Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC en GOD

XTC en GOD

96 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Angramar Temenos zei:
Oh en, als er een god is is het wel het LSDmollecuul,
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: wat heb ik je moderne hippie opmerkingen gemist :tearsofjoy:


God bestaat voor mij niet.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
baaight zei:
cropp zei:
nee geen belachelijk topic, doe even niet zo serieus mensen!

hij wil toch ook niet beweren dat we in de hel komen?

wat ALS god bestaat, en je komt er achter wanneer je dood bent en dan heb je de goede man verschrikkelijk link gemaakt?

wat dan?
Klik om te vergroten...


God is een ouwe man met een lange baard zwevend in de hemel die oordeelt of je wel of niet naar de hel gaat, dat gaat toch nergens over... :P Zelfs in die gekke bijbel wordt dat volgens mij niet eens beweerd?
Klik om te vergroten...

als je kijkt naar wat de jeugd allemaal uitfreet vergeleken met 80 jaar terug dan denk ik dat het over een jaartje of 60 verrekte saai zal worden in de hemel...

zou het niet mooi zijn dat als je dood gaat je gewoon een zak met pillen mee kon nemen naar de hemel?

dat is nog eens zweven :hearteyes:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat een raar topic eigenlijk nou ik het zo eens teruglees. :confused:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#4
als ik alles volgens god moet geloven, heeft hij alles in deze wereld geschapen. wat dus zou betekenen dat hij ook mdma met een reden zou hebben gemaakt, en dat is de mensen plezieren en dichter bij elkaar brengen, dusja denk dat god het dan met een knipoog zou hebben gemaakt naar de mensheid :P
R
RondjeslopenLid
01-01-2024, 00:00
#5
God heeft het zo gewild, tot ik natuurlijk een overdosis neem, dan niet meer nauurlijk :grin:
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#6
zou het niet mooi zijn dat als je dood gaat je gewoon een zak met pillen mee kon nemen naar de hemel?

dat is nog eens zweven :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Nee in de hemel krijg je een afstandbediening. Daarop kun je op een knopje drukken en krijg je automatisch een xtc shot ingebracht en heb je dat gevoel.

Ook heb je bijv de mogelijkheid om op het knopje orgasme te klikken en krijg je in een keer een orgasme. Erg handig dus. :rockband:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
LOL :grin:

Wat een topic!
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik voorspel dat dit nu een "wat zou er allemaal in de hemel mogelijk zijn om hard naar de klote te gaan" topic gaat worden.
is niet nodig jongens, de hemel is gewoon een oneindige dissociatieve ervaring. dus je kunt er alles bedenken wat je wilt.
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#9
alsjeblieft zeg.. :confused:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ook dat underworld een hippie homofieltje met rare gedachtenspinsels is? :P
jk man :grin:
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik en een vriendin van mij hebben afgesproken dat we met zijn tweeën onder invloed van MDMA naar zo'n biechthokje in de kerk gaan.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Zo'n aparte denkwereld hier..

Maar goed:

Als er een god bestaat en hij zou de mens geschapen hebben, zou het dan niet zo zijn net als de terminatorfilms (we gaan ff alle kanten op) waar de mensen robots maken en robots hun eigen denkwereld ontwikkelen (artificial intelligence) zodoende dat wij uiteindelijk de macht verliezen over de robots en zij hun eigen leven gaan creëren en zelfs de mens als doelwit ziet.

Dan zou het toch kunnen zijn dat god ons mensen gewoon niet meer onder controle heeft, omdat wij ook een zelfbewustzijn hebben, en wij dus gewoon ZELF de MDMA hebben uitgevonden en niet god, maar de mens (eveneens andere drugs, want god dacht echt niet: zó, als de mens dat plantje droogt kan ie t lekker oproken en chillen).

Schij toch uit met god heeft XTC op de wereld gezet etc. Dat hebben we allemaal zelf gedaan en uiteindelijk zijn we het gaan gebruiken om maar een beetje naast ons zelfbewustzijn te stappen.

Ik gooi gewoon een balletje op.
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zo'n domme vraag vind ik het niet, het is alleen zo dat niemand het antwoord weet, aangezien niemand kan bewijzen of god wel of niet bestaat.

Mocht de bijbel waar zijn, dan is er volgens mij niks mis met XTC, je mag ook drinken dusja, als je niemand kwaad doet door XTC te gebruiken, zal er niks aan de hand zijn.

Mocht de koran waar zijn, sorry maar dan ga je wel naar de hel.

Maar als je uberhaupt niet in god gelooft, hoezo vraag je het dan eigenlijk?
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik denk datgod het niet erg vind. Hij zit hoog, en met een pilletje zit ik ook hoog. Volgens mij vind hij het wel gezellig dat er iemand is die op de zelfde hoogte is. Ik denk niet dat ie boos is.
Hij neemt ook geen wraak denk ik.
Wees gerust.
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#15
God bestaat niet, i'm sure :wink: Wij mensen maken allemaal deel uit van een groot chemiche procces . gemaakt uit sterrenstof
d
dagonwebLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hertz zei:
Ik ben niet gelovig maar stel dat :

we dood gaan en we het werk van god hebben verstoord, doordat we bijv het natuurlijk patroon van de mens hebben verstoord door XTC. Wat zal er dan gebeuren geeft god altijd herkansingen en ook als het gaat om hersenschade door drugs als xtc ?? Kan je dan nog genezen?? EN zoja zal dit een een moeilijkere opgave worden als voor iemand die geen XTC heeft gehad??

Anybody??
Klik om te vergroten...

Er is geen enkele reden om deze 'god' hypothese nog aan te hangen. Ik begrijp dat afkicken van dit idee erg moeilijk is, maar de maatschappelijke schade van een 'god' verslaving is aanzienlijk, en het is erg besmettelijk. 'god'-gebruikers vormen bovendien collectieven en gaan actief hun beleving aan anderen uitdragen en voor je het weet heb je ze overal. Als je eenmaal in deze denktrand zit, kun je bijna niet aan de premissen twijfelen. Maar als je niet in deze scene zit komt het hele 'god' idee over als volstrekte waanzin.

Ten aanzien van je vraag - de hypothese zegt dat 'god' naast aarde en dieren en mens ondermeer melkwegstelsels, Io, GRB's, Cosmic Background ratiation, high energy cosmic ray particles, black holes, sluipwespen, tumor, aardbevingen en bijbelse genocides uitgevonden, of staat ze oogluikend toe. En dan hebben we het niet over zijn prive-concentratiekamp. In WW2 was het voor de meeste slachtoffers van de nazi's toch wel vij snel afgelopen, maar 'god' wil het bestaan van de hel, de hel is aanzienlijk erger dan auschwitz ooit geweest is, en het duurt aanzienlijk langer.

Dit is geen reeel concept. Dit is een machtsfantasie van individuele mensen in een primitief feodaal verleden. Deze 'god' is een atavisme van absolute trouw aan een ideeel stamhoofd. De hele symboliek is de symboliek van een volgeling van een absoluut en meedogenloos dictator. Dit is gewoon altijd de norm geweest in de menselijke geschiedenis en deze 'onderwerpings-reflex is gewoon een overlevingsstrategie geweest. Als je wil toegeven aan deze drijfveren, ga dan eens rondneuzen in de harde SM. Misschien vind je daar een wat aangenamer soort onderwerping.

Als er een 'god' is, dan is dat zo een volstrekt transcendant iets dat het zich geen seconde bezig zal houden met een pilletje meer of minder. Come on!
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Hehe..ik dacht tijdens mijn 1e keer xtc zaterdag ook heel ff aan God, ik vroeg me af of hij bestond.

Om antwoord te geven op je vraag...tja ik weet dat in de koran staat dat God alles vergeeft zolang je echt spijt hebt en berouw toont. En als iemand zich bekeert worden sowieso al zijn/haar zonden gewist. Dus ja, je krijgt altijd herkansingen...maar je krijgt volgens mij wel een kleinere 'beloning' dan iemand die zijn hele leven clean en 'heilig' is geweest :tearsofjoy: Je mag nou eenmaal niet iets doen wat ook maar een beetje slecht is voor je lichaam.

Verder weet ik niet of God bestaat. Ik denk er bijna nooit aan dus tja, we zien wel he..-xP.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."