#1
zonnebril is zo opvallend
waarom probeerd niemand ooit eens van die lenzen?
waarom probeerd niemand ooit eens van die lenzen?
Mijn ouders merkten 't ook nooit,Worstenjongen zei:mama merkt het nooit en stiefpapa ook niet
![]()
Bscw zei:Worstenjongen zei:totdat ik een groen dolfijntje nam,
toen was de pret over![]()
Dan zou me ma meteen al weten4 fmp zei:Bscw zei:Worstenjongen zei:totdat ik een groen dolfijntje nam,
toen was de pret over![]()
Zet je toch een zonnebril op!
![]()
![]()
![]()
Bij mij merk je het dus wel snel, aangezien mijn ogen lichtblauw zijn. (:troebadoer zei:Bij mij valt het ook wel mee, ik was vorig jaar op een lan party waarbij niemand mij aansprak, ik had toen ong. 0.7 gram mdma kristallen gehad in 48 uur. Mijn ogen staan wel groot maar ik heb sowieso bruine ogen dus het valt minder goed op als bij anderen.
Je bent wel behoorlijk bleek... zou je ma toch op moeten vallen...Worstenjongen zei:mama merkt het nooit en stiefpapa ook niet
![]()
troebadoer zei:Bij mij valt het ook wel mee, ik was vorig jaar op een lan party waarbij niemand mij aansprak, ik had toen ong. 0.7 gram mdma kristallen gehad in 48 uur. Mijn ogen staan wel groot maar ik heb sowieso bruine ogen dus het valt minder goed op als bij anderen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."