Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowen bij XTC gebruik

Blowen bij XTC gebruik

94 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
L
LowlifeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Inderdaad heel lekker, vinden jullie de smaak van de joint op dat moment dan ook zo godsgruwelijk lekker? En wat ik ook wel een prettig bij effect vindt (voor als je op plekken bent waar niet iedereen het aan je moet kunnen zien, uitgaan e.d.) dat mijn ogen wat meer gaan hangen en dat ik er dus minder strak uitzie. Grote pupillen blijft natuurlijk wel maar als je ogen niet open knallen en het is een beetje donker valt dat ook niet heel erg op.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#2
nee het is niet schadelijker...blowen opzich is natuurlijk wel schadelijk voor de longen.

maar ik ben eigenlijk niet echt anders gewent. vind het ook een hele lekkere combo.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
laatste keer pillen van mij waren 2,5 groene mitsu`s en daarna 3 jointjes op een bankje
ik dacht dat onder een lantarenpaal een agent stond maar dat was gewoon het gele licht van de lantaren op een struik, en toen ik fietste dacht ik dat ik een meter hoger zat dan normaal

ik vind het een aanrader maar niet als je gwn los wil gaan op n feest
D
DarCnessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als Ik Een paar kletsers Op heb ... Yummy :hearteyes:
en ik begin een beetje te ''uitspace''
Rook in altijd een joint Dan slaat die gewoon weer opnieuw in

DUIDELIJK EEN AANRADER :grin:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Laats had ik eens 1 blowtje met X gedaan
Ik ging best wel hallicuneren
Maar bij wiet voel ik me zoiezo niet echt superchill ik ga er echt heftig van trippen weet niet hoe dat komt maar door de x vindik de trip totaal niet erg
En men pupillen zijn dan normaal formaat doordat door wiet men pupillen mini-me worden :grin:
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#6
hehe je voelt de x gwn uitwerken en met een paar blowtjes kickt die er weer voor een stuk in love it :tongueout:
B
Bass junkyLid
01-01-2024, 00:00
#7
als ik xtc op heb rook ik liefst een joint er bij komt me pil harder op dan normaal.
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is gewoon chil weetje. Het is erg leuk voor als je thuis gaat spacen. Met bijvoorbeeld vrienden heb je dan echt diepgaande gesprekken etc.
Maar voor weg te gaan vind ik het niet echt een aanrader.
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#9
is de combinatie niet schadelijk(er)?

ben niet zo'n blower maar het lijkt me wel chill als ie bijna uitwerk en je een jointje rookt dat het xtc gevoel dan weer terugkomt.. dus als dit echt zo is ga ik et ook maar is proberen denk
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#10
J86 zei:
is de combinatie niet schadelijk(er)?

ben niet zo'n blower maar het lijkt me wel chill als ie bijna uitwerk en je een jointje rookt dat het xtc gevoel dan weer terugkomt.. dus als dit echt zo is ga ik et ook maar is proberen denk
Klik om te vergroten...

Ik heb dat iig wel, dan komt het gevoel weer helemaal terug! :grin:
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik blow altijd een jointje aan het eind, zodat ik kan slapen
Kan namelijk anders echt niet slapen!
X
X_mellOwLid
01-01-2024, 00:00
#12
hmm. bij mij ligt het eraan.
Blowen is wel chill. ma niet op feesten. dan wordt k so suf.& soms trekt het me uit me tripp.
ma als je gesellie met vrienden.. avondje aan eht doen bent. is het Heerlijk. & dan lekkere praat-tripp krijgen.
S
ScorpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als ik stoned ben als de pil inslaat word ik extreem vaag. Mijn concentratie en kortetermijngeheugen worden precies flink beschadigd, ik ben compleet in de war en sta vaak wat voor me uit te staren. Deze toestand houdt aan tot hij volledig is opgekomen, dan word ik terug 'helder' (niet écht helder natuurlijk) en kan ik van het XTC gevoel gaan genieten.
Veel leuker vind ik om te wachten met smoren tot de pil is ingeslagen, als ik dan smoor voel ik mij 20minuten relaxed en al het goede van stoned zijn zonder vermoeidheid en met XTC gevoel erbij, maar na 20minuten is het stoned gevoel terug overspoeld met XTC gevoel.
P
ParanoidAndroidLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb een paar keer aan het eind van een mdma avontuurtje een joint gerookt, maar voelde hier werkelijk NIKS van! Ik rookte m binnen een paar minuten op, was net of ik een sigaret aan het wegpaffen was.

Ik denk dat mdma bij mij dus erg overheersend is op de een of andere manier?
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik vind het niet n al te goede combinatie, tis wel egt lekker maarr je krijgt eer zo een hangerige trip van
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oom Klaas zei:
I love shrooms zei:
langeman zei:
Kun je xtc ook zonder te blowen gebruiken dan.....?
:stoned: :openmouth: :rock: :stoned: yeah!
Klik om te vergroten...

NICE! :stoned:

Zelf ook nog nooit xtc gebruikt zonder blowen. Begin altijd al van te voren met blowen zodat ik me lekker rustig voel en het wachten op het inslaan niet zo vervelend is. Verder is blowen als het werkt ook zeer relaxed alleen voel er nooit zo veel van. En natuurlijk blijven blowen wanneer de xtc begint uit te werken, haalt het weer een beetje terug en zorgt er gewoon voor dat je lekker kan naspacen. Tevens las ik in een van de andere topics hier dat cannabinoïdes ook antioxidanten zijn, weet niet wat hier van waar is, maar als dit zo is zou het zelfs helpen tegen de schadelijke effecten van xtc...
Ga misschien toch maar eens keer xtc zonder blowen proberen om te kijken of het echt zo anders is als sommige hier zeggen.
Klik om te vergroten...

Dat is dus niet zo.
Alcohol is minder slecht bij je pil dan thc.
Klik om te vergroten...

Waar baseer je dit op? Alcohol en xtc lijkt mij geen goede combinatie ivm met kans op uitdroging. Wat is er zo slecht aan blowen tijdens xtc dan?
C
CuppieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Blowen zorgt bij mij voor een aangenamere come down.
s
supermagneetLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik rook ook altijd bergen met jointjes als ik mdma opheb, het gevoel in je lichaam word zoveel intenser en voel ik echt alle lucht om me heen en lijk ik er soortvan doorheen te zwemmen.

Wel heb ik vaak dat ik het ene moment super energiek ben en helder en het volgende moment het gevoel zo intens is dat ik even moet gaan zitten om met de ogen dicht weg te spacen. :grin:

Ik weet nou niet of die afwisseling tussen helder en actief zijn en stil zo weg spacen aan de joint lig want ik heb eigenlijk nooit mdma gebruikt zonder erbij te blowen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
I love shrooms zei:
Oom Klaas zei:
I love shrooms zei:
NICE! :stoned:

Zelf ook nog nooit xtc gebruikt zonder blowen. Begin altijd al van te voren met blowen zodat ik me lekker rustig voel en het wachten op het inslaan niet zo vervelend is. Verder is blowen als het werkt ook zeer relaxed alleen voel er nooit zo veel van. En natuurlijk blijven blowen wanneer de xtc begint uit te werken, haalt het weer een beetje terug en zorgt er gewoon voor dat je lekker kan naspacen. Tevens las ik in een van de andere topics hier dat cannabinoïdes ook antioxidanten zijn, weet niet wat hier van waar is, maar als dit zo is zou het zelfs helpen tegen de schadelijke effecten van xtc...
Ga misschien toch maar eens keer xtc zonder blowen proberen om te kijken of het echt zo anders is als sommige hier zeggen.
Klik om te vergroten...

Dat is dus niet zo.
Alcohol is minder slecht bij je pil dan thc.
Klik om te vergroten...

Waar baseer je dit op? Alcohol en xtc lijkt mij geen goede combinatie ivm met kans op uitdroging. Wat is er zo slecht aan blowen tijdens xtc dan?
Klik om te vergroten...


Drank met xtc beter dan joint met xtc

De meeste mensen die wel eens een xtc-pilletje slikken, gebruiken daar ook drank, drugs of een combinatie van beide bij. Uit onderzoek is nu gebleken dat een paar drankjes bij een xtc-tablet beter is dan alleen een pil slikken. Een joint en een pil is geen gezond idee, zegt biomedicus Glenn Dumont van de Radboud Universiteit in Nijmegen.

Dumont promoveert volgende week op zijn onderzoek naar het effect van drank of drugs op het gebruik van xtc. Xtc zorgt voor een hogere lichaamstemperatuur en hartslag. Een paar glazen drank temperen dat effect, wat beter is voor de gezondheid. Cannabis versterkt de bijwerkingen juist en dat is gevaarlijk. Cannabis zorgt er overigens ook voor dat het prettige gevoel dat xtc geeft wordt versterkt, aldus de onderzoeker.

Wegens het prettige gevoel heet xtc ook wel de 'love drug'. Dumont ontdekte dat er oxytocine vrijkomt in de hersenen door het innemen van xtc. Oxytocine is ook in sprayvorm verkrijgbaar en kan dus mogelijk in de toekomst een oplossing zijn voor aandoeningen, die tot emotionele problemen leiden.
Klik om te vergroten...

bron
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#20
supermagneet zei:
Ik rook ook altijd bergen met jointjes als ik mdma opheb, het gevoel in je lichaam word zoveel intenser en voel ik echt alle lucht om me heen en lijk ik er soortvan doorheen te zwemmen.

Wel heb ik vaak dat ik het ene moment super energiek ben en helder en het volgende moment het gevoel zo intens is dat ik even moet gaan zitten om met de ogen dicht weg te spacen. :grin:

Ik weet nou niet of die afwisseling tussen helder en actief zijn en stil zo weg spacen aan de joint lig want ik heb eigenlijk nooit mdma gebruikt zonder erbij te blowen.
Klik om te vergroten...
Dit wegspacen gebeurd mij ook altijd. Door de rabbithole van absurditeit en aan de andere kant in Wonderland uitstappen :mrgreen:
Vervolgens gebeurde dit ook elke keer daarna dat ik een jointje rookte, alleen leek de uitgang verdwenen en ik gaf geen enkele reactie meer naar de buitenwereld, compleet omvangen in eigen wereld... Eigenlijk wel leuk, totdat ik ook zonder iets te gebruiken in die space kwam :confused: Verwarring, stemmen horen, TVs die tegen me praatte, een partij Deja Vu's waar je ziek van wordt :rolleyes: Toen maar besloten te kappen met blowen en een drugpauze in te lassen :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."