Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowen bij XTC gebruik

Blowen bij XTC gebruik

94 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#1
blowe bij elke drug het liefste LSD dan krijg je dikke boost :grin:
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Beanhead zei:
Blowen is eigenlijk al zo'n gewoonte geworden dat ik het normaal bij alle drugs gebruik
Klik om te vergroten...
sowieso :hearteyes:

Vet ook dat blowen met zo'n beetje alle drug goed en veilig te combineren is :sunglasses:
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rook met hoge uitzondering bij de come-down een joint, heerlijk uitspacen waardoor de drang om meer te nemen niet echt van toepassing is bij mij.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#4
Weet niet meer hoe xtc was zonder te blowen, een jointje bij de x vind ik zeker wel chill. Echt die smaak dan :hearteyes: Het gevoel, en het oproken in groepsverband, echt relaxed! Weet nog wel dat ik eerst, toen ik nog niet ook van te voren en tijdens het hoogtepunt blowde, ik tegen t einde van de space aan nog een jointje rookte om het gevoel een beetje terug te laten komen (wel op een veel wazigere manier is dat dan). Hoe dat met alcohol drinken erbij zit weet ik niet, nog nooit gedaan omdat ik er nooit behoefte aan heb. Vorige keer wel 1 drankje van te voren gedronken, maar dat is te weinig om er effect van te hebben.
Blowen met xtc is een absoluut een aanrader. :grin:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je 'm voelt aankomen je jointje draaien zodat je die joint lekker bij de hand hebt als ie in kickt.
En dan lekker met je drankje en je jointje rondlopen door de muziek. Heerlijk. :smoke:
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#6
ook relaxt als je pilletje(s) een beetje uitbegint te werken en je bent thuis, dat je dan het xtc gevoel een beetje terugvoelt komen en daarna heerlijk in slaap kan vallen :hearteyes:
en ik drink idd ook nooit alcohol bij x, gewoon een lekker watertje!
vind alcohol erbij een beetje jammer altijd
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik hallucineer als ik een joint rook nadat ik MDMA heb gebruikt... :stoned:
o
opdonderonderLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik blow altijd bij XTC gebruik omdat de pil dan eerder inslaat en de trip heftiger is.
Ik drink niet omdat dit de trip juist minder maakt.
Wat is jullie mening hierover?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heerlijk een lekker joint tijdens xtc gebruik. Het is dat je heerlijk mellow wordt en niet zo stuiterend. Het is voor mij het ideale evenwicht.
o
opdonderonderLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeker, echt van die fases. Super fit en je kan alles aan en een paar sec. later Te moe om bijna je ogen open te houden maar het is wat je zelf wil, Ik kan energiek zijn als ik wil maar als ik lekker zit kan ik helemaal in mezelf wegzakken. Je kan het als het ware besturen, echt geniaal
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blowen erbij is heerlijk. Het rookt super lekker. Al is mn joint vaak in maximaal 10hijsen op :P
Ik deed het altijd als ik terug kwam van een feest en iemand bleef slapen of ik bij diegene. Zware chillmode echt relaxt. Eventueel wat hallucineren nog, muziek luisteren, mooie gesprekken hebben en dan lekker in slaap vallen :grin:

Drank vind ik niks tijdens of voor mdma gebruik. Je vergeet dingen wat ik normaal op mdma niet zo heb. Het lovegevoel is een stuk minder. Geef mij maar gewoon de mdma en daarna een jointje.
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja die combi vind ik echt de mooiste die er is, of die ik tot nu toe geprobeerd heb. Toch doe ik het de laatste tijd bijna nooit meer samen, omdat ik er echt extreem brak van ga uit zien. En dan bedoel ik ook echt Slecht. Tijdens me trip vind ik dat niet erg, maar de volgend dag heb ik altijd zo veel spijt dat ik erbij geblowt heb, jullie daar nooit last van?
o
opdonderonderLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nee, Ik zie er over het algemeen niet raar uit als ik XTC op heb en als ik erbij blow kan ik soms een beetje glazig kijken maar als ik mezelf vergelijk met sommige mensen die 1 pil op hebben dan ben ik een heel normaal persoon :grin: lol
S
Strange WorldLid
01-01-2024, 00:00
#14
DreamerOfDreams zei:
. maar het inhaleren voelt zo hemels, en de joint heeft absoluut geen gewicht. mmmm
yiehaa
Klik om te vergroten...

Dat vind ik ook, roken is dan ontzettend lekker. Het inhaleren en uitbazen voelt dan zo heerlijk aan... Ik heb echter wel het idee minder van de mdma te voelen als ik vanaf het begin stevig aan het blowen ben. Ik doe het altijd tegen het einde aan pas, of in ieder geval zeker niet teveel. Als de m is uitgewerkt rook ik vaak joints aan de lopende band. :smoke:
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dopezilla zei:
Ik heb juist het idee dat alcohol de xtc rush versterkt. Ik had laatst namelijk een paar biertjes gedronken en daarna 'n pilletje genomen, en het sloeg een stuk harder in dan normaal.

Te veel alcohol zal het effect overigens denk ik wel onderdrukken, maar dit was wel een lekkere combinatie.

Blowen doe ik sowieso niet, want ik vind het niet fijn, en stuiteren vind ik toch leuk. :grin:

Olle
Klik om te vergroten...


je word er gewoon vager van denk ik, als ik heb gezopen en daarna een pilletje op voelt het heel anders dan nuchter en een pilletje op.
je voelt dan de pil + de alcoholroes
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik rook eigenlijk helemaal niet, sigaretten althans. Een jointje doe ik een paar keer per maand.
Nu ga ik a.s. weekend xtc gebruiken en naar een party met mijn vriendin.
Als we thuiskomen willen we een joint gaan roken.

Iemand ervaring met het verschil hasj of wiet i.c.m. xtc gebruik?
Ik wil niet door elkaar roken maar gewoon 1 voorgedraaide halen. Geen zin om dat die dag zelf te moeten doen. Wat is lekker??
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fresh zei:
Wat is lekker??
Klik om te vergroten...

Wiet als je het mij vraagt, maar het is maar net wat je zelf lekker vind. Het is toch meer smaak dan effect. Anders haal je beide. Wedden dat ze allebei opgaan?!
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fresh zei:
Ik rook eigenlijk helemaal niet, sigaretten althans. Een jointje doe ik een paar keer per maand.
Nu ga ik a.s. weekend xtc gebruiken en naar een party met mijn vriendin.
Als we thuiskomen willen we een joint gaan roken.

Iemand ervaring met het verschil hasj of wiet i.c.m. xtc gebruik?
Ik wil niet door elkaar roken maar gewoon 1 voorgedraaide halen. Geen zin om dat die dag zelf te moeten doen. Wat is lekker??
Klik om te vergroten...


Ik vind persoonlijk hasj lekkerderderder dan wiet. :wave:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Het is wiet geworden.... :wink:

Was heerlijk!! :grin: Maar wel zo op, haha!
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wij blowen altijd bij xtc gebruik , ik vind het een heerlijke tussenpose bij de sex :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."