#1
God heeft het zo gewild, tot ik natuurlijk een overdosis neem, dan niet meer nauurlijk ![:grin:]()
zou het niet mooi zijn dat als je dood gaat je gewoon een zak met pillen mee kon nemen naar de hemel?
dat is nog eens zweven![]()

Provenzano zei:Ben zelf wel enigzins religieus3970 zei:Mijn onderschrift zegt genoeg....
Ik ben niet zozeer een atheïst maar vooral een antitheïst; Ik ben niet alleen van mening dat alle religies versies van dezelfde onwaarheid zijn, maar ook dat de invloed van kerken en het effect van religieus geloof schadelijk is. ~ Christopher Hitchens
Ik geef toe dat er - al dan niet in naam van- door religies zeker foute dingen zijn gebeurd. Gelukkig zie ik ook in mijn naaste omgeving dat religie hele mooie dingen kan doen. Mensen die mede dankzij hun religie maatschappelijk betrokken zijn en er kracht uit halen.
Als we alle invloeden gaan afschaffen die schadelijk zijn kunnen we nog wel eventjes bezig zijn. In naam van ideologiën als communisme, nationaal-socialisme of wat dan ook zijn nog veel meer mensen vermoord dan in naam van religies.
Neemt niet weg dat je als religieus persoon in een democratie ook moet accepteren dat er pluralisme is en je persoonlijk wel kan vinden dat jouw visie de ware is, maar dat je wel moet accepteren dat besluitvorming op democratische wijze plaatsvindt.
Hehe, was even in een filosofische bui nu ik net thuis ben na vijf lekkere biertjes in de kroegTrustuh!!!
![]()
That's just a difference of oppinionExceptional Insight zei:God bestaat niet. De paashaas ook niet. Sorry.
drugs are bad! zei:Het mooiste watGod ons gegeven heeft, is onze vrij wil.

JunkXL zei:Sooo, Cut the crap.
God is een uit de hand gelopen Sinterklaas.
drugs are bad! zei:That's just a difference of oppinionExceptional Insight zei:God bestaat niet. De paashaas ook niet. Sorry.
Paashaas bestaat inderdaad niet,maar de helebijbel gaat over God die persoonlijk contact wil met iedrer mens. Ik heb God persoonlijk leren kennen en het heeft mijn leven verandderd. EN DON'T ANYONE TELL ME DIFFERENT.HET ENIGE WAT NODIG IS ONGELOOF OM NIET IN GOD TE GELOVEN!
eN OP DEZE MANIER IS HET ONMOGELIJK OM gOD TE BEGRIJPEN EN TE GENIETEN VAN HET LEVEN DAT HIJ VOOR ONS HEEFT GEBRACHT, EEN LEVEN IN VRIJHEID, NIET GEBONDENHEID.
Zeggen dat er geen God is , is ook een geloof en religie,maar zal je niet in je eindbesteming brengen.
Je gaat de beste dingen uit het leven missen, door vast tehouden aan een leugen.
Maar je hebt een openbaring nodig dat niet het leven draait om jou op dit moment, maar dat er wel degelijk een doel en bestemming is voor dit leven!
Hoop voor jou dat het spreekwoordelijke licht aan gaat in je leven!
drugs are bad! zei:That's just a difference of oppinion
Paashaas bestaat inderdaad niet,maar de helebijbel gaat over God die persoonlijk contact wil met iedrer mens. Ik heb God persoonlijk leren kennen en het heeft mijn leven verandderd. EN DON'T ANYONE TELL ME DIFFERENT.HET ENIGE WAT NODIG IS ONGELOOF OM NIET IN GOD TE GELOVEN!
eN OP DEZE MANIER IS HET ONMOGELIJK OM gOD TE BEGRIJPEN EN TE GENIETEN VAN HET LEVEN DAT HIJ VOOR ONS HEEFT GEBRACHT, EEN LEVEN IN VRIJHEID, NIET GEBONDENHEID.
Zeggen dat er geen God is , is ook een geloof en religie,maar zal je niet in je eindbesteming brengen.
Je gaat de beste dingen uit het leven missen, door vast tehouden aan een leugen.
Maar je hebt een openbaring nodig dat niet het leven draait om jou op dit moment, maar dat er wel degelijk een doel en bestemming is voor dit leven!
Hoop voor jou dat het spreekwoordelijke licht aan gaat in je leven!
bier zei:Zolang je maar geen doornappel neemt vind God alles best..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."