Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zijn er mensen die ervaringen hebben met 2-cb of 2-ci in combinatie met speed. Ik ga over 2 weken naar Sensation en wil dan een beetje 2-c nemen voor het lekkere gevoel en speed zodat ik genoeg energie heb om lekker lang te dansen. Of is dit af te raden?"
"ErnstJünger zei: Inderdaad, niet alleen werkt het contraproductief, ook geeft amfetamine een 2C-B-tolerantie. Twee dagen vóór 2C-B nog speed nemen, doet de 2C-B helemaal in het water vallen. Je kan dus beter eerst 2C-B en dan pas speed nemen. Klik om te vergroten... Weet je dit zeker? Want ik heb zelf eens een keer op de vrijdag speed gepakt en zaterdag ochtend om 4:00 nog bij gepakt. En die zelfde zaterdag avond(alle speed was uitgewerkt voor men gevoel) een dosis 2-cb gepakt. En dit werkte goed, ik moet zeggen het leek zelfs heftiger te werken dan normaal. (Overigens ik heb op sensation toch maar pillen genomen, omdat ik geen zin had in of 2c of speed haha.)"
"salvation zei: je online rc leveranciers te vertrouwen zijn. Klik om te vergroten... Kun je spul zoals 2-cb gewoon online bestellen of hoe moet ik dit zien ?"
"Hoi. Ik heb wat 2 Cb weten te bemachtigen. Wat word aangeraden qua hoeveelheid om mee te beginnen?"
"Qocaïne zei: aapje31 zei: Nee, persoonlijk nog nooit meegemaakt dat het maar 3 uur duurt Eerder het dubbele, als het niet meer is =) Klik om te vergroten... Okay? Ik ben na drie uur toch echt wel klaar hoor Klik om te vergroten... ik ook helaas."
"Doen zou ik zeggen. Ik weet niet waar je het gaat nemen? Tis wel een verschil of je het in een chaotische/drukke omgeving neemt of een rustige omgeving. :P"
"Mhuaaa ik zou gewoon die 32 doen. Hij zegt dat ie de meest bizarre dingen wilt zien. Dan neem ik aan dat ie toch wel ietwat ervaring heeft en dat als het heftig(heftig is niet verkeerd in mijn ogen) is dat niets uitmaakt."
"Tostini zei: ik ehb vrijdagavond een 2c-b tje genomen.. en het is niet alsof dingen nog bewegen.. maar alles ziet er net ff anders uit, nog steeds maar vooral als ik geblowd heb. echt die patroontjes een beetje en sommige dingen springen er echt uit zeg maar, als je begrijpt wat ik bedoel :P heeft iemand dit vaker meegemaakt en hoe lang gaat dit duren? niet dat ik het echt erg vind ofzo maar toch ergens wel storend. ik ken alleen maar dat je de vorige nacht flink wat acid gespaced hebt ofzo en als je wakker word steek je een joint op dat je dan een beetje een flashback krijgt ofzo.. maar dit is heel constant. Klik om te vergroten... ja dat heb ik ook al eens gehad. Ik had dit vooral bij bomen en struiken. Het was net of de bladeren flikkerden.(Zoals een stroboscoop)"
"Re: Hoe doe je nu die vloei achter de tip zodat ie blijft zi Ik ben nu 3 maanden verder. En nog gaat et niet 123. Ik heb wat meer onderzoek gedaan, en lees dat ik gewoon de vloei achter de tip moet 'duwen'. Maar hoe doe ik dit in godsnaam? Het irriteert me gewoon dat ik de truuk niet door heb."
"vtr zei: Wat mij opvalt is dat veel mensen hier al allerlei drugs hebben gedaan rond hun 20ste. In 1 van de eerste posts schreef ik dat ik eigenlijk sinds een paar maanden terug, en nu enige keren coke heb gedaan. Ligt het nu aan de mensen die op het forum komen of gaan steeds meer mensen op jongere leeftijd eens iets proberen? Klik om te vergroten... Ik weet het niet. Ik dacht nooit na over andere drugs. Alleen xtc. Ik had ook altijd zoiets van ik doe nooit iets anders. Totdat ik 1x wiet had gerookt. SIndsdien heb ik vaker wiet gerookt en heb ik ook speed gebruikt. En op de planning staat nu lsd of 2-cb. Ik vind het eigenlijk wel kut dat ik dit nu ook allemaal wil doen/testen. Ik had liever gehad dat ik alleen bij de x was gebleven. Ik schuif in ieder geval alles op de wiet af. :P"