Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"J0rrit zei: dan doe je je ogen toch open. Klik om te vergroten... Dat gaat niet zomaar Je hebt niet door dat je wegvalt .. Dus je heb bijvoorbeeld gewoon weer het idee dat je op het feest of iets bent .. Je schrikt je dus heel erg als ineeens je ma binnen komt en je bent ineens weer in je kamer"
"Mischien Kauwgom .. Dat om je lippen is gaan zitten na dat de kauwgom '' te zacht is geworden'' Je ben er mee gaan slapen en de pluisjes zijn er aan blijven plakken..?? Mij Ook wel eens overkomen"
"Mij iets teveel tekst om te lezen ^^ Zal ongetwijfeld wel interessant zijn om te lezen tho Als ik morgen nuchter ben zal ik nog eens een poging doen!"
"Precies het zelfde probleem hier..!! Het voelt alsof er veel sneetjes in de zijkant van je tong zitten.. Je zit op met je tanden op elkaar en schuift wat heen en weer .. Dan kunnen kleine stukjes van de zijkant van je tong er tussen gaan zitten .. ( wat je dan totaal niet merkt ) Teminste Dat is een gok hoor ! Want telkens als k dat heb Staan me tandafdrukken in MIJN TONG !! geloof me het doet pijn..! En als k nuchter ben en k heb dat ( lang niet zo erg ) Dan is het vitamine gebrek .. Hoop dat ik er zelf ook van af kom want het is PIJNLIJK!!"
"Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr al 3 jaar lang last van derealisatie.. en in die 3 jaar tijd.. niets meer normaal (bewust) meegemaakt.. erg vervelend.. maar er zit niks anders op.."
"underworld zei: door je benen zakken en weer langzaam opstaan.. mensen kijken je alleen een beetje raar aan alsje het op een feest doet, maar is een aanrader Klik om te vergroten... Tjaa Als k dat 1 x doe Blijf ik het doen .. Geweldig gevoel gewoon"
"Als Ik Een paar kletsers Op heb ... Yummy en ik begin een beetje te ''uitspace'' Rook in altijd een joint Dan slaat die gewoon weer opnieuw in DUIDELIJK EEN AANRADER"
"TOPIC NUMMER ZOVEEL !!"
"Niet het gene wat jullie omschrijven .. Mijn 2e x ecstacy.. Alles leuk en aardig .. Maar die dagen er na ( tot 2 maanden geduurd ) Voelde k me heel alleen /.. Ik zag alles ook een stuk vager en mij gevoel werkte ook niet bepaald mee.. Tot k spacecake ging maken en daar vervolgens zwaar over me nek van ben gegaan Ik voelde me METTEEN beter en dat had ik al 2 maanden niet gehad .. ik was ook depresief geworden.. Dus mensen : Tip : Als je herkent wat ik zeg een x flink over je nek gaan van een Bad trip Kan toch niet zoo kwaad op dat moment de volgende x dat ik het weer deed had ik het weer .. weer flink geblowd en nekke maar WEG was het gevoel angsten en depri en alles heel vaag en troebel zien .. Het was alsof ik in een film leefden niets intreseerde me en ik was ook nergens bang voor.. Ik zat echt in mijn eigen depri wereld .. dus blow voor je leven als je zo iets hebt ..!!"
"Vaag verhaal .. maar wel leuk Ik heb het maar 1 x gehad dat ik terug was op het feest .. Jammer me ma kwam de kamer binnen lopen toen net me favo dj draaide Me moeder was ongerust en ze hoorde iets dus kwam even kijken .. En uiterraard mijn moeder vondt dat ik teveel had gedronken .. *gelukkig had ze niets door * Was me een dagje wel toen ! CEV's Geweldig maar afentoe heel irritand ! Vooral als je met een paar vrienden zwaar uit je plaat bent en Je krijgt alleen maar CEVs nou dan wordt je gek hoor"