Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC en GOD

XTC en GOD

96 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
R
RondjeslopenLid
01-01-2024, 00:00
#1
God heeft het zo gewild, tot ik natuurlijk een overdosis neem, dan niet meer nauurlijk :grin:
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#2
zou het niet mooi zijn dat als je dood gaat je gewoon een zak met pillen mee kon nemen naar de hemel?

dat is nog eens zweven :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Nee in de hemel krijg je een afstandbediening. Daarop kun je op een knopje drukken en krijg je automatisch een xtc shot ingebracht en heb je dat gevoel.

Ook heb je bijv de mogelijkheid om op het knopje orgasme te klikken en krijg je in een keer een orgasme. Erg handig dus. :rockband:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
LOL :grin:

Wat een topic!
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik voorspel dat dit nu een "wat zou er allemaal in de hemel mogelijk zijn om hard naar de klote te gaan" topic gaat worden.
is niet nodig jongens, de hemel is gewoon een oneindige dissociatieve ervaring. dus je kunt er alles bedenken wat je wilt.
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#5
alsjeblieft zeg.. :confused:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ook dat underworld een hippie homofieltje met rare gedachtenspinsels is? :P
jk man :grin:
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik en een vriendin van mij hebben afgesproken dat we met zijn tweeën onder invloed van MDMA naar zo'n biechthokje in de kerk gaan.
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Provenzano zei:
3970 zei:
Mijn onderschrift zegt genoeg....

Ik ben niet zozeer een atheïst maar vooral een antitheïst; Ik ben niet alleen van mening dat alle religies versies van dezelfde onwaarheid zijn, maar ook dat de invloed van kerken en het effect van religieus geloof schadelijk is. ~ Christopher Hitchens
Klik om te vergroten...
Ben zelf wel enigzins religieus :wink:

Ik geef toe dat er - al dan niet in naam van- door religies zeker foute dingen zijn gebeurd. Gelukkig zie ik ook in mijn naaste omgeving dat religie hele mooie dingen kan doen. Mensen die mede dankzij hun religie maatschappelijk betrokken zijn en er kracht uit halen.

Als we alle invloeden gaan afschaffen die schadelijk zijn kunnen we nog wel eventjes bezig zijn. In naam van ideologiën als communisme, nationaal-socialisme of wat dan ook zijn nog veel meer mensen vermoord dan in naam van religies.

Neemt niet weg dat je als religieus persoon in een democratie ook moet accepteren dat er pluralisme is en je persoonlijk wel kan vinden dat jouw visie de ware is, maar dat je wel moet accepteren dat besluitvorming op democratische wijze plaatsvindt.

Hehe, was even in een filosofische bui nu ik net thuis ben na vijf lekkere biertjes in de kroeg :wink: Trustuh!!!

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Waar geloof jij dan in? Ik bedoel wat voor beeld heb je van waar je in geloofd?
d
drugs are bad!Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Exceptional Insight zei:
God bestaat niet. De paashaas ook niet. Sorry.
Klik om te vergroten...
That's just a difference of oppinion
Paashaas bestaat inderdaad niet,maar de helebijbel gaat over God die persoonlijk contact wil met iedrer mens. Ik heb God persoonlijk leren kennen en het heeft mijn leven verandderd. EN DON'T ANYONE TELL ME DIFFERENT.HET ENIGE WAT NODIG IS ONGELOOF OM NIET IN GOD TE GELOVEN!
eN OP DEZE MANIER IS HET ONMOGELIJK OM gOD TE BEGRIJPEN EN TE GENIETEN VAN HET LEVEN DAT HIJ VOOR ONS HEEFT GEBRACHT, EEN LEVEN IN VRIJHEID, NIET GEBONDENHEID.
Zeggen dat er geen God is , is ook een geloof en religie,maar zal je niet in je eindbesteming brengen.
Je gaat de beste dingen uit het leven missen, door vast tehouden aan een leugen.
Maar je hebt een openbaring nodig dat niet het leven draait om jou op dit moment, maar dat er wel degelijk een doel en bestemming is voor dit leven!
Hoop voor jou dat het spreekwoordelijke licht aan gaat in je leven!
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik geloof wel in een schepper die alles bedacht heeft. Verder als dat kom ik ook niet :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als er echt 1 schepper is zou hij/zij/het 't niet verdienen om te hebben bestaan,
aangezien er teveel fouten zijn.
d
drugs are bad!Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Deze fouten of alles wat tegen God in gaat, is de eigen keus van de mens en kan nooit op God afgeschoven worden.
Het mooiste watGod ons gegeven heeft, is onze vrij wil.
De wil om voor hem te kiezen en te zien dat Hij het beste met ons voor heeft, of de wil om niet in Hem te geloven en je eigen weg te gaan.
Bij mij liep die altijd dood, die weg. :(
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#13
drugs are bad! zei:
Het mooiste watGod ons gegeven heeft, is onze vrij wil.
Klik om te vergroten...

En daar is nog veel van over.. Ofja.. Je mag alles willen, maar je mag het niet. :rolleyes:
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#14
En als we dan toch hypothetisch bezig zijn:
En wat is het natuurlijk patroon van de mens?? Doodgaan. En waarom zou juist die drugs het patroon verstoren. Ik denk eerder dat drugs door de juiste persoon gehanteerd een verlichting kan voortbrengen. En god en herkansingen daar geloof ik niet in hoor! Hij pakt gewoon een nieuw eilandje om een nieuw experimenteel ras te beginnen. Vandaar dat ook al die fucked up mensen op deze wereld rondlopen. En wat als het nou geen hersenbeschadiging is maar een verrijking, die sommige mensen niet kunnen bevatten. En dat zei degene zijn die moet genezen van hun kortzichtig en oppervlakkig bestaan. En het kan dan zelfs ook zo zijn dat je juist de drugs nodig hebt als medicatie om tot de verlichting te komen.

Sooo, Cut the crap.
God is een uit de hand gelopen Sinterklaas.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#15
JunkXL zei:
Sooo, Cut the crap.
God is een uit de hand gelopen Sinterklaas.
Klik om te vergroten...

Niet mee eens. Van sinterklaas heb ik vroeger toen ik een jaar of 4-5 was ten minste nog een puzzle gekregen..
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#16
haha okej, ik zit er idd naast!! :grin:
Sinterklaas heeft echt bestaan :grin:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#17
drugs are bad! zei:
Exceptional Insight zei:
God bestaat niet. De paashaas ook niet. Sorry.
Klik om te vergroten...
That's just a difference of oppinion
Paashaas bestaat inderdaad niet,maar de helebijbel gaat over God die persoonlijk contact wil met iedrer mens. Ik heb God persoonlijk leren kennen en het heeft mijn leven verandderd. EN DON'T ANYONE TELL ME DIFFERENT.HET ENIGE WAT NODIG IS ONGELOOF OM NIET IN GOD TE GELOVEN!
eN OP DEZE MANIER IS HET ONMOGELIJK OM gOD TE BEGRIJPEN EN TE GENIETEN VAN HET LEVEN DAT HIJ VOOR ONS HEEFT GEBRACHT, EEN LEVEN IN VRIJHEID, NIET GEBONDENHEID.
Zeggen dat er geen God is , is ook een geloof en religie,maar zal je niet in je eindbesteming brengen.
Je gaat de beste dingen uit het leven missen, door vast tehouden aan een leugen.
Maar je hebt een openbaring nodig dat niet het leven draait om jou op dit moment, maar dat er wel degelijk een doel en bestemming is voor dit leven!
Hoop voor jou dat het spreekwoordelijke licht aan gaat in je leven!
Klik om te vergroten...

Hou toch op. Dat jij in god gelooft vind ik prima, maar ga je geloof niet aan andere mensen opdringen. En ga al helemaal niet beweren dat je zeker kunt weten dat ie bestaat. Begrijp me niet verkeerd, ik zeg ook niet dat je zeker kunt weten dat ie niet bestaat, daar kun je gewoonweg geen uitspraken over doen. En een leven in vrijheid is niet voor iedereen weggelegd. Of zijn al die arme negerkindjes in Afrika die met AK-47's rondlopen zondig geweest, en moeten ze daarom in onderdrukking leven?
Zin geven aan het leven en een eindbestemming hebben kun je ook aan jezelf opleggen, ik heb daar geen geloof in een dogmatische religie voor nodig.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
drugs are bad! zei:
That's just a difference of oppinion
Paashaas bestaat inderdaad niet,maar de helebijbel gaat over God die persoonlijk contact wil met iedrer mens. Ik heb God persoonlijk leren kennen en het heeft mijn leven verandderd. EN DON'T ANYONE TELL ME DIFFERENT.HET ENIGE WAT NODIG IS ONGELOOF OM NIET IN GOD TE GELOVEN!
eN OP DEZE MANIER IS HET ONMOGELIJK OM gOD TE BEGRIJPEN EN TE GENIETEN VAN HET LEVEN DAT HIJ VOOR ONS HEEFT GEBRACHT, EEN LEVEN IN VRIJHEID, NIET GEBONDENHEID.
Zeggen dat er geen God is , is ook een geloof en religie,maar zal je niet in je eindbesteming brengen.
Je gaat de beste dingen uit het leven missen, door vast tehouden aan een leugen.
Maar je hebt een openbaring nodig dat niet het leven draait om jou op dit moment, maar dat er wel degelijk een doel en bestemming is voor dit leven!
Hoop voor jou dat het spreekwoordelijke licht aan gaat in je leven!
Klik om te vergroten...

Halleluja we have a deep bad sinner .....

a preacher .... preaching the word of God ..

Goddamn .... make me high !!
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zolang je maar geen doornappel neemt vind God alles best..
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#20
bier zei:
Zolang je maar geen doornappel neemt vind God alles best..
Klik om te vergroten...

Neem lekker veel zaadjes en men ziet God in hoogsteigen persoon. :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."