Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"En je denkwijze aanpassen door dat boek geschreven door Darwin... on the origin of spieces?"
"Anders laat je gewoon je pillen testen voor gebruik (gewoon voor verstanidge mensen althans), weet je meteen wat er in zit en geen gezeik met mCPP in je pillen."
"Ik drink sinds een jaar misschien maar 1 a 2 keer in de maand ongeveer 2 biertjes. Van (veel) alcohol kan ik niet echt meer genieten. Sinds ik andere middelen heb ontdekt vind ik de hele ervaring van dronken of aangeschoten zijn niet echt meer de moeite waard. Ook vind ik de kater achteraf altijd te groot. Niet dat ik voorheen mezelf altijd helemaal lamdronk, maar het heeft toch altijd een hoop energie gekost merk ik de dag erna. Zeker ook omdat veel mensen (myself not included in mijn eigen ogen) er echt ontzettend vervelend van worden en die zitten dan eenmaal in je omgeving (kroeg, etc.). Als ik drink dan gewoon liefst thuis met vrienden!"
"Angramar Temenos zei: vode zei: Ik vind het allemaal wel wat hebben, hangt net van de situatie af. Klik om te vergroten... +1 Klik om te vergroten... +2"
"Het gebruik van Speed verhoogt je hartslag en bloedruk en zal bij een duurloop om die reden dan ook geen positief effect hebben op je prestaties, eerder een negatief effect. Kijk ook maar eens naar proffesionele duursporters welke een lagere hartslag in rust hebben vergeleken met de norm. Daarnaast moet ik wel opmerken dat er natuurlijk ook een psychologisch effect is wat daar misschien wel weer tegen opweegt (zelfvertrouwen, etc.). Ben het verder volledig met Wave eens. Je moet het zelf presteren, en niet de drugs. Als je drugs nodig hebt om een bepaalde prestatie neer te zetten, zeker bij een toetsmoment, kun je je afvragen of je uberhaupt wel die prestatie op eigen kracht kan volbrengen."
"Alles wat ik moet spuiten of snuiven zeg ik nee tegen (maar zeg nooit, nooit inderdaad)."
"Als ik vandaag weer op nu.nl kijk (http://www.nu.nl/algemeen/2020429/vader ... ouden.html) en dan weer eens moet lezen over die o zo gevaarlijke drug GHB vind ik het wel frustrerend om te zien hoe weinig onderzoek media tegenwoordig nog uitvoeren. Zij zijn ook deel van de "copy&paste generatie". Er behoord ook nog zoiets te bestaan als journalistieke verantwoordelijkheid. Informatie moet door de journalist worden gecontroleerd op juistheid en volledigheid, dit is in mijn ogen dus niet de taak van de lezer. De media zijn tegenwoordig sowieso te veel gericht op sensatie-berichtgeving... en dat is zonder twijfel ook het geval bij berichtgeving rondom drugs."