Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowen bij XTC gebruik

Blowen bij XTC gebruik

94 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik hallucineer als ik een joint rook nadat ik MDMA heb gebruikt... :stoned:
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb het nog nooit gedaan, maar ga het zeker wel eens proberen als ik jullie zo hoor in dit topic :smoke:
M
Meta4Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Laatste tijd standaard blowen erbij. Al merk ik wel duidelijk verschil in vooraf al blowen of na de MDMA pas. Beide zijn heerlijk btw...
o
opdonderonderLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik blow altijd bij XTC gebruik omdat de pil dan eerder inslaat en de trip heftiger is.
Ik drink niet omdat dit de trip juist minder maakt.
Wat is jullie mening hierover?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heerlijk een lekker joint tijdens xtc gebruik. Het is dat je heerlijk mellow wordt en niet zo stuiterend. Het is voor mij het ideale evenwicht.
o
opdonderonderLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeker, echt van die fases. Super fit en je kan alles aan en een paar sec. later Te moe om bijna je ogen open te houden maar het is wat je zelf wil, Ik kan energiek zijn als ik wil maar als ik lekker zit kan ik helemaal in mezelf wegzakken. Je kan het als het ware besturen, echt geniaal
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blowen erbij is heerlijk. Het rookt super lekker. Al is mn joint vaak in maximaal 10hijsen op :P
Ik deed het altijd als ik terug kwam van een feest en iemand bleef slapen of ik bij diegene. Zware chillmode echt relaxt. Eventueel wat hallucineren nog, muziek luisteren, mooie gesprekken hebben en dan lekker in slaap vallen :grin:

Drank vind ik niks tijdens of voor mdma gebruik. Je vergeet dingen wat ik normaal op mdma niet zo heb. Het lovegevoel is een stuk minder. Geef mij maar gewoon de mdma en daarna een jointje.
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja die combi vind ik echt de mooiste die er is, of die ik tot nu toe geprobeerd heb. Toch doe ik het de laatste tijd bijna nooit meer samen, omdat ik er echt extreem brak van ga uit zien. En dan bedoel ik ook echt Slecht. Tijdens me trip vind ik dat niet erg, maar de volgend dag heb ik altijd zo veel spijt dat ik erbij geblowt heb, jullie daar nooit last van?
o
opdonderonderLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee, Ik zie er over het algemeen niet raar uit als ik XTC op heb en als ik erbij blow kan ik soms een beetje glazig kijken maar als ik mezelf vergelijk met sommige mensen die 1 pil op hebben dan ben ik een heel normaal persoon :grin: lol
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik aan de pillen ben rook ik graag een jointje erbij :grin:

word er fucking waus van en de rikingen schieten over heel me lichaam dan :stoned:

Als je aan de pillen gaat moet je er zekker een joint bij rooken is een must :smoke:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
Word! :stoned:
L
LowlifeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Inderdaad heel lekker, vinden jullie de smaak van de joint op dat moment dan ook zo godsgruwelijk lekker? En wat ik ook wel een prettig bij effect vindt (voor als je op plekken bent waar niet iedereen het aan je moet kunnen zien, uitgaan e.d.) dat mijn ogen wat meer gaan hangen en dat ik er dus minder strak uitzie. Grote pupillen blijft natuurlijk wel maar als je ogen niet open knallen en het is een beetje donker valt dat ook niet heel erg op.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#13
nee het is niet schadelijker...blowen opzich is natuurlijk wel schadelijk voor de longen.

maar ik ben eigenlijk niet echt anders gewent. vind het ook een hele lekkere combo.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
laatste keer pillen van mij waren 2,5 groene mitsu`s en daarna 3 jointjes op een bankje
ik dacht dat onder een lantarenpaal een agent stond maar dat was gewoon het gele licht van de lantaren op een struik, en toen ik fietste dacht ik dat ik een meter hoger zat dan normaal

ik vind het een aanrader maar niet als je gwn los wil gaan op n feest
D
DarCnessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als Ik Een paar kletsers Op heb ... Yummy :hearteyes:
en ik begin een beetje te ''uitspace''
Rook in altijd een joint Dan slaat die gewoon weer opnieuw in

DUIDELIJK EEN AANRADER :grin:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Laats had ik eens 1 blowtje met X gedaan
Ik ging best wel hallicuneren
Maar bij wiet voel ik me zoiezo niet echt superchill ik ga er echt heftig van trippen weet niet hoe dat komt maar door de x vindik de trip totaal niet erg
En men pupillen zijn dan normaal formaat doordat door wiet men pupillen mini-me worden :grin:
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#17
hehe je voelt de x gwn uitwerken en met een paar blowtjes kickt die er weer voor een stuk in love it :tongueout:
B
Bass junkyLid
01-01-2024, 00:00
#18
als ik xtc op heb rook ik liefst een joint er bij komt me pil harder op dan normaal.
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het is gewoon chil weetje. Het is erg leuk voor als je thuis gaat spacen. Met bijvoorbeeld vrienden heb je dan echt diepgaande gesprekken etc.
Maar voor weg te gaan vind ik het niet echt een aanrader.
s
smokeboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
dus aan de reacties te zien is het een aanrader:P we gaan het proberen!!:P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."