#1
blowe bij elke drug het liefste LSD dan krijg je dikke boost ![:grin:]()
sowiesoBeanhead zei:Blowen is eigenlijk al zo'n gewoonte geworden dat ik het normaal bij alle drugs gebruik


DreamerOfDreams zei:. maar het inhaleren voelt zo hemels, en de joint heeft absoluut geen gewicht. mmmm
yiehaa

Dopezilla zei:Ik heb juist het idee dat alcohol de xtc rush versterkt. Ik had laatst namelijk een paar biertjes gedronken en daarna 'n pilletje genomen, en het sloeg een stuk harder in dan normaal.
Te veel alcohol zal het effect overigens denk ik wel onderdrukken, maar dit was wel een lekkere combinatie.
Blowen doe ik sowieso niet, want ik vind het niet fijn, en stuiteren vind ik toch leuk.
Olle
Fresh zei:Wat is lekker??
Fresh zei:Ik rook eigenlijk helemaal niet, sigaretten althans. Een jointje doe ik een paar keer per maand.
Nu ga ik a.s. weekend xtc gebruiken en naar een party met mijn vriendin.
Als we thuiskomen willen we een joint gaan roken.
Iemand ervaring met het verschil hasj of wiet i.c.m. xtc gebruik?
Ik wil niet door elkaar roken maar gewoon 1 voorgedraaide halen. Geen zin om dat die dag zelf te moeten doen. Wat is lekker??


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."