#1
Angramar Temenos zei:Oh en, als er een god is is het wel het LSDmollecuul,
God bestaat voor mij niet.
Angramar Temenos zei:Oh en, als er een god is is het wel het LSDmollecuul,
baaight zei:cropp zei:nee geen belachelijk topic, doe even niet zo serieus mensen!
hij wil toch ook niet beweren dat we in de hel komen?
wat ALS god bestaat, en je komt er achter wanneer je dood bent en dan heb je de goede man verschrikkelijk link gemaakt?
wat dan?
God is een ouwe man met een lange baard zwevend in de hemel die oordeelt of je wel of niet naar de hel gaat, dat gaat toch nergens over... :P Zelfs in die gekke bijbel wordt dat volgens mij niet eens beweerd?
zou het niet mooi zijn dat als je dood gaat je gewoon een zak met pillen mee kon nemen naar de hemel?
dat is nog eens zweven![]()

Hertz zei:Ik ben niet gelovig maar stel dat :
we dood gaan en we het werk van god hebben verstoord, doordat we bijv het natuurlijk patroon van de mens hebben verstoord door XTC. Wat zal er dan gebeuren geeft god altijd herkansingen en ook als het gaat om hersenschade door drugs als xtc ?? Kan je dan nog genezen?? EN zoja zal dit een een moeilijkere opgave worden als voor iemand die geen XTC heeft gehad??
Anybody??
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."