Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC en GOD

XTC en GOD

96 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#1
ExceptionalInsight zei:
God bestaat niet. De paashaas ook niet. Sorry.
Klik om te vergroten...

Shit, dat meen je..? :(
P
PinthoLid
01-01-2024, 00:00
#2
antwoord:GEEEN IDEEE. danku ik ga maar twijfelen op een paddestoel .
P
PinthoLid
01-01-2024, 00:00
#3
God is een massapsychose. Geef me een argument dat god bestaat, die ook niet te gebruiken is om een psychotische waan te beargumenteren.

niemand kan argumenten geven dat god bestaat, echter als er chemisch een gevoel van verbondenheid met de medemens kan worden geschapen, lijkt me dit niet in acceptatie met het geloof, wat nog niet betekent dat er geen geloof bestaat.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Irie zei:
God heeft helemaal niets tegen XTC , integendeel ... ik heb hem gezien toen ik voor het eerst XTC deed, en hij draaide vette platen onder de naam "PLASTICMAN" op dour!

Klik om te vergroten...

XTC (+ Dour (+ Dubstep)) = HEAVEN. :hearteyes:
P
PinthoLid
01-01-2024, 00:00
#5
achja antwoord onbekend.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
GODVERDOMME.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hertz zei:
sja k geloof in alles of in niets, maar het lijkt me logisch(H) en onlogisch(G) om chemisch super sociaal tezijn.
Klik om te vergroten...

Nog nooit xtc gebruikt zeker?
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#8
god is bullshit, en mensen die erin geloven zijn ouderwets en gewoon bang om dood te gaan. het christendom is naar mijn mening de grootste verspilling van je tijd die er is, aangezien je zo veel van je leven mist en niet ''mag'' ontdekken.
m
maffiamastahLid
01-01-2024, 00:00
#9
Plimu zei:
god is bullshit, en mensen die erin geloven zijn ouderwets en gewoon bang om dood te gaan. het christendom is naar mijn mening de grootste verspilling van je tijd die er is, aangezien je zo veel van je leven mist en niet ''mag'' ontdekken.
Klik om te vergroten...

niet alleen het christendom
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#10
1 pot nat
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je dood gaat, ben je er niet meer, dus je hersenschade toch ook niet?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Volgens een kleine groep extremisten zijn wij varkens en moeten wij dood.

Wat zegt u daarop ? daar begint de ellende, ze nemen wraak op de kruistochten van de christenen.

Geloof is oorlog !!
P
PinthoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben niet gelovig maar stel dat :

we dood gaan en we het werk van god hebben verstoord, doordat we bijv het natuurlijk patroon van de mens hebben verstoord door XTC. Wat zal er dan gebeuren geeft god altijd herkansingen en ook als het gaat om hersenschade door drugs als xtc ?? Kan je dan nog genezen?? EN zoja zal dit een een moeilijkere opgave worden als voor iemand die geen XTC heeft gehad??

Anybody??
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
God is een massapsychose. Geef me een argument dat god bestaat, die ook niet te gebruiken is om een psychotische waan te beargumenteren.

Oh en, als er een god is is het wel het LSDmollecuul, en die boeit het erg weinig of je XTC neemt, die wil zich vooral hechten aan je receptoren als een agonist van alles en nog wat.

Ik ben moe, het is half vier en ik ben net thuis, dus sorry voor het wazige antwoord...

Denk in spiralen. En nu ga ik slapen.
p
peachLid
01-01-2024, 00:00
#15
hahaha nou met xtc zitten we meestal al op een roze wolk
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zal het hem even vragen, brb.

(de tering, wat is dit noweer voor bullshit topic...)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
God bestaat niet. De paashaas ook niet. Sorry.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Er is een God ..


God bestaat !!


Ga heen en neem de mdma en vermenigvuldig u zelf !!
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Mijn onderschrift zegt genoeg....
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sorry maar niet geloven is even achterlijk als wel geloven... Niemand kan het 100% zeker weten

Maar dat er teveel doden vallen over zulk een domme discussie is idd wel erg frustrerend :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."