Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrote pupillen!

Grote pupillen!

143 antwoorden
42 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit heb ik zo goed als altijd. Ik val in slaap met grote pupillen en de hele dag daarna heb ik ook nog grote pupillen iets wijdere ogen soms, strakke blik in mn ogen kiezen op elkaar, etc. Weet ook niet wat het is, ben één van de weinige die dit heeft in mijn vriendengroep.. achja :P
S
SjpeezerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ok, bedankt voor jullie snelle reacties:wink:

Mijn ouders zijn toen erachter gekomen, en hebben gezegd van dat ik t gwn niet moet doen:P

Dus ja, dan heb k gwn de pech dat ik er gevoelig voor ben

Bedankt:wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
minamo zei:
bij goede pillen zijn je ogen altijd groot:P

ten minste, in mijn geval:P
Klik om te vergroten...

logisch dat je pupillen groot zijn...maar hij vraagt waarom het zolang duurt bij hem...

mijn pupillen blijven ook vaak wat langer groot...
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Denk gewoon je gevoeligheid, zoals ik al zei ben ook 1 van de weinige die het in mijn vriendengroep heeft. Gewoon gevoeliger voor het stofje denk ik zelf...
S
Shana_PLid
01-01-2024, 00:00
#5
Grote pupillen krijg je vanaf de lever begint met afbreken van de mdma.
Dit kan je ook krijgen door het nemen van bepaalde medicijnen of antibiotica.
Er is niks aan te doen...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sjpeezer zei:
Ok, bedankt voor jullie snelle reacties:wink:

Mijn ouders zijn toen erachter gekomen, en hebben gezegd van dat ik t gwn niet moet doen:P

Dus ja, dan heb k gwn de pech dat ik er gevoelig voor ben

Bedankt:wink:
Klik om te vergroten...

tja mijn ouders zijn er zo ook achter gekomen....maarja ze accepteren het gellukig :) sinds zij zelf ook aan verschillende soorten drugs zaten ver vroegah
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#7
hahahaahaah kap nou. krijg er eerlijk gezegt alleen maar meer zin in nu :grin:
s
steelpadLid
01-01-2024, 00:00
#8
zonnebril is zo opvallend :sunglasses:
waarom probeerd niemand ooit eens van die lenzen?
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#9
Grote pupillen vind ik echt vet, en 't leuke is ik kijk
er nooit scheef bij mijn ogen kijken dan juist heel relaxed,
alsof ik elk moment flauw kan vallen haha, mja dan
die vette ogen erbij, ziet er echt ongelofelijk gaaf uit.

:hearteyes:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#10
mama merkt het nooit en stiefpapa ook niet :grin:
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#11
hmmmzmzzzzzz, vanwaar die enorm grote foto, staat verder toch alleen maar een arm op?..........

:confused:

edit; nu niet meer :wink:
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#12
Worstenjongen zei:
mama merkt het nooit en stiefpapa ook niet :grin:
Klik om te vergroten...
Mijn ouders merkten 't ook nooit,
totdat ik een groen dolfijntje nam,
toen was de pret over :(
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bscw zei:
Worstenjongen zei:
totdat ik een groen dolfijntje nam,
toen was de pret over :(
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Zet je toch een zonnebril op!

:sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#14
4 fmp zei:
Bscw zei:
Worstenjongen zei:
totdat ik een groen dolfijntje nam,
toen was de pret over :(
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Zet je toch een zonnebril op!

:sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Dan zou me ma meteen al weten
dat er iets aan de hand is. :P
G
GODdamnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb van mezelf ontzettend donker bruine ogen, maar met een pilletje op worden mn ogen helemaal zwart, en kyk ik heel glazig uit mn ogen, ziet er heel onschuldig uit
Merkt niemand gewoon :sunglasses:
B
BcoreLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het enge is dat je mijn irissen vaak niet eens meer ziet.
Dan neemt mijn pupil mijn iris over.
Maar bij XTC heb ik dat niet zo snel, maar bij LSD wel altijd.
Maar dat heb ik dan ook gewoon een dag lang ofzo.
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bij mij valt het ook wel mee, ik was vorig jaar op een lan party waarbij niemand mij aansprak, ik had toen ong. 0.7 gram mdma kristallen gehad in 48 uur. Mijn ogen staan wel groot maar ik heb sowieso bruine ogen dus het valt minder goed op als bij anderen.
B
BcoreLid
01-01-2024, 00:00
#18
troebadoer zei:
Bij mij valt het ook wel mee, ik was vorig jaar op een lan party waarbij niemand mij aansprak, ik had toen ong. 0.7 gram mdma kristallen gehad in 48 uur. Mijn ogen staan wel groot maar ik heb sowieso bruine ogen dus het valt minder goed op als bij anderen.
Klik om te vergroten...
Bij mij merk je het dus wel snel, aangezien mijn ogen lichtblauw zijn. (:
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#19
doe zo een shuttershade op

file:///C:/Documents%20and%20Settings/Melanie%20Doodkorte/Local%20Settings/Temporary%20Internet%20Files/Content.IE5/IDK904W9/shuttershades2[1].gif
file:///C:/Documents%20and%20Settings/Melanie%20Doodkorte/Local%20Settings/Temporary%20Internet%20Files/Content.IE5/3CFQ7AYY/shuttershades4[1].gif

ziet niemand..
S
SjpeezerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb even tips of hulp nodig, wel serieus ajb.

De laatste 2 keer dat ik XTC gebruikt heb, heb ik grote pupillen gehad, toen ik thuiskwam en the day after.

De laatste keer had ik de pil (getest) om 4 uur gepakt ('s middags) en om half 1 was ik thuis en ik had nog steeds grote pupillen.

De keer ervoor had ik de dag erna nog de hele morgen/middag grote pupillen:confused: mijn ouders viel het ook al op..

Kan het zijn dat ik hier extra gevoelig voor ben? Bij de vorige keren dat ik XTC gebruikt hebt is dit helemaal nooit voorgekomen.

Alvast bedankt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."