Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrote pupillen!

Grote pupillen!

143 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo ik moet echt niet bij mn moeder of mn vader aankomen met zulke doppen :openmouth:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Skippy zei:
Zo ik moet echt niet bij mn moeder of mn vader aankomen met zulke doppen :openmouth:
Klik om te vergroten...
Ik ben blij dat ik op mezelf woon, om die reden :grin:

Ik heb de hele dag erna gewoon grote doppen, ookal heb ik maar een halfje gehad de avond van tevoren
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kan 1000% ADH vitamine C pillen kopen, dit helpt bij het afbreken van de amfetamine, misschien dat je pupillen dan 's middags wel klein zijn. Mij persoonlijk boeit het nooit zo dus ik let er meestal niet op of ze kleiner worden, maar het is zeker de moeite waard het te proberen. De grote pupillen komt overrigens door een verhoogde lever activiteid en zolang je ouders niet weten dat grote pupillen door drugs komen hoef je je nergens zorgen over te maken... en anders kan je zeggen dat je nogal veel gezopen hebt :beer:
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#4
:)
H
HollywoodLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb wel een 3 pillen gepakt op een klein feestje bij mij thuis. Mijn ouders waren op dat moment ook thuis en hadden niks door :grin:
Was wel behoorlijk stom en was ook gelijk de laatste keer.

Volgens mij heb ik me nog behoorlijk ingehouden, maar heb wel lopen zweten als een rund :xtc:
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hollywood zei:
Heb wel een 3 pillen gepakt op een klein feestje bij mij thuis. Mijn ouders waren op dat moment ook thuis en hadden niks door :grin:
Was wel behoorlijk stom en was ook gelijk de laatste keer.

Volgens mij heb ik me nog behoorlijk ingehouden, maar heb wel lopen zweten als een rund :xtc:
Klik om te vergroten...

whaha!
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb altijd minimaal 6 uur nadat de xtc is uitgewerkt nog steeds mega pupillen. Mijn ervaring is ook dat als je speed combineert met xtc, en dus blijft snuiven nadat de xtc is uitgewerkt, je pupillen ook zo groot blijven tot de speed ook uitgewerkt is.
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#8


tjakka, mijn ogen op xtc, vanaf mijn eerste pilletje tot 12 uur na mijn laatste pilletje...

oplossing? zonnebril!
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bij mij is het behoorlijk erg als ik MDMA neem. mijn iris zie je haast niet meer, en mijn ogen staan wijd open :openmouth: . Ik draag daarom meestal een zonnebril :P
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#10
hee dat lijken wel mijn ogen!! haha ze zeggen altijd dat ik dan van die racebanden heb omdat die iris zo dun is dat is dan de dunne band.. :beer:
D
De7ir1umLid
01-01-2024, 00:00
#11
<3
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#12
D
De7ir1umLid
01-01-2024, 00:00
#13
heb ook nog zon fototje hier ^^ , kwas wel retebezweet majaah :P
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#14
denk dat je erg hard ging jongen :openmouth:

overigens een mooie foto.. vooral door die natte kop

groeten
D
De7ir1umLid
01-01-2024, 00:00
#15
hehe , kon er nix aan doen =(. twas nogal warm daarbinnen door overbevolking, + twaren wel goeie ^^ ( driehoekige mitsus ) .
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dubz zei:


Terwijl ik eigenlijk lichtblauwe ogen schijn te hebben :grin: :openmouth:
Klik om te vergroten...

jaah die is wel erg ja


mn ogen vallen nog wel redelijk mee maar mn kaken kan ik dus wel niet onder bedwang houden.

dus tis maar wat je liever hebt
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#17
knolselderij zei:
dus tis maar wat je liever hebt
Klik om te vergroten...

Geef mij maar die ogen dan. Ik heb weleens gaten in mijn wang gehad waar die pupillen drie keer in konden.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dan heb je ook gelijk niet meer last van die droge bek:

Code:
In de mondheelkunde wordt het gebruikt om Xerostomie (drogemondsyndroom) te verhelpen, vooral wanneer de droge mond het gevolg is van het syndroom van Sjögren of na bestraling van hoofd- en halsgebied. Het medicament stimuleert de speekselproductie ter hoogte van de speekselklieren. De meest voorkomende bijwerking is transpiratie.
s
scienflushLid
01-01-2024, 00:00
#19
Daar heb ik soms toch ook last van hoor!
Maar de mama denkt dat dit is van te veel weed met alcohol te mengen! :rock:
Ondertussen ben ik al wat aan het zoeken geweest om die grote ketten toch weg te krijgen.
En dit is misschien wel de oplossing...

Dit is pilocarpine.
In de oogheelkunde wordt het gebruikt als oogboldrukverlagend geneesmiddel tegen glaucoom. Het veroorzaakt een sterke vernauwing van de pupil, waardoor de kamerhoek, waar de afvoer van kamervocht plaatsvindt, wordt opengetrokken.

Klinkt interessant nee? :tearsofjoy:
Alleen moet ik het nog eens gaan kopen bij de apotheker en testen! :)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
Dan heb je ook gelijk niet meer last van die droge bek:

Code:
In de mondheelkunde wordt het gebruikt om Xerostomie (drogemondsyndroom) te verhelpen, vooral wanneer de droge mond het gevolg is van het syndroom van Sjögren of na bestraling van hoofd- en halsgebied. Het medicament stimuleert de speekselproductie ter hoogte van de speekselklieren. De meest voorkomende bijwerking is transpiratie.
Klik om te vergroten...

Maar dan ga je toch echt wel gestoord hard zweten moest de bijwerking er nog bijkomen ook...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."