Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Feesten, uitgaan, gamen, muziek luisteren EN op hardloop wedstrijden iedereen inmaken! okee, dat laatste was een grapje.."
"afraidtech zei: ik wil een hele dikke lijn van minimal 250mg, sta al een week droog gezien wat problemen met de crisidienst en controlle etc... en geen geld voor pep Klik om te vergroten... aldus de verslaafde in spé"
"even een vraagje, Nagellakremover is toch ook zuivere aceton of heb ik dit verkeerd?"
"Flameon zei: Relaxen, wandelen, stappen! Klik om te vergroten... Stappeeennnnnn giga aanrader!"
"W.F.L. zei: Ja. Zorg dat er muziek en sigaretten voorhanden zijn. Je krijgt er overigens ook een heel droge bek van (en een kleine piemel, maar dat weet je waarschijnlijk al). Drinken helpt niet echt.. Moet je alleen maar vaker naar de WC. Gewoon zoals normaal doen dus. Ook hebben veel mensen de neiging om kauwgom te nemen tegen het tandenklemmen. Dat deed ik zelf ook altijd en 's ochtends had ik dan altijd pijn aan mijn tanden. Dat werkt niet echt dus. Tegenwoordig doe ik het zonder kauwgom. We live and learn. Als het binnenste van je mond, tong, lippen in het gedrang komt natuurlijk wel kauwgom gebruiken. Maar bij mij is dat bij speed niet nodig en mijn tanden zijn beter af zonder. Klik om te vergroten... wat ook nog wel is werkt is muntendrop! die harde! dan heb je genoeg kauwvoer.. :P ik gebruik ook wel is kauwgom of drop omdat ik anders de nare gewoonte heb me hele wangen van binnen tot bloedens toe kapot te kauwen"
"JunkXL zei: Je staat gewoon te snel op. Door het gebruik van pep kan de aanmaak van rode bloedcellen wat verminderd worden en daardoor stroomt er onvoldoende bloed naar je hoofd. Een gevoel van duizeligheid en de wereld die verdwijnt. Als je gewoon even rustig aan doet, je ergens aan vast houdt e.d. dan komt het geleidelijk weer terug. Gewoon rustig opstaan dus. Klik om te vergroten... Juist! en dit in combinatie met slecht eten (want als jij onder invloed bent van pep zit je niet bepaald te springen om een lekkere boterham) kan idd dit effect geven.. het is te vergelijken met het duizelige gevoel dat je wel is krijgt als je uit een te warme douche stapt of als je het gevoel krijgt bijna flauw te vallen van de honger :P Ook kan het komen omdat je uitgedroogt bent.. (gebeurt sneller dan je denkt...) drink daarom goed!"
"diedje zei: Droog alleen het spul dat je wilt gebruiken! laat de rest nat in de zak het natte word na een tijd poeder en als die nat in het zakje zit blijft die ook lang goed (vers) teminste zo ervaar ik dat! veel plezier ermee Klik om te vergroten... In de vriezer met het gene dat je wil bewaren!"
"ik heb iets nieuws geprobeert tegen de pep kater het is al duidelijk om goed te zorgen dat je alsnog voldoende vitamines en voeding binnenkrijgt om de pepkater en gewichtverlies tegen te gaan en ik heb dus een tip voor jullie om drinkontbijt te gebruiken! in iedere supermarkt kun je wel pakken van 500ml of pakken van 1000ml kopen die kleintjes zijn zo'n 85 cent en die grotere rond de €1,50 en echt die dingen zijn een wondermiddel voor me! tijdens m'n pep gebruik of na een avondje flink uitgaan of feesten drink ik dat naast een aantal multivitamine en ik voel de pepkater de volgende dag veeel minder, ook voor ik pep gebruik drink ik zo'n pak leeg (beide 500ml) voorheen nam ik alleen de vitamine en ik moet zeggen ik voel een aardig verschil nu! ik voel me na het pepgebruik een stuk minder bagger en gesloopt sinds ik dit heb geprobeert en ik raad het jullie ook zeker aan! EDIT: Ohja, het heet trouwens ''Goede Morgen drinkontbijt''"
"Ik moet wel zeggen dat dit bij de ene persoon sowieso meer is dan bij de ander.. bij een maat van mij bijvoorbeeld zie je het niet tot nauwelijks aan zijn pupillen, bij mij wel wat, en bij nog een maat van me, die heeft gewoon zwarte knikkers in zijn kop, de hele dag door"
"KlaasVaak zei: Ik slaap altijd uit erna, dat werkt ook. Klik om te vergroten... dat klopt, alleen dit is nog wel is handig als je de dag daarna verplichtingen hebt en toch wilt feesten"