Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Inderdaad heel lekker, vinden jullie de smaak van de joint op dat moment dan ook zo godsgruwelijk lekker? En wat ik ook wel een prettig bij effect vindt (voor als je op plekken bent waar niet iedereen het aan je moet kunnen zien, uitgaan e.d.) dat mijn ogen wat meer gaan hangen en dat ik er dus minder strak uitzie. Grote pupillen blijft natuurlijk wel maar als je ogen niet open knallen en het is een beetje donker valt dat ook niet heel erg op."
"Ik heb een beetje hetzelfde als de topic opener. Ga zaterdag a.s. voor het eerst aan de paddo's maar wil inderdaad ook een beetje hard trippen. Heb redelijk vaak aan de xtc gezeten dus weet wel beetje wat trippen is (al geloof ik graag dat paddo's een totaal andere ervaring is) en zeer overmatige blower maar zit dus niet echt te wachten op een halve portie mexicaanse nemen en dan vervolgens gewoon een soort van heel erg stoned te zijn. Dat hadden vrienden van mij namelijk. Wij willen eigenlijk beginnen met een portie philosopher stone p.p. Is dit écht af te raden? Iedereen die mee doet heeft genoeg ervaringen met drank softdrugs en xtc, sommige sos. Ik weet dus niet of dat uitmaakt want misschien zijn paddo's zo anders dat je dat gewoon echt niet kan vergelijken maar vandaar dus mijn vraag. Wat zal ik doen als ik wel echt hard wil gaan? alvast bedankt"
"Zij hadden toen een halve porsie mexicaanse p.p. Ze zeiden ook dat het duidelijk wel adners was dan stoned zijn maar dat het niet heel veel verder ging dan dat. Het was ermee te vergelijken ietsje spacender maar niet dat ze gingen hallicuneren of iets dergelijks. En dat wil ik dus wel"
"Zoals velen: Blauwe mitchu's in driehoeksvorm. Afgelopen zaterdag nog voor het laatst gehad. Ben alleen van deze pillen de dag daarna meestal wel goed kapot. Na-effecten in kaken, heel moe en sloom, nergens zin in etc. Bij andere pillen die ik tot nu toe heb gehad was dat meestal iets minder maar die waren dan misschien ook wat minder sterk."
"Een keer solo gespaced maar dat was niet helemaal de bedoeling. Was erg dronken en heb toen (zo is het mij verteld) een blauwe mitsu genomen. 15min later heb ik er blijkbaar nog een genomen omdat ik vond dat het te lang duurde, wat uiteraard nogal dom was.. Toen weer kwartiertje later naar huis gegaan ik heb geen flauw idee waarom maar ben toen thuis achter pc gaan zitten en later die nacht waren vrienden (waar ik daarvoor mee was) nog naar mn huis gekomen en toen ben ik weer naar buiten gegaan. Volgende ochtend erachter gekomen dat ik mn ma nog tegen was gekomen thuis, dus nee.. solo xtc is niet echt iets voor mij denk ik. Had dan natuurlijk ook niet na te veel alcohol 2 sterke pillen moeten nemen maar voorlopig in ieder geval niet meer."
"hahaha @ post hier boven. Oke paddothee. Ga a.s. zaterdag voor het eerst paddo's nuttigen en als ik dit zo lees lijkt thee me wel een mooie oplossing. Maar is er niet een kans dat een paddo-leek zoals ik die thee dan verneukt zodat ik het weg kan gooien? Of is het gewoon echt heel simpel en kan er niet zoveel fout gaan. En ik lees overal geen suiker toevoegen maar kan honing (zoals hierboven ook ergens staat) wel? Lijkt me wel fijn om daarmee de smaak wat aan te passen. En waarom zou je eignelijk geen suiker kunnen toevoegen? Remt dat de trip af?"
"@kapitein-x ah oke bedankt. Een fornuis e.d. is allemaal wel in orde. Dus ik denk dat als ik het gewoon goed zorgvuldig doe het wel goed moet komen. En over dat suiker verhaal, lijkt mij inderdaad ook niet dat een suikerklontje dramatische gevolgen heeft maar je moet niet 3 zakken snoep gaan leeg eten van te voren neem ik aan hehe :P heb er zin 'an"