Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wiet en pep is twee uitersten"
"dopamine aanmaak plus vermindere afbraak(pep) : dopamine sabotage (wiet) is zeker tegenstrijdigg"
"PURE SNEL is toch vloeibaar?"
"krijg het van de dokter"
"komt omdat jou spieren onnatuurlijk hard zijn aangespannen hierdoor gaan ze in normale situatie zonder drugs soms schokken dit gaat vanzelf weg als je stopt met gebruiken."
"Sinds 4 maand als ik snuif heb ik bloed in mn neus allebei de vleugel Links en Rechts.. daarom neem ik nu alleen nog bommetjes als het amfetamine betreft.. cocaine kan jammergenoeg neit anders als via de neus anders had ik het via mn maag genomen ~!! mn geur en reuk en dus smaak is me ECHT veel waard vanaar.."
"PEPperdeverlept Ja drugs gebruiken is altijd oppassen geblazen, echter speed is na hero de verradelijkste. Althans dit geld zo voor mij aangezien ik weinig/geen last heb van brakheden na gebruik. Ik kan melden dat ik vanaf het begin moment tot aan nu dagelijks gebruikt heb. Duz menskes weet waar je aan begint want je weet nooit hoe verslavingsgevoelig je bent."
"wie zegt dat de nos objectief is ?"
"als je verbieden wilt moet je accoord gaan.."
"meer voor minder tog"