Ik hallucineer als ik een joint rook nadat ik MDMA heb gebruikt...
#2
Heb het nog nooit gedaan, maar ga het zeker wel eens proberen als ik jullie zo hoor in dit topic
#3
Laatste tijd standaard blowen erbij. Al merk ik wel duidelijk verschil in vooraf al blowen of na de MDMA pas. Beide zijn heerlijk btw...
#4
Ik blow altijd bij XTC gebruik omdat de pil dan eerder inslaat en de trip heftiger is.
Ik drink niet omdat dit de trip juist minder maakt.
Wat is jullie mening hierover?
#5
Heerlijk een lekker joint tijdens xtc gebruik. Het is dat je heerlijk mellow wordt en niet zo stuiterend. Het is voor mij het ideale evenwicht.
#6
Zeker, echt van die fases. Super fit en je kan alles aan en een paar sec. later Te moe om bijna je ogen open te houden maar het is wat je zelf wil, Ik kan energiek zijn als ik wil maar als ik lekker zit kan ik helemaal in mezelf wegzakken. Je kan het als het ware besturen, echt geniaal
#7
Blowen erbij is heerlijk. Het rookt super lekker. Al is mn joint vaak in maximaal 10hijsen op :P
Ik deed het altijd als ik terug kwam van een feest en iemand bleef slapen of ik bij diegene. Zware chillmode echt relaxt. Eventueel wat hallucineren nog, muziek luisteren, mooie gesprekken hebben en dan lekker in slaap vallen
Drank vind ik niks tijdens of voor mdma gebruik. Je vergeet dingen wat ik normaal op mdma niet zo heb. Het lovegevoel is een stuk minder. Geef mij maar gewoon de mdma en daarna een jointje.
#8
ja die combi vind ik echt de mooiste die er is, of die ik tot nu toe geprobeerd heb. Toch doe ik het de laatste tijd bijna nooit meer samen, omdat ik er echt extreem brak van ga uit zien. En dan bedoel ik ook echt Slecht. Tijdens me trip vind ik dat niet erg, maar de volgend dag heb ik altijd zo veel spijt dat ik erbij geblowt heb, jullie daar nooit last van?
#9
Nee, Ik zie er over het algemeen niet raar uit als ik XTC op heb en als ik erbij blow kan ik soms een beetje glazig kijken maar als ik mezelf vergelijk met sommige mensen die 1 pil op hebben dan ben ik een heel normaal persoon lol
#10
Als ik aan de pillen ben rook ik graag een jointje erbij
word er fucking waus van en de rikingen schieten over heel me lichaam dan
Als je aan de pillen gaat moet je er zekker een joint bij rooken is een must
#11
Word!
#12
Inderdaad heel lekker, vinden jullie de smaak van de joint op dat moment dan ook zo godsgruwelijk lekker? En wat ik ook wel een prettig bij effect vindt (voor als je op plekken bent waar niet iedereen het aan je moet kunnen zien, uitgaan e.d.) dat mijn ogen wat meer gaan hangen en dat ik er dus minder strak uitzie. Grote pupillen blijft natuurlijk wel maar als je ogen niet open knallen en het is een beetje donker valt dat ook niet heel erg op.
#13
nee het is niet schadelijker...blowen opzich is natuurlijk wel schadelijk voor de longen.
maar ik ben eigenlijk niet echt anders gewent. vind het ook een hele lekkere combo.
#14
laatste keer pillen van mij waren 2,5 groene mitsu`s en daarna 3 jointjes op een bankje
ik dacht dat onder een lantarenpaal een agent stond maar dat was gewoon het gele licht van de lantaren op een struik, en toen ik fietste dacht ik dat ik een meter hoger zat dan normaal
ik vind het een aanrader maar niet als je gwn los wil gaan op n feest
#15
Als Ik Een paar kletsers Op heb ... Yummy
en ik begin een beetje te ''uitspace''
Rook in altijd een joint Dan slaat die gewoon weer opnieuw in
DUIDELIJK EEN AANRADER
#16
Laats had ik eens 1 blowtje met X gedaan
Ik ging best wel hallicuneren
Maar bij wiet voel ik me zoiezo niet echt superchill ik ga er echt heftig van trippen weet niet hoe dat komt maar door de x vindik de trip totaal niet erg
En men pupillen zijn dan normaal formaat doordat door wiet men pupillen mini-me worden
#17
hehe je voelt de x gwn uitwerken en met een paar blowtjes kickt die er weer voor een stuk in love it
#18
als ik xtc op heb rook ik liefst een joint er bij komt me pil harder op dan normaal.
#19
Het is gewoon chil weetje. Het is erg leuk voor als je thuis gaat spacen. Met bijvoorbeeld vrienden heb je dan echt diepgaande gesprekken etc.
Maar voor weg te gaan vind ik het niet echt een aanrader.
#20
dus aan de reacties te zien is het een aanrader:P we gaan het proberen!!:P
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.