tegen XTC , integendeel ... ik heb hem gezien toen ik voor het eerst XTC deed, en hij draaide vette platen onder de naam "PLASTICMAN" op dour!

Klik om te vergroten...

XTC (+ Dour (+ Dubstep)) = HEAVEN. :hearteyes:
P
PinthoLid
01-01-2024, 00:00
#19
achja antwoord onbekend.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
GODVERDOMME.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."