Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrote pupillen!

Grote pupillen!

143 antwoorden
50 weergaven
18-5-2026
s
steelpadLid
01-01-2024, 00:00
#1
zonnebril is zo opvallend :sunglasses:
waarom probeerd niemand ooit eens van die lenzen?
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#2
Grote pupillen vind ik echt vet, en 't leuke is ik kijk
er nooit scheef bij mijn ogen kijken dan juist heel relaxed,
alsof ik elk moment flauw kan vallen haha, mja dan
die vette ogen erbij, ziet er echt ongelofelijk gaaf uit.

:hearteyes:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#3
mama merkt het nooit en stiefpapa ook niet :grin:
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#4
hmmmzmzzzzzz, vanwaar die enorm grote foto, staat verder toch alleen maar een arm op?..........

:confused:

edit; nu niet meer :wink:
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#5
Worstenjongen zei:
mama merkt het nooit en stiefpapa ook niet :grin:
Klik om te vergroten...
Mijn ouders merkten 't ook nooit,
totdat ik een groen dolfijntje nam,
toen was de pret over :(
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bscw zei:
Worstenjongen zei:
totdat ik een groen dolfijntje nam,
toen was de pret over :(
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Zet je toch een zonnebril op!

:sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#7
4 fmp zei:
Bscw zei:
Worstenjongen zei:
totdat ik een groen dolfijntje nam,
toen was de pret over :(
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Zet je toch een zonnebril op!

:sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Dan zou me ma meteen al weten
dat er iets aan de hand is. :P
G
GODdamnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb van mezelf ontzettend donker bruine ogen, maar met een pilletje op worden mn ogen helemaal zwart, en kyk ik heel glazig uit mn ogen, ziet er heel onschuldig uit
Merkt niemand gewoon :sunglasses:
B
BcoreLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het enge is dat je mijn irissen vaak niet eens meer ziet.
Dan neemt mijn pupil mijn iris over.
Maar bij XTC heb ik dat niet zo snel, maar bij LSD wel altijd.
Maar dat heb ik dan ook gewoon een dag lang ofzo.
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bij mij valt het ook wel mee, ik was vorig jaar op een lan party waarbij niemand mij aansprak, ik had toen ong. 0.7 gram mdma kristallen gehad in 48 uur. Mijn ogen staan wel groot maar ik heb sowieso bruine ogen dus het valt minder goed op als bij anderen.
B
BcoreLid
01-01-2024, 00:00
#11
troebadoer zei:
Bij mij valt het ook wel mee, ik was vorig jaar op een lan party waarbij niemand mij aansprak, ik had toen ong. 0.7 gram mdma kristallen gehad in 48 uur. Mijn ogen staan wel groot maar ik heb sowieso bruine ogen dus het valt minder goed op als bij anderen.
Klik om te vergroten...
Bij mij merk je het dus wel snel, aangezien mijn ogen lichtblauw zijn. (:
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#12
doe zo een shuttershade op

file:///C:/Documents%20and%20Settings/Melanie%20Doodkorte/Local%20Settings/Temporary%20Internet%20Files/Content.IE5/IDK904W9/shuttershades2[1].gif
file:///C:/Documents%20and%20Settings/Melanie%20Doodkorte/Local%20Settings/Temporary%20Internet%20Files/Content.IE5/3CFQ7AYY/shuttershades4[1].gif

ziet niemand..
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#13
geen last van
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#14
aiit, zo liep ik een keer op school rond :grin:
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Modknip: foto op verzoek verwijderd.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#16
Worstenjongen zei:
mama merkt het nooit en stiefpapa ook niet :grin:
Klik om te vergroten...
Je bent wel behoorlijk bleek... zou je ma toch op moeten vallen... :)
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ze merkte niks totdat ik zei kijk eens naar men pupillen----^
Maar men stiefvader heeft het nog altijd niet door terwijl ik toch al vaak "strak" naast hem heb gestaan


-----

troebadoer zei:
Bij mij valt het ook wel mee, ik was vorig jaar op een lan party waarbij niemand mij aansprak, ik had toen ong. 0.7 gram mdma kristallen gehad in 48 uur. Mijn ogen staan wel groot maar ik heb sowieso bruine ogen dus het valt minder goed op als bij anderen.
Klik om te vergroten...


Is mdma/Xtc een aanrader op lan party's?
Anders moet ik het ook eens doen :tongueout:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zolang ouders niet weten dat je van xtc grote pupillen krijgt zal het ook niet gauw opvallen.
De een krijgt het sneller dan de andere. Heb je in het dagelijks leven "luie ogen" dan zul je niet zo'n grote schijven hebben na XTC gebruik.
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb van die hele felle blauwe ogen,
dus bij mij valt het helaas erg snel op.. Maarja i don't care :grin:
Ik vind het idd ook wel iets hebben
J
JunkyXLLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb soms grote pupillen, maar soms zijn die ook heel klein..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."