Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC en GOD

XTC en GOD

96 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgens een kleine groep extremisten zijn wij varkens en moeten wij dood.

Wat zegt u daarop ? daar begint de ellende, ze nemen wraak op de kruistochten van de christenen.

Geloof is oorlog !!
P
PinthoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben niet gelovig maar stel dat :

we dood gaan en we het werk van god hebben verstoord, doordat we bijv het natuurlijk patroon van de mens hebben verstoord door XTC. Wat zal er dan gebeuren geeft god altijd herkansingen en ook als het gaat om hersenschade door drugs als xtc ?? Kan je dan nog genezen?? EN zoja zal dit een een moeilijkere opgave worden als voor iemand die geen XTC heeft gehad??

Anybody??
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Angramar Temenos zei:
Oh en, als er een god is is het wel het LSDmollecuul,..
Klik om te vergroten...

Ik had toch op zijn minst 1: "zie je nou wel, zegt ie het zelf" van Gnux of weet ik veel wie verwacht. :P
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#4
cropp zei:
nee geen belachelijk topic, doe even niet zo serieus mensen!

hij wil toch ook niet beweren dat we in de hel komen?

wat ALS god bestaat, en je komt er achter wanneer je dood bent en dan heb je de goede man verschrikkelijk link gemaakt?

wat dan?
Klik om te vergroten...

Dan is er nog niks aan de hand. Dan hebben we jezus nog, die ALLE schuld op zich neemt zodat IEDEREEN naar de hemel kan/mag. ook als je 8 kilo xtc op hebt, of iemand dood hebt gemaakt, t maakt allemaal nie uit.
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
God heeft helemaal niets tegen XTC , integendeel ... ik heb hem gezien toen ik voor het eerst XTC deed, en hij draaide vette platen onder de naam "PLASTICMAN" op dour!

T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Angramar Temenos zei:
Oh en, als er een god is is het wel het LSDmollecuul,
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: wat heb ik je moderne hippie opmerkingen gemist :tearsofjoy:


God bestaat voor mij niet.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
baaight zei:
cropp zei:
nee geen belachelijk topic, doe even niet zo serieus mensen!

hij wil toch ook niet beweren dat we in de hel komen?

wat ALS god bestaat, en je komt er achter wanneer je dood bent en dan heb je de goede man verschrikkelijk link gemaakt?

wat dan?
Klik om te vergroten...


God is een ouwe man met een lange baard zwevend in de hemel die oordeelt of je wel of niet naar de hel gaat, dat gaat toch nergens over... :P Zelfs in die gekke bijbel wordt dat volgens mij niet eens beweerd?
Klik om te vergroten...

als je kijkt naar wat de jeugd allemaal uitfreet vergeleken met 80 jaar terug dan denk ik dat het over een jaartje of 60 verrekte saai zal worden in de hemel...

zou het niet mooi zijn dat als je dood gaat je gewoon een zak met pillen mee kon nemen naar de hemel?

dat is nog eens zweven :hearteyes:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat een raar topic eigenlijk nou ik het zo eens teruglees. :confused:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#9
als ik alles volgens god moet geloven, heeft hij alles in deze wereld geschapen. wat dus zou betekenen dat hij ook mdma met een reden zou hebben gemaakt, en dat is de mensen plezieren en dichter bij elkaar brengen, dusja denk dat god het dan met een knipoog zou hebben gemaakt naar de mensheid :P
R
RondjeslopenLid
01-01-2024, 00:00
#10
God heeft het zo gewild, tot ik natuurlijk een overdosis neem, dan niet meer nauurlijk :grin:
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#11
zou het niet mooi zijn dat als je dood gaat je gewoon een zak met pillen mee kon nemen naar de hemel?

dat is nog eens zweven :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Nee in de hemel krijg je een afstandbediening. Daarop kun je op een knopje drukken en krijg je automatisch een xtc shot ingebracht en heb je dat gevoel.

Ook heb je bijv de mogelijkheid om op het knopje orgasme te klikken en krijg je in een keer een orgasme. Erg handig dus. :rockband:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
LOL :grin:

Wat een topic!
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik voorspel dat dit nu een "wat zou er allemaal in de hemel mogelijk zijn om hard naar de klote te gaan" topic gaat worden.
is niet nodig jongens, de hemel is gewoon een oneindige dissociatieve ervaring. dus je kunt er alles bedenken wat je wilt.
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#14
alsjeblieft zeg.. :confused:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ook dat underworld een hippie homofieltje met rare gedachtenspinsels is? :P
jk man :grin:
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik en een vriendin van mij hebben afgesproken dat we met zijn tweeën onder invloed van MDMA naar zo'n biechthokje in de kerk gaan.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Berbatov zei:
Ik en een vriendin van mij hebben afgesproken dat we met zijn tweeën onder invloed van MDMA naar zo'n biechthokje in de kerk gaan.
Klik om te vergroten...
Bestaan die dingen echt, ja?
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#18
ExceptionalInsight zei:
Berbatov zei:
Ik en een vriendin van mij hebben afgesproken dat we met zijn tweeën onder invloed van MDMA naar zo'n biechthokje in de kerk gaan.
Klik om te vergroten...
Bestaan die dingen echt, ja?
Klik om te vergroten...
Dat vroeg ik me ook af. Ik ben er achter gekomen dat ze er in veel gereformeerde kerken echt zijn.
Dat maakt het extra komisch.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Berbatov zei:
Dat maakt het extra komisch.
Klik om te vergroten...
Mits je het echt gaat doen natuurlijk. Neem het wel op, zo kunnen wij ook meelachen (:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je dood gaat, ben je er niet meer, dus je hersenschade toch ook niet?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."