Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik gebruik nie veel. ik blow(wiet en hasj) en ik wil tikkels doen.. maar dat heb ik nog niet gedaan:P"
"hoeveel wiet moet er in een spacecake???"
"ik heb nog nooit coke gedaan, maar wat voel je ervan? wat gaat er in je hoofd om enz enz???"
"kijk nou help je me verder:P hahaha dankjewel!:P"
"so dankjewel voor niks"
"ik zal het maar zo zeggen. ik weet het niet maar.. niet geschoten is ALTIJD MIS!:P"
"Mayan zei: Moet je eens brood frituren .... verrassend lekker Heb dat eens met een maat gedaan, nachtje blowen en gamen, vreetkast was leeg. Nog juist een zak brood, maar brood alleen smaakt niet... Hebben we het maar ff in de frietpot gegooid. Was lekker met wat mayo of ketsjup. ahahaha memories Klik om te vergroten... wtf??:P ik zal het is een keer proberen!:P niet geschoten is altijd mis hahahaha"
"ik eet vrijwel alles als ik stoned ben. maar me niks uit. voorkeuren zijn: melkchocola met noten keelsnoepjes cola smaakt ineens ook veel lekkerder drop bapau broodjes frietje speciaal broodje frikadel met mayo maar de topper blijft natuurlijk chocola!melk dan he:P"
"in psychiatrische tehuizen doen ze het ook wel is. dan hebben ze pijnstilling dmv een spuit. maar dan schijnt het niet echt nodig te zijn maar voor de gewoonten van die persoon wel en dan spuiten ze gewoon iets van zoutstof ofzo in ik weet niet zeker. maar iig wel iets wat niks met pijnstilling te maken heeft:P"
"er zijn hier wel veel mensen die er heeeeel weinig in doen. ik las net voor 10 euro 7/8 joints. ik haal uit 10 euro 3 joints:P hahaha! je moet em dik proeve en er goed stoned van worden!:P"