Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"44, met name ecstacy. Therapeutisch eigenlijk. De laatste jaren niet, ik ken niemand in 'het cirquit" en kan er niet meer aan komen."
"Ik gebruikte voor het eerst E in 1987, in een tijd dat niemand het nog kende. Ik heb ven mezelf altijd zeer zware migraines gehad, die soms kunnen escaleren in clusters. Ook heb ik altijd al andere klachten gehad, zoals zeer plotseling opkomende depressies. Na gebruik van MDMA (ik gebruik geen coke of amphetamine, maar gebruik als czs stimulant modafinil - van uppers krijg ik migraines) merkte ik dat ik wekenlang beduidend minder klachten had. Er zit mogelijk een PTSD component in mijn problematiek. Bovendien ben ik in mijn jeugd mogelijk in contact gekomen met een aantal zware metalen zoals lood en cadmium. Dit is een lastig dilemma. Veel pillen bevatten toegevoegde rommel waar ik akelig van wordt - maar de zuivere MDMA, en dan met name de pillen met meer dan 120mg - 'pillen met een garantie' zijn lastig te krijgen. Ik had jaren geleden toegang tot een pharmacist die het onder die voorwaarde voor me maakte en begin jaren 90 heb ik een paar jaar deze dingen eens per maand gebruikt en daar enig profijt van gehad. Psilocibine varianten doen hetzelfde en in de zomer wil ik me daar nog wel eens aan wagen, maar ik wordt dan dan weer vaak erg misselijk van. Heb iemand dezelfde ervaringen? Zijn er andere middellen 'met redelijk veilige doserings-marges' die hetzelfde zouden doen? Ik check dit forum niet al te vaak : [email protected]"
"Ik kan me er iets bij voorstellen, maar het is dan andersom. Niet alle mensen zijn hetzelfde, en er is een aantal mensen wat de eerste jaren van het leven 'redelijk normaal' functioneert maar eigenlijk al een depressie heeft. Als je dan een ecstacy ervaring hebt besef je dat er iets niet klopt en ga je handelen naar de depressieve toestand. Je geeft in aan wat je altijd al voelde maar waar je niet aan kmon toegeven door het vaak opgelegende levensritme (familie, school, werk, uitgaan) tot dan toe. Een voor mij recentlijk erg goed werkende oplossing is legaal te koop bij het kruidvat - vraag naar hypericum. Ik neem er zelf in november-januari 5, in september-october en feburai-maart 2 a 4 en van april tot augustus 1. Met veel van dit soort zaken besef je pas na jaren wat er werkelijk aan de hand was - en met name hoe weinig empathie of geduld de meeste mensen hebben met dit soort zaken. Iedereen wordt geacht hetzelfde te zijn, en een vaag aangeboren 'ongewone stemming" komt de samenleving slecht gelegen. Dan moet je maar niet zeuren. Er is recentelijk veel onderzoek naar hoe deze stoornissen ontstaan. Naar aangeboren afwijkingen is er recentlijk een sterke aanwijzing dat herhaaldelijke blootstelling aan kleine hoeveelheden lood bij sommige mensen een hele reeks stoornissen oproept, waaronder depressies of een levenslange aanleg tot depressies."
"kiekert zei: Ik zou nooit poeder kopen. Er is namelijk maar één reden te bedenken dat een dealer het verpoedert en dat is om er iets dat geen MDMA is door te versnijden. Klik om te vergroten... Nee - een pillendrukmachine kost niets meer in de dealer scene. Poeder is veel eenvoudiger te testen dan een gedrukte pil. En bovendien moet je in pillen bindmiddel toevoegen. Bovendien worden pillen vaak als ruilwaar voor zaakjes in het criminele cirquit gebruikt - in sommige gevallen gaan zakken pillen heel europa als een soort munt-eenheid rond in de vrouwenhandel, coke handel, wapenhandel of valsmunterij."
"Hertz zei: Ik ben niet gelovig maar stel dat : we dood gaan en we het werk van god hebben verstoord, doordat we bijv het natuurlijk patroon van de mens hebben verstoord door XTC. Wat zal er dan gebeuren geeft god altijd herkansingen en ook als het gaat om hersenschade door drugs als xtc ?? Kan je dan nog genezen?? EN zoja zal dit een een moeilijkere opgave worden als voor iemand die geen XTC heeft gehad?? Anybody?? Klik om te vergroten... Er is geen enkele reden om deze 'god' hypothese nog aan te hangen. Ik begrijp dat afkicken van dit idee erg moeilijk is, maar de maatschappelijke schade van een 'god' verslaving is aanzienlijk, en het is erg besmettelijk. 'god'-gebruikers vormen bovendien collectieven en gaan actief hun beleving aan anderen uitdragen en voor je het weet heb je ze overal. Als je eenmaal in deze denktrand zit, kun je bijna niet aan de premissen twijfelen. Maar als je niet in deze scene zit komt het hele 'god' idee over als volstrekte waanzin. Ten aanzien van je vraag - de hypothese zegt dat 'god' naast aarde en dieren en mens ondermeer melkwegstelsels, Io, GRB's, Cosmic Background ratiation, high energy cosmic ray particles, black holes, sluipwespen, tumor, aardbevingen en bijbelse genocides uitgevonden, of staat ze oogluikend toe. En dan hebben we het niet over zijn prive-concentratiekamp. In WW2 was het voor de meeste slachtoffers van de nazi's toch wel vij snel afgelopen, maar 'god' wil het bestaan van de hel, de hel is aanzienlijk erger dan auschwitz ooit geweest is, en het duurt aanzienlijk langer. Dit is geen reeel concept. Dit is een machtsfantasie van individuele mensen in een primitief feodaal verleden. Deze 'god' is een atavisme van absolute trouw aan een ideeel stamhoofd. De hele symboliek is de symboliek van een volgeling van een absoluut en meedogenloos dictator. Dit is gewoon altijd de norm geweest in de menselijke geschiedenis en deze 'onderwerpings-reflex is gewoon een overlevingsstrategie geweest. Als je wil toegeven aan deze drijfveren, ga dan eens rondneuzen in de harde SM. Misschien vind je daar een wat aangenamer soort onderwerping. Als er een 'god' is, dan is dat zo een volstrekt transcendant iets dat het zich geen seconde bezig zal houden met een pilletje meer of minder. Come on!"
"Ik gebruik nu 2 jaar modiodal, 1-3 per dag (als medicatie) en het help mij aanzienlijk. Ik heb dan geen narcolepsie, maar gebruik het om dat ik uppers slecht verdraag. Ik ben er volstrekt van overtuigd dat we spoedig niet meer viagra spam krijgen, maar modafinil spam. Als dit middel geen noemenswaardige lange termijn effecten heeft is het een consumptie-artikel zoals koffie binnen 10 jaar. Weinig bijwerkingen 0 ik ben gewoon wakker en lucide. Tikje neurotisch als het uitwerkt, en ik moet opletten dat ik 'bijslaap' - omdat ik het dagelijks gebruik. Het heeft absoluut geen kater, maar het geeft ook geen 'high'."
"Is iemand in nederland al de 'echte' super zuivere Shabu tegengekomen? Dit is niet echt vergelijkbaar met Meth - in de VS is afschuwelijk duur maar de prive-feestjes zijn buitengewoon leuk. Het voelt heel anders dan reguliere 'meth' - dat is rootzooi."