Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrote pupillen!

Grote pupillen!

143 antwoorden
43 weergaven
18-5-2026
D
De7ir1umLid
01-01-2024, 00:00
#1
<3
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#2
D
De7ir1umLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb ook nog zon fototje hier ^^ , kwas wel retebezweet majaah :P
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#4
denk dat je erg hard ging jongen :openmouth:

overigens een mooie foto.. vooral door die natte kop

groeten
D
De7ir1umLid
01-01-2024, 00:00
#5
hehe , kon er nix aan doen =(. twas nogal warm daarbinnen door overbevolking, + twaren wel goeie ^^ ( driehoekige mitsus ) .
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dubz zei:


Terwijl ik eigenlijk lichtblauwe ogen schijn te hebben :grin: :openmouth:
Klik om te vergroten...

jaah die is wel erg ja


mn ogen vallen nog wel redelijk mee maar mn kaken kan ik dus wel niet onder bedwang houden.

dus tis maar wat je liever hebt
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#7
knolselderij zei:
dus tis maar wat je liever hebt
Klik om te vergroten...

Geef mij maar die ogen dan. Ik heb weleens gaten in mijn wang gehad waar die pupillen drie keer in konden.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dan heb je ook gelijk niet meer last van die droge bek:

Code:
In de mondheelkunde wordt het gebruikt om Xerostomie (drogemondsyndroom) te verhelpen, vooral wanneer de droge mond het gevolg is van het syndroom van Sjögren of na bestraling van hoofd- en halsgebied. Het medicament stimuleert de speekselproductie ter hoogte van de speekselklieren. De meest voorkomende bijwerking is transpiratie.
s
scienflushLid
01-01-2024, 00:00
#9
Daar heb ik soms toch ook last van hoor!
Maar de mama denkt dat dit is van te veel weed met alcohol te mengen! :rock:
Ondertussen ben ik al wat aan het zoeken geweest om die grote ketten toch weg te krijgen.
En dit is misschien wel de oplossing...

Dit is pilocarpine.
In de oogheelkunde wordt het gebruikt als oogboldrukverlagend geneesmiddel tegen glaucoom. Het veroorzaakt een sterke vernauwing van de pupil, waardoor de kamerhoek, waar de afvoer van kamervocht plaatsvindt, wordt opengetrokken.

Klinkt interessant nee? :tearsofjoy:
Alleen moet ik het nog eens gaan kopen bij de apotheker en testen! :)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
Dan heb je ook gelijk niet meer last van die droge bek:

Code:
In de mondheelkunde wordt het gebruikt om Xerostomie (drogemondsyndroom) te verhelpen, vooral wanneer de droge mond het gevolg is van het syndroom van Sjögren of na bestraling van hoofd- en halsgebied. Het medicament stimuleert de speekselproductie ter hoogte van de speekselklieren. De meest voorkomende bijwerking is transpiratie.
Klik om te vergroten...

Maar dan ga je toch echt wel gestoord hard zweten moest de bijwerking er nog bijkomen ook...
S
ShootingStarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Grote pupillen zijn niet echt een probleem toch? Ik vind het vervelender als m'n ogen alle kanten oprollen en daar ben ik ook bij geringe hoeveelheden best vatbaar voor.
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#12
GODdamn zei:
Ik heb van mezelf ontzettend donker bruine ogen, maar met een pilletje op worden mn ogen helemaal zwart, en kyk ik heel glazig uit mn ogen, ziet er heel onschuldig uit
Merkt niemand gewoon :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Handig he :P Mijn ogen zijn ook donker bruin, bijna zwart en je hebt echt licht nodig wil je pupillen zien. Dus met X op zie je niet direct mijn grote pupillen. Dan wel weer een erg nadeel is dat ik gigantisch kaak ga fietsen dervan en allerlei "stuipjes" heb. Dus ik kan het echt alleen in gesloten kringen nuttige, val direct door de mand :mrgreen:
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#13
Uiteraard lijkt dit sterk, maar toch is het zo...

Mijn pupillen, nuchter, nada, noppes....



Kan je denken op E :P
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lavalamp zei:
Uiteraard lijkt dit sterk, maar toch is het zo...

Mijn pupillen, nuchter, nada, noppes....



Kan je denken op E :P
Klik om te vergroten...
Frits? Jij hier? :P
b
blackviewLid
01-01-2024, 00:00
#15
grote pupille krijg je normala gesproke als er weinig licht is en je pupil zig dus opent om genoeg te kunne zien

gebruik t als excuus als je laat thuis komt
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dubz zei:
Lavalamp zei:
Uiteraard lijkt dit sterk, maar toch is het zo...

Mijn pupillen, nuchter, nada, noppes....



Kan je denken op E :P
Klik om te vergroten...
Frits? Jij hier? :P
Klik om te vergroten...

Ik ben geen frits hoor :P
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lavalamp zei:
Dubz zei:
Lavalamp zei:
Uiteraard lijkt dit sterk, maar toch is het zo...

Mijn pupillen, nuchter, nada, noppes....



Kan je denken op E :P
Klik om te vergroten...
Frits? Jij hier? :P
Klik om te vergroten...

Ik ben geen frits hoor :P
Klik om te vergroten...
Oh.. Je lijkt wel heel veel op een Frits. Je zou zo een Frits kunnen zijn in ieder geval.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dubz zei:
Lavalamp zei:
Ik ben geen frits hoor :P
Klik om te vergroten...
Oh.. Je lijkt wel heel veel op een Frits. Je zou zo een Frits kunnen zijn in ieder geval.
Klik om te vergroten...

yeah!
W
WolcukerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gewoon als je thuis bent een 100 watt lamp naast je aanzetten, worden je pupillen ook wel kleiner van :grin:
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#20
zo zien mijn ogen eruit als ik wat gehad heb haha :openmouth: :P gelukkig zie je me kaak niet die stond helemaal naar voren :openmouth:(de onderste foto) de volgende dag schrok ik me kapot van deze foto heftig.. mja je kan altijd een zonnebril opzette haha :P ofidd in de buurt van een lamp gaan zitten dan worden ze zoiezo wat kleiner



de bovenste foto is nogal vaag/donker mja :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."