Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowen bij XTC gebruik

Blowen bij XTC gebruik

94 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
M
Mrrow14Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Blowen bij XTC gebruik=Heaven :smoke:
Vooral op eind als je nog zin hebt om te spacen maar geen pilletjes meer hebt.Smoken zorgt nog wel voor een extraatje als ik al niet de hele avond heb geblowed(wat meestal wel het geval is) :sunglasses:
D
DrugsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is gewoon perfect om te gaan blowen met xtc

Beter kan je niet hebben en de pilletje klapt extra goed en fijn :grin:!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb volgens mij nog nooit xtc gebruikt zonder te blowen en dat ben ik niet van plan...
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik rook eigenlijk altijd een sigaret nadat ik een pil neem.

Maar roken en blowen tijdens XTC heerlijk.. :sunglasses:
D
DistanceLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb je lekker een Pilletje op
en je wil lekker gaan slapen en het lukt je niet !

lekker blowen heerlijkk je gaat lekker zalig slapen

:hearteyes:
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb het nog nooit gedaan, maar ga het zeker wel eens proberen als ik jullie zo hoor in dit topic :smoke:
M
Meta4Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Laatste tijd standaard blowen erbij. Al merk ik wel duidelijk verschil in vooraf al blowen of na de MDMA pas. Beide zijn heerlijk btw...
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb een jointje gerookt zondag..
En had ook niet zo veel last er van...mijn ogen bleven groot en ik werd niet stoned.
:hearteyes:
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#9
blowen op xtc vind ik alleen maar lekker, voel mij niet echt anders. maar het inhaleren voelt zo hemels, en de joint heeft absoluut geen gewicht. mmmm
als ik de volgende dag een joint rook daarentegen komt het xtc gevoel weer voor een stuk terug.
yiehaa
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#10
DreamerOfDreams zei:
blowen op xtc vind ik alleen maar lekker, voel mij niet echt anders. maar het inhaleren voelt zo hemels, en de joint heeft absoluut geen gewicht. mmmm
als ik de volgende dag een joint rook daarentegen komt het xtc gevoel weer voor een stuk terug.
yiehaa
Klik om te vergroten...

Dat herken ik wel :) It's nice !! En ik blow elke dag dus als ik aant spacen ben paf ik men Joint zowieso wel weg denk ook dat ik echt veel moet blowen om effecten te bereiken wat ik lees bij sommige mensen hier.

Ook een aanrader: MDMA+N2O+Joints !!!
F
FakkelbrigadierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik pillen of mdma op heb is blowen echt super chill!
Ik rook dan echt constant peuken of joints haha
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Na het slikken nen toet,
en ge zijt drekt in de mood :hearteyes:
J
JannesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Meteen als je hem op hebt rustig eentje. En dan tijdens is ook zeker een aanrader en als je aan het uitspace bent is het ook heel lekker. Vooral hash vind ik een aanrader!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
Moes-4 zei:
Ik blow altijd een jointje aan het eind, zodat ik kan slapen
Kan namelijk anders echt niet slapen!
Klik om te vergroten...

presies wat ik net wou gaan zeggen
S
Spees174Lid
01-01-2024, 00:00
#15
jaa smoken erbij is zeker chill!! Ik heb beetje het idee dat de hele trip dan nog 'dieper' wordt:)
Ik krijg dan ook soms even spacemomenten in mezelf, waarbij mijn ogen echt vrijwel helemaal dichtvallen :P heerlijk, alleen wat minder praktisch op een feest, daarom vaak een zonnebril mee :smoke:
p
peachLid
01-01-2024, 00:00
#16
nou ehh ff vraagje maybe een beetje domme maar:

welke wiet moet je hebben(wat is goede)?

xtc ervaringen hebben we genoeg en zouden graag de combi eens proberen.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vet lekker, maar liever erna. Het van de X behoorlijk verloomen.
toen ik blowde bij X zag ik zittend al mijn gedachten in patronen en cirkels.
in roze en groen en paars (dat waren heel toevallig ook de lichtstaafjes die
ik om had!)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb juist het idee dat alcohol de xtc rush versterkt. Ik had laatst namelijk een paar biertjes gedronken en daarna 'n pilletje genomen, en het sloeg een stuk harder in dan normaal.

Te veel alcohol zal het effect overigens denk ik wel onderdrukken, maar dit was wel een lekkere combinatie.

Blowen doe ik sowieso niet, want ik vind het niet fijn, en stuiteren vind ik toch leuk. :grin:

Olle
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kun je xtc ook zonder te blowen gebruiken dan.....?
:stoned: :openmouth: :rock: :stoned: yeah!
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#20
een jointje naar een avond space is altijd heerlijk, lekker naspacen word er rustig van en slaap veel beter :wink:

ps smaakt ook focking nice, wel zonder tabuk uiteraard :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."