Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als ik jou was zou ik haar voorlopig geen xtc mee laten nemen. Stress kan lijden tot een depresie. En bij een depressie geven ze vaak antideprissivum, deze medicijnen zorgen ervoor dat er meer serotonine of noradrenaline beschikbaar komt binnen de hersenen. Het kan dus zo zijn dat doordat ze gestresst is het moeilijker is voor haar om de serotonine tekort weer aan te vullen. Ik zou pas weer xtc nemen als ik niet meer gestresst zou zijn."
"Heb ik persoonlijk nooit last van gehad, ik heb ook nog nooit xtc genomen als ik me kut voel."
"Een vriend van mij had hier ook last van 90 mg naar binnen, hij voelde er weinig van. Terwijl de rest keihard ging. Het was zijn eerste keer sinds 6 jaar, en 6 jaar geleden voelde hij het wel. We wisten toen echter niet hoeveel mg mdma er in die pillen zat."
"Kan je nadat je er 2 hebt genomen hier even laten weten of het toen wel werkte, i.v.m die vriend van mij hij wil het over een paar weken nog een keer proberen op een festival, en ik wil dan weten of ik de dosis moet verdubelen of dat het gewoon een moment opname was."
"Als ik zo jou verhaal lees lijkt het mij alsof jij een soort angst voor een bepaalde situatie hebt ontwikkeld, in dit geval de situatie als je een vorm van drugs neemt. Het gevolg hiervan kan zijn dat als je drugs gebruikt en de prikkel daarvan gaat voelen de angst omslaat in panniek, zeker als het gevoel te heftig is. Ik heb dit zelf eenmaal met paddo's gehad, deze drug heeft echter wel een heel ander effect binnen de hersenen/zenuwstelsel als xtc. Xtc verminderd juist de angst, de kans dat je een paniek aanval krijgt is dus klein. Of je het wel of niet moet doen is een afweging die je zelf moet maken, ik geef je wel de volgende tips. Probeer er eerst zoveel mogelijk over te lezen, en dan bedoel ik niet alleen over xtc maar ook over wiet. Hierdoor zal je beter bewust worden van het verschil tussen xtc en wiet en zal de angst mischien iets afnemen. Neem alleen drugs als je er open voor wilt staan, tegenwerken maakt de panieksituatie erger. doe het met mensen die veel kennis hebben van drugsgebruik. Als je iets hebt wat veel aandacht van je neemt, bijv. een spelletje spelen doe dat dan de eerste drie kwartier, zo merk je minder van het misselijke gevoel wat sommige mensen hebben. Laat je drugs testen zodat je weet wat je in neemt en hoeveel je moet nemen.(probeer 1 a 2 mg per kg lichaamsgewicht). Mocht je nog meer vragen hebben stel ze dan gerust, er zit hier genoeg kennis, al heb ik het idee dat er hier ook mensen zitten die maar wat uit hun nek lullen."
"Met een vinger, even nat maken en dan erin dopen en vervolgens eraf zuigen."
"Een vriendin van mij wil paddo's gaan gebruiken, ze heeft echter adhd. Kan iemand mij vertellen wat het effect van paddo's in combinatie met adhd kan zijn, mocht dat er zijn."
"Ik loop de hele avond rondjes!"
"Naar Chemische troep(medicijn smaak, hele sterke asparine smaak).Ik kauw er altijd op en dan moet ik echt spoelen om die ranzige smaak uit mijn mond te halen. Hoe oud ben je dan als je geen drugs kan krijgen, kan het me namelijk niet voorstellen. Ik was zelf best jong toen ik begon met blowen en de rest van de experimetele fase was ik ook niet echt bepaald oud. Wel verstandig om je nu al in te lezen!"
"Als je nu al nieuwsgierig bent naar de smaak van xtc, dan kan ik jou wel vertellen dat je voor dat 16 bent geblowd heb en voor dat je 18 bent aan de pillen en nog veel meer andere zooi hebt gezeten. Zo lang je maar weet wat je gebruikt, nooit zo maar iets doen omdat anderen het zeggen, heb ik ook nooit gedaan."