Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eens van maandag (6uur sochtens) tot woensdag ergens rond 17 uur... Dit is maar bij één keer gebleven! Daarachter was ik een week hard verkouden, depri en grieperig. Nooit meer! (hoop ik XD.)"
"Samen met snoepen opeten vind ik ook niet slecht... Dan kouw je op die snoepen en de paddo's. (liefst zure snoepjes) Maar niet te veel of u maag ga vuil doen. XD"
"zou wel eens goed kunne!"
"hoi, Ik wil coke en MD eens combineren. Eerst zou ik een niet al te groot bommetje MD willen pakken en na enkele uren een lijntje coke.. Kan dit veel kwaad? Of ga je daar gans van door het lint? Of is het misschien beter eerst wat coke en na enkele uurtjes dan wat MD?"
"Ja, gewoon MDA(of mdma?)...kristallen..."
"Daar heb ik soms toch ook last van hoor! Maar de mama denkt dat dit is van te veel weed met alcohol te mengen! Ondertussen ben ik al wat aan het zoeken geweest om die grote ketten toch weg te krijgen. En dit is misschien wel de oplossing... Dit is pilocarpine. In de oogheelkunde wordt het gebruikt als oogboldrukverlagend geneesmiddel tegen glaucoom. Het veroorzaakt een sterke vernauwing van de pupil, waardoor de kamerhoek, waar de afvoer van kamervocht plaatsvindt, wordt opengetrokken. Klinkt interessant nee? Alleen moet ik het nog eens gaan kopen bij de apotheker en testen!"