#1
ExceptionalInsight zei:God bestaat niet. De paashaas ook niet. Sorry.
Shit, dat meen je..?
ExceptionalInsight zei:God bestaat niet. De paashaas ook niet. Sorry.
Irie zei:God heeft helemaal niets tegen XTC , integendeel ... ik heb hem gezien toen ik voor het eerst XTC deed, en hij draaide vette platen onder de naam "PLASTICMAN" op dour!
![]()
Hertz zei:sja k geloof in alles of in niets, maar het lijkt me logisch(H) en onlogisch(G) om chemisch super sociaal tezijn.
Plimu zei:god is bullshit, en mensen die erin geloven zijn ouderwets en gewoon bang om dood te gaan. het christendom is naar mijn mening de grootste verspilling van je tijd die er is, aangezien je zo veel van je leven mist en niet ''mag'' ontdekken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."