Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrote pupillen!

Grote pupillen!

143 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
S
SjpeezerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb even tips of hulp nodig, wel serieus ajb.

De laatste 2 keer dat ik XTC gebruikt heb, heb ik grote pupillen gehad, toen ik thuiskwam en the day after.

De laatste keer had ik de pil (getest) om 4 uur gepakt ('s middags) en om half 1 was ik thuis en ik had nog steeds grote pupillen.

De keer ervoor had ik de dag erna nog de hele morgen/middag grote pupillen:confused: mijn ouders viel het ook al op..

Kan het zijn dat ik hier extra gevoelig voor ben? Bij de vorige keren dat ik XTC gebruikt hebt is dit helemaal nooit voorgekomen.

Alvast bedankt.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit heb ik zo goed als altijd. Ik val in slaap met grote pupillen en de hele dag daarna heb ik ook nog grote pupillen iets wijdere ogen soms, strakke blik in mn ogen kiezen op elkaar, etc. Weet ook niet wat het is, ben één van de weinige die dit heeft in mijn vriendengroep.. achja :P
S
SjpeezerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ok, bedankt voor jullie snelle reacties:wink:

Mijn ouders zijn toen erachter gekomen, en hebben gezegd van dat ik t gwn niet moet doen:P

Dus ja, dan heb k gwn de pech dat ik er gevoelig voor ben

Bedankt:wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
minamo zei:
bij goede pillen zijn je ogen altijd groot:P

ten minste, in mijn geval:P
Klik om te vergroten...

logisch dat je pupillen groot zijn...maar hij vraagt waarom het zolang duurt bij hem...

mijn pupillen blijven ook vaak wat langer groot...
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Denk gewoon je gevoeligheid, zoals ik al zei ben ook 1 van de weinige die het in mijn vriendengroep heeft. Gewoon gevoeliger voor het stofje denk ik zelf...
S
Shana_PLid
01-01-2024, 00:00
#6
Grote pupillen krijg je vanaf de lever begint met afbreken van de mdma.
Dit kan je ook krijgen door het nemen van bepaalde medicijnen of antibiotica.
Er is niks aan te doen...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sjpeezer zei:
Ok, bedankt voor jullie snelle reacties:wink:

Mijn ouders zijn toen erachter gekomen, en hebben gezegd van dat ik t gwn niet moet doen:P

Dus ja, dan heb k gwn de pech dat ik er gevoelig voor ben

Bedankt:wink:
Klik om te vergroten...

tja mijn ouders zijn er zo ook achter gekomen....maarja ze accepteren het gellukig :) sinds zij zelf ook aan verschillende soorten drugs zaten ver vroegah
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ieder lichaam is anders. Het ligt er helemaal aan wat voor stofwisselijk je hebt en hoe je eet, etc.

ik krijg standaard mega-ogen van XTC, echt heel opvallend, terwijl je het bij andere mensen bijna niet ziet.

Als je drugs gebruikt moet je dit maar accepteren, of wachten met gebruiken tot je op jezelf woont :wave:
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb nooit grote pupillen/ogen.. ben ik hier immuun voor ofzo?:tongueout:
Heb ook foto's van mezelf gezien onder invloed van X, maar gewoon even duf als normaal..? Niet dat ik het erg vind ofzo.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
paraobi zei:
Ik heb nooit grote pupillen/ogen.. ben ik hier immuun voor ofzo?:tongueout:
Heb ook foto's van mezelf gezien onder invloed van X, maar gewoon even duf als normaal..? Niet dat ik het erg vind ofzo.
Klik om te vergroten...

tja zoals Delerium zegt ligt aan het persoon....ik heb geen wijd openstaande ogen...maar mn kaken maken rondjes om de aarde
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#11
grappige is het ook altijd hoe verotter je eruit ziet des te beter je je voelt. :grin:

mijn pupillen blijven ook altijd wel tot de middag groot als ik de nacht ervoor xtc heb gehad. :)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fezz zei:
grappige is het ook altijd hoe verotter je eruit ziet des te beter je je voelt. :grin:
Klik om te vergroten...

idd...de foto's zijn altijd ernstig
H
HollywoodLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb gisteravond nog 1,5 genomen. Had vandaag om 17:00 uur nog grote schijven :grin:

Vind het er altijd wel gaaf uit zien. :sunglasses:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Hollywood zei:
Vind het er altijd wel gaaf uit zien. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

ja vind ik ook! lekker vrolijk enzo! :hearteyes:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fezz zei:
mijn pupillen blijven ook altijd wel tot de middag groot als ik de nacht ervoor xtc heb gehad. :)
Klik om te vergroten...

En verder ziet het er wel vet uit inderdaad.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zo ik moet echt niet bij mn moeder of mn vader aankomen met zulke doppen :openmouth:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#17
Skippy zei:
Zo ik moet echt niet bij mn moeder of mn vader aankomen met zulke doppen :openmouth:
Klik om te vergroten...
Ik ben blij dat ik op mezelf woon, om die reden :grin:

Ik heb de hele dag erna gewoon grote doppen, ookal heb ik maar een halfje gehad de avond van tevoren
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je kan 1000% ADH vitamine C pillen kopen, dit helpt bij het afbreken van de amfetamine, misschien dat je pupillen dan 's middags wel klein zijn. Mij persoonlijk boeit het nooit zo dus ik let er meestal niet op of ze kleiner worden, maar het is zeker de moeite waard het te proberen. De grote pupillen komt overrigens door een verhoogde lever activiteid en zolang je ouders niet weten dat grote pupillen door drugs komen hoef je je nergens zorgen over te maken... en anders kan je zeggen dat je nogal veel gezopen hebt :beer:
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#19
:)
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#20
meestal help blowen en slapen bij mij wel om van die kneiters af te komen. :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."